met balou ging t goed

Moderator: moderatorteam
Jammer als je niet komt Karen. Als je echt heel graag mee wilt moeten we dan misschien toch maar jouw kant opkomen.amiwoods schreef:de zaterdag is voor mij altijd wat moeilijk plannen,
zeker als ik er dan nog een uurtje voor moet rijden, ik heb namelijk nog meer doggies thuis, en heb geen oppas.
was voor mij makkelijker geweest als het op zeeuws-vlaanderen zou zijn.
ik moet er nog effen over denken en overleggen.
als je vanaf terneuzen komt dan door Terneuzen en links aan blijven houden langs de zeedijk. langs Checkpoint en bij de rotonde 3/4 rond de churchillaan op, je navi gaat dan herbereken, als je een navigatie hebt voer dan mijn adres in maar blijf bij de afslag Ossenisse rechtsdoor rijden langs de zeedijk aan het eind van die weg staan de windmolens van perkpolder, je kan parkeren op het veerplein.brenjomi schreef:moeten we door terneuzen?? het gedeelte tot zaamslag ken ik redelijk. heb in terneuzen autorijlessen gehad.
mij maakt het niet uit waar we lopen, hoe meer zielen hoe meer vreugd
die foto is tegen 4uur smiddags gemaakt zal is even aan Frans vragen hoelaat de getijden hier zijn. daar ben ik niet echt in thuis wanneer het eb en vloed is, maar het is nog tot 8 uur savonds licht dus tijd zat tochbrenjomi schreef:daar zal dick zich wel vermaken.
ik neem wel koekjes mee![]()
en thee als ik mijn thermoskan kan vinden![]()
zullen we bij eb gaan. vanaf hoelaat begint dat ongeveer??
via Antwerpen door de liefkeshoektunnel is absoluut korter het zal je een 15 min schelen. je rijdt anders echt om hoorMirri schreef:Ik denk dat het voor mij het makkelijkste is om via de westerschelde tunnel te rijden. Welke afslag moet ik dan hebben
volgens mij valt het veerplein onder de plaats Walsoorden, als je rijdt zoals ik je dooraf kan het niet mis gaan.brenjomi schreef:volgens mij terneuzen??
moeten we parkeren op de parkeerplaats van het veerplein??
mijn vader kwam daar vroeger (toen de boot nog vaarde) wel vaker. dan vraag ik aan hem de wegen hun tom tom
![]()
(volgens mij moet je tom tom dan ook het veerplein vinden als het daar is??)
whahaha het bedrijf van al die folders. die krijgen we hier automatisch in de bus.brenjomi schreef:dat zal ik wel vinden (hoop ik) mijn tante werk in walsoorden (ja bij het befaamde bedrijf
maar wel bij de administratie
)
13.00 is voor mij prima. Dan vertrek ik wel om een uur of 11, dan ben ik zeker op tijd. Ik zal ook wel wat lekkers meenemen.amiwoods schreef:via Antwerpen door de liefkeshoektunnel is absoluut korter het zal je een 15 min schelen. je rijdt anders echt om hoorMirri schreef:Ik denk dat het voor mij het makkelijkste is om via de westerschelde tunnel te rijden. Welke afslag moet ik dan hebben![]()
volg de E34 richting Brugge / zeeuws-vlaanderen dan afslag 11 stekene / hulst bijf de N60 volgen en je rijdt vanzelf het veerplein op.
ik PB je even mijn mob.nr.
zullen we afspreken zo om 13.00 vanwege de getijden?
dan kan ieder op z'n gemakje hierheen rijden.
astrid schreef:13.00 is voor mij prima. Dan vertrek ik wel om een uur of 11, dan ben ik zeker op tijd. Ik zal ook wel wat lekkers meenemen.amiwoods schreef:via Antwerpen door de liefkeshoektunnel is absoluut korter het zal je een 15 min schelen. je rijdt anders echt om hoorMirri schreef:Ik denk dat het voor mij het makkelijkste is om via de westerschelde tunnel te rijden. Welke afslag moet ik dan hebben![]()
volg de E34 richting Brugge / zeeuws-vlaanderen dan afslag 11 stekene / hulst bijf de N60 volgen en je rijdt vanzelf het veerplein op.
ik PB je even mijn mob.nr.
zullen we afspreken zo om 13.00 vanwege de getijden?
dan kan ieder op z'n gemakje hierheen rijden.