Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mocht je ze trouwens voeren, ga dan over op insectenpate en universeelvoer ed. Binnenkort heeft alles jonkies en als ze dan brood gaan voeren en ander standaard vogelvoer gaan de jonkies dood.
Mocht je ze trouwens voeren, ga dan over op insectenpate en universeelvoer ed. Binnenkort heeft alles jonkies en als ze dan brood gaan voeren en ander standaard vogelvoer gaan de jonkies dood.
ok, doe ik
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Marc, dat universeel voer is toch dat nattige voer?
Want ik had bij Vivara.nl gelezen dat je tegenwoordig gewoon door mag voeren, het hele jaar. En toen vroeg ik me al af hoe dat zat met die zaden voor de jonge vogeltjes. Ik had altijd begrepen dat ze daar niet tegen konden. En nu mocht het wel. Maar dus beter dat nattige voer?
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Mooi! En wat mooi dat kwikstaartje met zo'n roze neteltje erbij voor een kleuraccent
Ik zag gisteren ook al een mereltje de tuin afgrazen naar droge stootjes, en een paar meesjes die het drie-onder-een-kap mussenhuis aan het bezichtigen waren. Nog geen bod ontvangen, overigens
Want ik had bij Vivara.nl gelezen dat je tegenwoordig gewoon door mag voeren, het hele jaar. En toen vroeg ik me al af hoe dat zat met die zaden voor de jonge vogeltjes. Ik had altijd begrepen dat ze daar niet tegen konden. En nu mocht het wel. Maar dus beter dat nattige voer?
Zaden zullen de ouders niet snel voeren als het insecteneters zijn. Brood en vetbollen maar ook pinda's voeren koolmezen bv dus wel en dat is echt meteen het einde van het jonkie dat een pinda heeft gekregen.
Dat universeelvoer is inderdaad dat nattige voer. Je kan ook insectenpate voeren, ook te krijgen in een betere dierenzaak. Verder kan je kleine stukjes rauw tartaar voeren en bv meelwormen zonder kop. Of alleen de witte.
Miereneitjes kan je ook her en der kopen en dat is ook heel gezond.
Maar vetbollen, brood en pinda's in ieder geval liever niet in deze tijd van het jaar.
Zaden zullen de ouders niet snel voeren als het insecteneters zijn. Brood en vetbollen maar ook pinda's voeren koolmezen bv dus wel en dat is echt meteen het einde van het jonkie dat een pinda heeft gekregen.
Dat universeelvoer is inderdaad dat nattige voer. Je kan ook insectenpate voeren, ook te krijgen in een betere dierenzaak. Verder kan je kleine stukjes rauw tartaar voeren en bv meelwormen zonder kop. Of alleen de witte.
Maar vetbollen, brood en pinda's in ieder geval liever niet in deze tijd van het jaar.
Okido, dan haal ik de zaadsilo's weg en ga ik over op universeelvoer en misschien op beestjes :N: (die kan ik ook gedroogd krijgen, geloof ik) Brood gaf ik al niet en vetbollen en pindakaas vanaf maart ook niet meer.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby