Wat een scheetjes!!
http://www.magix-photos.com/mediapool06 ... /DF/7E/11/
Deze is lief...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vraagje zijn hier gordon setters en engelse cocker spaniels
Moderator: moderatorteam
- rovianne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 1
-
bieke
- Actief
die kan ik dan weer niet zien van hier boven ben al blij dat het gelukt is van fotoalbum want ik en pc dat is wat hoorrovianne schreef:Wat een scheetjes!!
http://www.magix-photos.com/mediapool06 ... /DF/7E/11/
Deze is lief...
Honden zijn niet voor even maar voor het leven !
-
Pascal
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb maar 1 gordon, de anderen zijn een heidewachtel en een duitse staande langhaarbieke schreef:pascal komen je gordon,s terug dat je ze roept als ze los lopen en konijnen of fazanten najagen? ik denk dat ik je ken van een andere forum kan dat? en ze zeggen ook dat een gordon zijn volledige vacht pas krijgt tegen zijn 3 jaar klopt dat ook?
Scott komt wel naar me toe als hij in de buurt is, maar meestal rent hij best ver bij me vandaan ergens rond. Hij heeft niet zo'n groot jachtinstinct als je dat bedoelt. Hij rent gewoon wat Max achterna als Max achter een konijn aan is, maar rent daarna meestal de verkeerde kant op
En ik zit inderdaad op meerdere forums, dus kan best dat je me daarvan kent. Meestal neem ik op forumwandelingen Otto en Max mee, dus een foto van Scott zul je niet snel zien.
En of die drie jaar klopt. Het zou kunnen ja, maar Scott had met een jaar toch al heel wat vacht aan zich hangen.
Groetjes, Pascal

-
bieke
- Actief
Pascal schreef:Ik heb maar 1 gordon, de anderen zijn een heidewachtel en een duitse staande langhaarbieke schreef:pascal komen je gordon,s terug dat je ze roept als ze los lopen en konijnen of fazanten najagen? ik denk dat ik je ken van een andere forum kan dat? en ze zeggen ook dat een gordon zijn volledige vacht pas krijgt tegen zijn 3 jaar klopt dat ook?![]()
Scott komt wel naar me toe als hij in de buurt is, maar meestal rent hij best ver bij me vandaan ergens rond. Hij heeft niet zo'n groot jachtinstinct als je dat bedoelt. Hij rent gewoon wat Max achterna als Max achter een konijn aan is, maar rent daarna meestal de verkeerde kant op![]()
En ik zit inderdaad op meerdere forums, dus kan best dat je me daarvan kent. Meestal neem ik op forumwandelingen Otto en Max mee, dus een foto van Scott zul je niet snel zien.
En of die drie jaar klopt. Het zou kunnen ja, maar Scott had met een jaar toch al heel wat vacht aan zich hangen.
heb je een foto van je gordon setter?hoe oud is scott?
Honden zijn niet voor even maar voor het leven !
-
Pascal
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb wel een foto, maar die is al jaren oud en hij staat er niet echt mooi op (ik was toen met hem op de hei en hij stond erg sulligbieke schreef:heb je een foto van je gordon setter?hoe oud is scott?
Hij is inmiddels al zes jaar, maar nog steeds even speels.
Groetjes, Pascal

-
wilma1953
- Vaste gebruiker
- Contacteer: