Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Filmpjes Cash en Beer

Hier kan gesproken worden over de africhting van honden, pakwerk of politiehonden.

Moderator: moderatorteam

Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

Filmpjes Cash en Beer

Ongelezen bericht door Ragverp »

zondag wezen uittrainen en wat gefilmd..

de jongste telg Cash net 3 maandjes aan het opbouwen:

http://www.vomerpenstein.nl/images/tijd ... rkCash.wmv

en een iets serieuzere beertje :

http://www.vomerpenstein.nl/images/tijd ... eertje.wmv
Afbeelding
chaos
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 beaucerons en 1 Duitse herder.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door chaos »

Dat ziet er mooi uit. Een rustige opbouw en een kalme rustige pakwerker..
En als ik ooit een rottweiler wil kom ik bij jou, mooie honden hoor :ok:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

ziet er netjes uit, mooie volle beet bij beide honden wat ik zo kan zien, kwaliteit is niet zo denderend van het filmpje maar dat kan door mijn internetverbinding komen...
Ben zelf niet zo'n voorstander van zwepen maar goed dat is puur persoonlijk... ziet er super uit! :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:ziet er netjes uit, mooie volle beet bij beide honden wat ik zo kan zien, kwaliteit is niet zo denderend van het filmpje maar dat kan door mijn internetverbinding komen...
Ben zelf niet zo'n voorstander van zwepen maar goed dat is puur persoonlijk... ziet er super uit! :ok:
vanwege de lengte is de kwaliteit wat minder anders werd het zoveel om te downloaden..ging meer om het idee...waarom geen zwepen ?
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Ragverp schreef:
malinois schreef:ziet er netjes uit, mooie volle beet bij beide honden wat ik zo kan zien, kwaliteit is niet zo denderend van het filmpje maar dat kan door mijn internetverbinding komen...
vanwege de lengte is de kwaliteit wat minder anders werd het zoveel om te downloaden..ging meer om het idee...waarom geen zwepen ?
de honden die ik ermee gezien heb, werden er heel hectisch van wat weer ten koste ging van de beet... Overigens ken ik bijna geen rottweilers hoor qua training dus de ervaring die ik heb zijn met name met duitsers en mechelaars, kan zijn dat dit zeker bij de mechelaars erg rasgebonden is. Ik zie dit ook niet terug in jouw filmpje hoor :wink: maar goed de jonge hond is dan ook net begonnen. Ik ken ook honden waar het juist bij moet om hem wat op te zwepen omdat hij anders net iets tekort komt, dan vind ik het misschien wel een idee maar in jouw geval komen ze zeker niks te kort :mrgreen:
En ik heb altijd zoiets van... wat doet zo'n hond als er een keer niet gezweept wordt, heb 1 hondje ooit gezien met een examen wat op dat moment helemaal niet meer aanblafte want de meneer met de zweep was er niet. Dat vind ik dan weer zonde.
Nogmaals ik oordeel nu niet specifiek over jouw honden hoor maar over de ervaring die ik heb met het zien van zwepen en het niet-zwepen zeg maar. :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Heb hetzelfde als malinois met het zwepen. Ook ik heb er met Hera erg slechte ervaringen mee. Hera is er erg hectisch door geworden wat idd ten kostei s gegaan van haar beet.

Ook vind ik dat je al erg 'ver' bent voor het feit dat je pas 3 maanden bezig bent; afstand stellen, verstek in, vluchtje.
Wat ik tot nu toe gezien heb om me heen en bij mn eigen club is dat er toch veel langzamer opgebouwd wordt er wordt bijv. veel langer gejut.
Je ziet eigenlijk ook aan Cash dat hij bijna niet met jou bezig is maar alleen oog heeft voor de pakwerker.
Ik zou dat eerst willen verbeteren voor ik verder ging.

Verder ziet het er mooi uit!! Cash heeft duidelijk erg veel plezier in het werken!!
Voor een rottweiler weet ik ook wel waar ik wezen moet. :ok:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

estelle schreef:Voor een rottweiler weet ik ook wel waar ik wezen moet. :ok:
inderdaad, ben ik helemaal met je eens :ok:
Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

knappe hond zeg :ok:

persoonlijk zie ik ook liever wat meer aandacht van de hond voor de geleider. vooral tijdens het volgen. en verder eerst opkijken vooraleer te mogen gaan revieren vb...

maar knap werk hoor, ik lsuit me bij mijn voorgangers aan... voor een rott weet ik waar te zijn :ok:
Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

estelle schreef:Heb hetzelfde als malinois met het zwepen. Ook ik heb er met Hera erg slechte ervaringen mee. Hera is er erg hectisch door geworden wat idd ten kostei s gegaan van haar beet.

Ook vind ik dat je al erg 'ver' bent voor het feit dat je pas 3 maanden bezig bent; afstand stellen, verstek in, vluchtje.
Wat ik tot nu toe gezien heb om me heen en bij mn eigen club is dat er toch veel langzamer opgebouwd wordt er wordt bijv. veel langer gejut.
Je ziet eigenlijk ook aan Cash dat hij bijna niet met jou bezig is maar alleen oog heeft voor de pakwerker.

Verder ziet het er mooi uit!! Cash heeft duidelijk erg veel plezier in het werken!!
dit was dan ook echt pas de 2e keer dat hij een vluchtje maakte en pas de 3e of 4e keer in het verstek. Hij is pas 3 maanden serieus bezig nu daarvoor werd hij natuurlijk ook al gejut en is langzaam aan opgebouwd. Die band tussen ons komt wel nu moet ie alles eerst een plaatsje geven. Je ziet het met het timen dat hij daar vaak nog moeite mee heeft. Maar hij leert snel.
Afbeelding
tura
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door tura »

malinois schreef:
Nou, Rob, dat zijn al 4 hondensporters voor op je lijst :mrgreen:

Filmpjes had ik elders al gezien :ok:
estelle

tura schreef:
malinois schreef:

nou voorlopig blijf ik toch echt bij de duitseherder hoor. :wink:
estelle

Ragverp schreef:
estelle schreef:Heb hetzelfde als malinois met het zwepen. Ook ik heb er met Hera erg slechte ervaringen mee. Hera is er erg hectisch door geworden wat idd ten kostei s gegaan van haar beet.

dit was dan ook echt pas de 2e keer dat hij een vluchtje maakte en pas de 3e of 4e keer in het verstek. Hij is pas 3 maanden serieus bezig nu daarvoor werd hij natuurlijk ook al gejut en is langzaam aan opgebouwd. Die band tussen ons komt wel nu moet ie alles eerst een plaatsje geven. Je ziet het met het timen dat hij daar vaak nog moeite mee heeft. Maar hij leert snel.
ohh okay dat scheelt wel wat natuurlijk.
Zoals het er nu al uitziet moet dat toch allemaal wel gaan lukken he.
Veel succes verder.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

estelle schreef:
tura schreef:
malinois schreef:

en ik bij de mechelaar :mrgreen:
Afbeelding
Ragverp
Zeer actief
Contacteer:

malinois schreef:
estelle schreef:
tura schreef:
malinois schreef: inderdaad, ben ik helemaal met je eens :ok:

Jullie weten niet wat je mist ..hahahaha...er is nog plek op de lijst voor eind deze zomer.... :wink:
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Ragverp schreef:
malinois schreef:
estelle schreef:
tura schreef: Nou, Rob, dat zijn al 4 hondensporters voor op je lijst :mrgreen:

Jullie weten niet wat je mist ..hahahaha...er is nog plek op de lijst voor eind deze zomer.... :wink:
:ok: dat geloof ik best, blijf je hondjes wel in de gaten houden hoor, en als ik iemand spreek die een leuk rotje voor de sport zoekt zal ik je ook zeker aanbevelen :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “KNPV en IPO”