Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jawel ik kom weer die richtig uit (zondag de clubmatch) en ik ben van plan om zaterdagmiddag 14 april naar het strand te gaan of de duinen.
Ik wil alle drie meenemen en het liefst wil ik naar het strand want Dolina is daar nog nooit geweest :N: (schandalig want ze is vlak bij de kust geboren).
Wie woont daar in de omgeving en heeft zin om mee te gaan, het wordt wel een "krukkenrondje" want de dames mogen en/of kunnen niet zo ver wandelen
Langer als 45 minuten gaat niet...
Maar als er mischien meerdere komen dat jullie verder kunnen wandelen....
Laatst gewijzigd door Melanie 74 op 11 apr 2007 15:36, 3 keer totaal gewijzigd.
In de duinen mogen ze niet meer los he? Ik heb vernomen dat ze flink gaan controleren, dus met een meerdere mensen illegaal los door de duinen is denk ik niet handig In het broedseizoen snap ik dat trouwens ook prima.
Als je wat later in de middag gaat (zeg na 13:30) dan vind ik het wel leuk om mee te gaan naar het strand waar ze nog wel los mogen lopen dan Ik heb dan 's ochtends al een flinke wandeling achter de rug, dus een krukkenrondje spreekt me wel aan
Weet jij ook op welk strand ze los mogen?
En ik ben ook van plan om na 13:30 te gaan, die vrijdag hebben we een lange reis achter de rug en 's morgens ben ik dan zekers niet voorruit te branden.
Je kunt dan ook evt. met mij (ons) mee rijden naar het strand
Melanie 74 schreef:Weet jij ook op welk strand ze los mogen?
En ik ben ook van plan om na 13:30 te gaan, die vrijdag hebben we een lange reis achter de rug en 's morgens ben ik dan zekers niet voorruit te branden.
Je kunt dan ook evt. met mij (ons) mee rijden naar het strand
Ik ga altijd naar Camperduin. Strand Hargen ligt daar ook vlakbij en daar is veel meer parkeerplek mocht dat nodig zijn. Daar mogen ze los. Volgens mij op de rest van de stranden hier ook, alleen strand Schoorl is alleen te bereiken op de fiets, en strand Bergen is voor mij wel heeeel erg mijl op zeven (en ook drukker denk ik).
We rijden dan toch langs Schoorl en als jij met Saar en Moos op de achterbank zit kan dat best. Je kan alleen last hebben van een overblije hond van pakweg 9 maanden
Ik ken Hargen maar is Camperduin zeg maar rechtdoor i.p.v. linksaf naar Hargen waar het strand rechts eindigt.
Melanie 74 schreef:We rijden dan toch langs Schoorl en als jij met Saar en Moos op de achterbank zit kan dat best. Je kan alleen last hebben van een overblije hond van pakweg 9 maanden
Ik ken Hargen maar is Camperduin zeg maar rechtdoor i.p.v. linksaf naar Hargen waar het strand rechts eindigt.
Hahahaha, overblije honden zijn altijd gezellig
Ja, Camperduin is rechtdoor waar Hargen linksaf is inderdaad! Welk strand maakt mij ook niet uit hoor; strand is strand
Melanie 74 schreef:We rijden dan toch langs Schoorl en als jij met Saar en Moos op de achterbank zit kan dat best. Je kan alleen last hebben van een overblije hond van pakweg 9 maanden
Ja, Camperduin is rechtdoor waar Hargen linksaf is inderdaad! Welk strand maakt mij ook niet uit hoor; strand is strand
Zullen we 14:30 doen?
Prima!!
Staat, zal ik je dan ergens "oppikken" laat zeggen de parkeerplaats bij jou achter om 14:30??
Enne die superblije hond wil dan nog wel eens naar voren klimmen ze weegt 40 kilo
Zullen we 14:30 doen?
Prima!!
Staat, zal ik je dan ergens "oppikken" laat zeggen de parkeerplaats bij jou achter om 14:30??
Enne die superblije hond wil dan nog wel eens naar voren klimmen ze weegt 40 kilo
Ja, op de parkeerplaats bij mij achter zou erg fijn zijn
Als die superblije hond naar voren klimt is dat voor ons verder niet erg
Ik vind het wel leuk om te wandelen, maar het is niet echt in de buurt.
Misschien is er iemand zo lief om mij te rijden, onder voorbehoud wil ik wel wandelen.
Maxiem schreef:Ik vind het wel leuk om te wandelen, maar het is niet echt in de buurt.
Misschien is er iemand zo lief om mij te rijden, onder voorbehoud wil ik wel wandelen.
Ik denk dat ik helaas niet kan komen. Er is niemand die zo lief is mij te brengen
Als het nou een week later was geweest, dan moesten we toch in Heiloo zijn, maar helaas.
jeetje ik lees t nu te laat zeg ik was toevallig gister al in alkmaar maar ben nu weer in bolsward t had mij wel wat geleken maar ja dan had ik de bus terug moeten nemen en nu kon ik meerijden met mijn broer en ben niet echt op forum geweest de laaste 2 dagen hmmmmmmmmmm .
volgende keer hopelijk beter al weet ik niet wanneer dat zal zijn ik kom eigelijk te weinig in alkmaar e.o. wat mijn moeder niet leuk vind maar ja werk gaat voor en mijn veestapel van nu 2 lammen en 2 honden en een vader met n hond dus ja heelaas pindakaas.
ik hoop wel dat een geslaagde uitje is geweest aan het weer kan t op dit moment niet liggen.