Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zwarte Russische Terrier
Moderator: moderatorteam
Zwarte Russische Terrier
Mag ik met een Zwarte Russische Terrier IPO gaan doen? De vader van de pup die ik zondag krijg heeft IPO 3. Maar voor mij is het nog niet helemaal duidelijk hoe het zit in Nederland.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
precies.janinca2002 schreef:jou hond komt niet opde lijst van erkende werkhonden voor. Dus als je na VZH IPO of speurhond wilt doen moet je toestemming hebben van de rasvereniging

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
nee toestemming is genoegbilly schreef:Of je gaat lekker trainen en als je examen moet doen zeg je dat het een kruising is .![]()
Ik weet niet of de rasvereniging hier actief mee bezig is, alleen toestemming vragen is toch niet genoeg,de vereniging moet er dan voor zorgen dat ze op die lijst komen.
Groetjes Els
Jan

Ik heb antwoord: tegen die tijd moet ik een "bewijs geen bezwaar" bij ze aanvragen. Formaliteitje dus.janinca2002 schreef:nee toestemming is genoegbilly schreef:Of je gaat lekker trainen en als je examen moet doen zeg je dat het een kruising is .![]()
Ik weet niet of de rasvereniging hier actief mee bezig is, alleen toestemming vragen is toch niet genoeg,de vereniging moet er dan voor zorgen dat ze op die lijst komen.
Groetjes Els