Dat kun jij blijkbaar wel zo meteen zien? Daarom zou ik voor het zekere gaan en een hond die nog niet natuurlijk gedekt heeft ook niet inzitten middels KI. Risicos uitsluiten, dat is echt alles.kitty2 schreef: Kees weet het verschil blijkbaar niet tussen paringsdrang en ervaring, what ever, lekker laten lullen mop
Hmmmm..... het lijkt me sterk dat een broodfokker een reu speciaal uit Engeland over laat komen. Net als pretnestfokkers trouwens. Dat sluit dus uit dat Podenji in die hoekjes thuishoort. Werkhondenfokkers zouden dat wellicht wel doen maar ik heb haar rassen nog nooit pakwerk zien doen, dat is dus ook uitgesloten. Hou je over show en sport. Hoewel op haar site de sport wel zo af en toe genoemd wordt lijkt de nadruk toch te liggen op show (en gezelschapshonden, uiteraard). Vandaar mijn idee dat Podenji in die hoek thuishoort.massam schreef: wat is het verschil tussen een fokker en een showfokker?
bevallen die teven anders?
Zit ik fout? Is ze stiekum toch broodfokster? Had ik toch niet verwacht hoor. Ik ben het niet eens met een bepaalde beslissing die ze bereid is om te nemen maar voor de rest ziet het er allemaal behoorlijk serieus uit wat ze doet.
Kees