Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nav eerder topic nieuwe poging om te wandelen in de Loonse en Drunense duinen. Hoop wel dat er iemand meegaat die er ooit geweest is. Ik ben er namelijk nog nooit geweest.
O ja ik bedoel het niet als een 1 april grap.
Tijd: 14 uur
verzamelen bij bosch en duin (Udenhout) bij kiosk ingang bos
Gaan mee:
Daantje met Mulan
Linda (zoek stok) met Bram
Sassie met Wolf
Marye met Caja
Anita met Pardoes en Harley
Misschien:
Johan
Bowiej
Laatst gewijzigd door *Anita* op 29 mar 2007 19:04, 7 keer totaal gewijzigd.
Bij goed weer ben ik er ook, verdwalen doe je daar trouwens niet zo makkelijk. Het hondenlosloopgebied daar staat met paaltjes afgezet, kan echt niet missen.
In het vorige topic geeft TS Meeko (geen idee wat je echte naam is ) aan niet te kunnen op 1 april.
Misschien dat het een idee is om het dan nog maar een week te verplaatsen? Vind ik wel zo leuk voor haar als zij met het idee komt om in de loonse en drunense duinen te gaan wandelen?
Datum maakt mij verder niet zoveel uit
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Shibby schreef:In het vorige topic geeft TS Meeko (geen idee wat je echte naam is ) aan niet te kunnen op 1 april.
Misschien dat het een idee is om het dan nog maar een week te verplaatsen? Vind ik wel zo leuk voor haar als zij met het idee komt om in de loonse en drunense duinen te gaan wandelen?
Datum maakt mij verder niet zoveel uit
Omdat TS Meeko aangaf vanwege prive omstandigheden niet mee te kunnen ging ik ervan uit dat ze zowiezo niet mee ging. (misschien een wat voorbarige conclusie) Maar als ze een week later wel mee wil wil ik de datum wel wijzigen. Ik houd het nu nog bij 1 april tot we bericht hebben van Meeko.
Een week later ga ik zowiezo niet mee omdat ik dan een wedstrijd heb met Pardoes.
Voor degene die meegaan zullen we als richttijd 14 uur aanhouden en verzamelen bij Bosch en Duin (Udenhout) bij het kiosk ingang bos.
Ik weet niet of iemand een adres heeft voor tomtom rijders.
Heb dit in het begintopic aangepast als iemand anders andere suggesties heeft hoor ik het graag. (heb dit overgenomen van het vorige topic)
Ik neem alleen Mulan mee, Simba kan niet overal los en ik denk niet dat ik hem er een plezier mee doe hem mee te nemen met een groepswandeling als ie niet los kan.
Wilt u eens langskomen bij Bosch en Duin?
Dat kan. Zo komt u bij ons.
Bosch en Duin,
Oude Bosschebaan 1
5071 RP Udenhout
Tel: 013-5111385
Fax: 013-5112986
klik op de plattegrond
voor een vergrote versie
Vanuit ‘s-Hertogenbosch
Via Vught rijdt u over de rijksweg richting Tilburg.
U verlaat de rijksweg door de afslag Udenhout (= rechtsaf) te nemen.
Deze weg blijft u volgen door Udenhout.
Via de Kreitenmolenstraat (= de hoofdstraat) alsmaar rechtdoor het dorp weer uit.
U komt vanzelf op de Schoorstraat.
Aan het einde van deze weg, aan de rechterzijde, ziet u uw bestemming: Bosch en Duin.
Vanuit Tilburg
U rijdt eerst richting Waalwijk.
Bij de afslag Loon op Zand slaat u rechtsaf en volgt deze weg helemaal rechtdoor.
Bij de dierenkliniek waar de weg naar rechts buigt, slaat u linksaf en volgt de weg tot aan het TOTAL benzinestation, waar u linksaf slaat, de Schoorstraat in.
Aan het einde van deze weg, aan de rechterzijde, ziet u uw bestemming: Bosch en Duin.
Vanuit Waalwijk
U rijdt eerst richting Tilburg.
Voorbij De Efteling, bij de afslag Loon op Zand slaat u linksaf en volgt deze weg helemaal rechtdoor.
Bij de dierenkliniek waar de weg naar rechts buigt, slaat u linksaf en volgt de weg tot aan het TOTAL benzinestation, waar u linksaf slaat, de Schoorstraat in.
Vanuit Eindhoven
De snelweg nemen richting Tilburg.
Bij afslag Moergestel rechtsaf richting Oisterwijk.
Door Oisterwijk heen rijden tot aan de weg ‘s-Hertogenbosch/Tilburg
U komt bij een kruising en steekt deze over.
Vervolgens deze weg blijven volgen door Udenhout.
Via de Kreitenmolenstraat (= de hoofdstraat) alsmaar rechtdoor het dorp weer uit, u komt vanzelf op de Schoorstraat.
Aan het einde van deze zeer lange weg (tot u niet meer verder kunt), aan de rechterzijde, ziet u uw bestemming: Bosch en Duin.
alle honden die meegaan, luisteren die allemaal perfect naar "hier" ??
want ik wil bowie dan wel los laten lopen alleen komt hij helaas niet
gelijk als ik hem roep
gelijk als ik hem roep
Ja mijn hond luistert over het algemeen perfect naar 'hier'.
Als jij doorloopt, kom Bowie dan niet achter je aan?
gelijk als ik hem roep
Ja mijn hond luistert over het algemeen perfect naar 'hier'.
Als jij doorloopt, kom Bowie dan niet achter je aan?
Opgeve moment komt hij wel achter me aan hoor.
alleen hij luistert niet altijd zo goed naar zijn commando.
Niet dat ALS ik zondag kan, dat alle honden keibraaf zijn heel de tijd
en de mijne maar niet wil komen