Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rare hond met 12 tepels
Moderator: moderatorteam
- Abischa
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Ari@ne
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Esther80
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Het was een beetje half, half, 2 gezinnen die alleen voor een reu gingen heb ik teleur moeten stellen, 2 andere gezinnen hadden voorkeur voor een reu, maar een teef was ook goed. Die zijn dus veranderd. Ze hebben allemaal een baasje, en ik heb nog reservemensen.LongFields schreef:Gefeliciteerd met dit dozijn pups!![]()
![]()
Wat een aantal zeg!
![]()
Had je ook meer mensen voor een teefje dan voor een reu op je lijst staan?
Deze verdeling zou voor mij en mijn wachtlijst ideaal geweest zijn, dan was ik ze allemaal kwijt!
Mams doet het geweldig, ze is wel heel erg bedreven in wassen en schoonmaken maar ze heeft meer dan voldoende melk en ze is echt heel zorgzaam. We zijn enorm trots op haar.
Ik zal vanavond wat foto's plaatsen.
Groetjes,
Esther en Co.
www.rhodesian.nl
Rhodesian Ridgebackkennel "Kani Akilah"
"A Ridgeback isn't just another dog....It's a Lifestyle!"

"A Ridgeback isn't just another dog....It's a Lifestyle!"
- Hutch
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- peggy en vinnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 yorkshire terroristjes
- Aantal honden: 1
-
Josee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- Hutch
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever en Friese Stabij
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ja dacht idd dat er over het algemeen meer reuen werden geboren dan teven in een nest. Maar dat is dus niet zoyamie schreef:Hutch schreef:Gefeliciteerd met de pups!
Wat veel teven! Meestal zijn er meer reuen toch?als in hoe meestal? in nesten van honden?
als je dat bedoeld, nee hoor, daar is geen peil op te trekken, er komt wat er komt, soms meer reuen, soms meer teven
- Amaranthas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shih Tzu
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
ligt misschien aan de periode en het ras??Hutch schreef:Ja dacht idd dat er over het algemeen meer reuen werden geboren dan teven in een nest. Maar dat is dus niet zoyamie schreef:Hutch schreef:Gefeliciteerd met de pups!
Wat veel teven! Meestal zijn er meer reuen toch?als in hoe meestal? in nesten van honden?
als je dat bedoeld, nee hoor, daar is geen peil op te trekken, er komt wat er komt, soms meer reuen, soms meer teven
Bij de shih worden er op dit moment onwijs veel reutjes geboren, blijkbaar willen ze geen teven
Een Shih Tzu heb je niet als huisdier, je leeft ermee samen.

- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
als je over een jaar berekend van alle rassen zijn er net zoveel reuen als teven geboren die verhouding ligt altijd een beetje 50/50Ailena schreef:ligt misschien aan de periode en het ras??Hutch schreef:Ja dacht idd dat er over het algemeen meer reuen werden geboren dan teven in een nest. Maar dat is dus niet zoyamie schreef:Hutch schreef:Gefeliciteerd met de pups!
Bij de shih worden er op dit moment onwijs veel reutjes geboren, blijkbaar willen ze geen teven![]()
bij de amerikaantjes werden er vorig jaar ook onwijs veel reuen geboren.
ik hoop dat het tij nu keert aangezien ik maar 1 aanvraag heb voor een reutje en de rest voor teven. ach we zullen zien als het maar gezond is
-
truusje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Contacteer:
Ik hoop het voor je Karen, dat komt vast wel goedamiwoods schreef:als je over een jaar berekend van alle rassen zijn er net zoveel reuen als teven geboren die verhouding ligt altijd een beetje 50/50Ailena schreef:ligt misschien aan de periode en het ras??Hutch schreef:Ja dacht idd dat er over het algemeen meer reuen werden geboren dan teven in een nest. Maar dat is dus niet zoyamie schreef:als in hoe meestal? in nesten van honden?
Bij de shih worden er op dit moment onwijs veel reutjes geboren, blijkbaar willen ze geen teven![]()
ik hoop dat het tij nu keert aangezien ik maar 1 aanvraag heb voor een reutje en de rest voor teven. ach we zullen zien als het maar gezond is
Ik had in mijn nestje van begin dit jaar ook 4 reuen en 2 teefjes en kreeg aardig de kriebels toen er nog enkele reutjes met 6 weken geen nieuwe eigenaar hadden :N:
Uiteindelijk zijn alle heertjes toch met 8 weken naar hun baasjes gegaan
Zag het al helemaal voor me........3 reutjes en het teefje dat ik zelf aanhield.........dus 4 puppen opvoeden
Had ook alleen maar aanvragen voor teven,
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
ik hoop het ooktruusje schreef:Ik hoop het voor je Karen, dat komt vast wel goedamiwoods schreef:als je over een jaar berekend van alle rassen zijn er net zoveel reuen als teven geboren die verhouding ligt altijd een beetje 50/50Ailena schreef:ligt misschien aan de periode en het ras??Hutch schreef: Ja dacht idd dat er over het algemeen meer reuen werden geboren dan teven in een nest. Maar dat is dus niet zo
ik hoop dat het tij nu keert aangezien ik maar 1 aanvraag heb voor een reutje en de rest voor teven. ach we zullen zien als het maar gezond is![]()
Ik had in mijn nestje van begin dit jaar ook 4 reuen en 2 teefjes en kreeg aardig de kriebels toen er nog enkele reutjes met 6 weken geen nieuwe eigenaar hadden :N:
Uiteindelijk zijn alle heertjes toch met 8 weken naar hun baasjes gegaan![]()
Zag het al helemaal voor me........3 reutjes en het teefje dat ik zelf aanhield.........dus 4 puppen opvoeden![]()
Had ook alleen maar aanvragen voor teven,
ik ben erg benieuwd wat en hoeveel ze geeft. ik heb een schatting gemaakt van 5, maar ook dit keer heeft ze nog wat onder de ribben zitten ik verwacht ze vroeger, ik denk niet dat ze de 63 dagen vol gaat maken. kan dus goed zijn dat ik met pasen al gezegend wordt met pups