Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
twinkeltje schreef:ze glanzen ook heel gezond ben trots op mijn babbys
Wist je dat het moedertje zwanger was?
Ik had er eentje gekregen voor mijn verjaardag, een gezellige dikkerd, dacht ik. Na een paar weken (of dagen, dat kan ik me niet meer herinneren), liepen er ineens drie in het hok :N:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Ik had er eentje gekregen voor mijn verjaardag, een gezellige dikkerd, dacht ik. Na een paar weken (of dagen, dat kan ik me niet meer herinneren), liepen er ineens drie in het hok :N:
ja dat weet ik dat heb ik afgesproken met het kinderboerderijtje ze mocht hier haar jongen krijgen
ja dat weet ik dat heb ik afgesproken met het kinderboerderijtje ze mocht hier haar jongen krijgen
Ahhhhhhhh je bent de kraamkamer, wat leuk
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Zo hebben wij een keer twee muizen gekocht. Allebei vrouwtjes, want we wilden geen nestje, bleken ze allebei zwanger. Na een paar weken hadden we 19 muizen :N:
Ahhhhhhhh je bent de kraamkamer, wat leuk
ja echt wel ik had al heel lang geen babby caafs meer gehad en zo vond ik het wel weer leuk
wil best nog meer zwangere opvangen
maar helaas wil ik dan ook gelijk altijd een paar houden dat is minder handig
Zo hebben wij een keer twee muizen gekocht. Allebei vrouwtjes, want we wilden geen nestje, bleken ze allebei zwanger. Na een paar weken hadden we 19 muizen :N:
die hadden wij ook de meeste volwasse muisen woorden zwanger weg gedaan het is meestal ook bedoeld om slangen te voeden en zo wij hadden 1 vrouwtje dat kreeg 8 jongen 4 mannen en 4 vrouwen gezellig een hok bij gehaald en ze hebben samen de grootste lol
Jaap* schreef:Hee, ze zijn er!
Hoe lang blijven ze bij je Twink?
in elk geval 4 weken dan moeten de mannen bij de vrouwtjes weg
moeder blijft hier ook dan en die kleine bruine als het een vrouwtje is en een hele zwarte met wit neusje als het vrouwelijk is die hebben me al helemaal om die zijn echt brutaal en ja die andere 2 zijn ook leuk maar de kinderboeredrij moet natuurlijk wel wat terug
plus er een extra groot hok moet komen