Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ook mijn teefje Brianne is drachtig....Update!!!!
Moderator: moderatorteam
-
YaraWPM
- geregistreerd lid
-
Amideso
- Actief
Ja ik heb nieuwe foto's.
Sorry maar ik had het erg druk met van alles.....
Hier de foto's op volgorde van geboorte.Ze zijn op de foto 3 weken.Ook hebben ze wat rode oogjes maar dat komt van de flitser.
Het zwarte teefje.Zij is ook ziek geweest maar groeit nu erg goed.Ze is nog wel kleiner dan de rest maar ze eet en speelt en is tevreden.Zij blijft in Nederland.

Dan de bruin/tan teef.Zij gaat naar Duitsland.

Toen kwam de bruine reu.Hij was 100 gram bij de geboorte en groeit erg goed.Maandag woog hij 800 gram....Hij gaat naar België

En er kwam toen een bruin/tan reu met veel tan.Hij blijft in eerste instantie hier.

En uiteindelijk kwam er nog een bruin/tan reu.Hij heeft een vreselijke onder-voorbeet.Hier heeft hij helemaal geen last van met eten.Als er één is die goed en veel eet dan is hij het wel.Het is een grappig hondje ook van karakter....Hij is nog te koop.

Sorry maar ik had het erg druk met van alles.....
Hier de foto's op volgorde van geboorte.Ze zijn op de foto 3 weken.Ook hebben ze wat rode oogjes maar dat komt van de flitser.
Het zwarte teefje.Zij is ook ziek geweest maar groeit nu erg goed.Ze is nog wel kleiner dan de rest maar ze eet en speelt en is tevreden.Zij blijft in Nederland.

Dan de bruin/tan teef.Zij gaat naar Duitsland.

Toen kwam de bruine reu.Hij was 100 gram bij de geboorte en groeit erg goed.Maandag woog hij 800 gram....Hij gaat naar België

En er kwam toen een bruin/tan reu met veel tan.Hij blijft in eerste instantie hier.

En uiteindelijk kwam er nog een bruin/tan reu.Hij heeft een vreselijke onder-voorbeet.Hier heeft hij helemaal geen last van met eten.Als er één is die goed en veel eet dan is hij het wel.Het is een grappig hondje ook van karakter....Hij is nog te koop.

Laatst gewijzigd door Amideso op 11 apr 2007 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Amideso
- Actief
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
kan elk moment gebeuren nog geen temperatuur daling ik verwacht ze dus vanacht nog niet.Amideso schreef:Dank jeamiwoods schreef:ahhh liieeeffff![]()
mooie foto's![]()
Hoe is het met jou teef...die moet toch ook binnenkort bevallen?
ik heb wel tegen haar gezegt dat ik ze niet op vrijdag de 13de wil hebben
-
YaraWPM
- geregistreerd lid
-
Amideso
- Actief
-
Maria
- Zeer actief
- Contacteer:
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Amideso
- Actief
Het teefje ging heel goed.Maria schreef:Je he, wat erg. En ze ging goed?Amideso schreef:Het zwarte teefje is afgelopen nacht overleden.![]()
Ik had ze woendag ontwormd en sinds die tijd ging het mis....
Met de rest gaat het gelukkig nog wel goed
Wat zegt de dierenarts ervan?
Sterkte ermee.
gr Maria
Goed vergeleken bij de anderen groeide ze niet snel, maar wel 20 gram op een dag.Het reutje wat 100 gram bij de geboorte was, was gisteravond al 1 kilo en het zwarte teefje was 210 bij de geboorte maar was nu nog maar 624 gram...Ze was zo iel en klein...
De dierenarts baalt er zelf ook van.
We hebben op een ander teefje sectie laten doen.
Die had dezelfde klachten.....Dit teefje is ook eerder ziek geweest...precies het zelfde beeld als wat ze nu had.
Uit het sectie rapport is naar voren gekomen dat er niets erfelijks, aangeboren was.Alleen de darmflora was kapot...haar darmpjes werkten niet meer.Wel waren er een paar colibacteriën te zien maar dat was niet de oorzaak van de klachten.
Misschien was de combinatie reu/teef niet goed of een baarmoederhoorn is niet in orde.
Maar daar komen we pas achter als ik moeders over een jaar weer wil laten dekken.
Mischien dat ik haar dan toch laat enten tegen herpes.....
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
dan zou ik moeder toch ook maar inwendig laten onderzoeken of de baarmoeder wel in orde is, voor dat je haar weer laat dekken.Amideso schreef:Het teefje ging heel goed.Maria schreef:Je he, wat erg. En ze ging goed?Amideso schreef:Het zwarte teefje is afgelopen nacht overleden.![]()
Sterkte ermee.
gr Maria
Goed vergeleken bij de anderen groeide ze niet snel, maar wel 20 gram op een dag.Het reutje wat 100 gram bij de geboorte was, was gisteravond al 1 kilo en het zwarte teefje was 210 bij de geboorte maar was nu nog maar 624 gram...Ze was zo iel en klein...
Die had dezelfde klachten.....Dit teefje is ook eerder ziek geweest...precies het zelfde beeld als wat ze nu had.
Uit het sectie rapport is naar voren gekomen dat er niets erfelijks, aangeboren was.Alleen de darmflora was kapot...haar darmpjes werkten niet meer.Wel waren er een paar colibacteriën te zien maar dat was niet de oorzaak van de klachten.
Misschien was de combinatie reu/teef niet goed of een baarmoederhoorn is niet in orde.
Maar daar komen we pas achter als ik moeders over een jaar weer wil laten dekken.
mocht dat in orde zijn zou ik een reu erbij kiezen uit een compleet andere lijn.
ik heb het dus zaterdag ook nog gehoord van een andere fokker die had er ook 1 die later is overleden, ook bij deze pup hielden de darmpjes ermee op.
-
Amideso
- Actief
Het is ook de bedoeling dat als deze teef weer gedekt wordt, dat ze door een hele vreemde reu wordt gedekt....amiwoods schreef:dan zou ik moeder toch ook maar inwendig laten onderzoeken of de baarmoeder wel in orde is, voor dat je haar weer laat dekken.Amideso schreef:Het teefje ging heel goed.Maria schreef:Je he, wat erg. En ze ging goed?Amideso schreef:Het zwarte teefje is afgelopen nacht overleden.![]()
Sterkte ermee.
gr Maria
mocht dat in orde zijn zou ik een reu erbij kiezen uit een compleet andere lijn.
ik heb het dus zaterdag ook nog gehoord van een andere fokker die had er ook 1 die later is overleden, ook bij deze pup hielden de darmpjes ermee op.
Want dan kan mijn black/tan reu op een pupje van haar.
Mag ik weten welke fokker dat was die dit ook had?
Doe anders maar per pb
- Frenkie
- Zeer actief
- Contacteer: