Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Bedankt voor jullie reacties!
Jacq, hij begint inderdaad wat voller in zijn spieren te komen nu. Hij krijgt ook krachtvoer bij, want wat hij eerst kreeg was niet voldoende, hij was erg schraal en bouwde weinig tot geen spieren op. Nu zie je hem veranderen.
pooh schreef:
Romanov oogt als een heel vrolijk/speels paard, klopt dat?
Hij is echt superspeels en vrolijk inderdaad. Het is ook wel een boefje hoor. Als ik hem vastzet op de poetsplaats heeft hij als hij wil binnen no time zijn halster afgedaan (terwijl het gewoon vast zit, maar hij schuift het zelf over zijn oren heen).
Als hij los is spelen we altijd samen, ik kan hem dan alle kanten uit sturen en hij vindt het prachtig.
Die vrolijkheid wil ik er heel graag inhouden!
pooh schreef:
Romanov oogt als een heel vrolijk/speels paard, klopt dat?
Hij is echt superspeels en vrolijk inderdaad. Het is ook wel een boefje hoor. Als ik hem vastzet op de poetsplaats heeft hij als hij wil binnen no time zijn halster afgedaan (terwijl het gewoon vast zit, maar hij schuift het zelf over zijn oren heen).
Als hij los is spelen we altijd samen, ik kan hem dan alle kanten uit sturen en hij vindt het prachtig.
Die vrolijkheid wil ik er heel graag inhouden!
vind ik dus ook, je ziet hem gewoon altijd stralen!
En volgens mij wil hij ook wel graag laten zien hoe mooi die is?
maart schreef:hij loopt een stuk mooier dan in het begin zeg.
veelbelovende combi zijn jullie
de los foto moet je idd uitvergroten zeg, prachtig gewoon!
Nou, het paard is veelbelovend, ik heb nog een hoop te leren (als dat ooit al gaat lukken).
In het begin was hij natuurlijk nog helemaal jong en slap, hij begint nu een beetje volwassen te worden en ook zo te ogen, dat scheelt al.
En verder doen we, maar hij vooral, erg ons best. En dan zien we wel hoe het gaat verlopen allemaal.
yamie schreef:( iets meer "in hem zitten, onderbenen wat langer maken )
ik heb het idee dat dat ook aan het zadel ligt
dat zou best eens kunnen wat is het er voor 1 suzanne?
Jullie mogen best gewoon hardop praten hoor!
Het zadel is een Hulsebos maatzadel, destijds voor Odin gekocht en nu aangepast aan Romanov. Maar aangezien Rom nog steeds in de groei is en verandert qua bouw door de bespiering, kan het best zijn dat het op dit moment niet (meer) optimaal ligt.
Een aantal maanden geleden is het nog op het paard nagekeken en toen lag het goed, maar inmiddels is hij qua bouw wel weer wat veranderd natuurlijk.
Ik denk zelf dat mijn houding gewoon aan mijzelf ligt, en niet zo zeer aan het zadel.
yamie schreef:( iets meer "in hem zitten, onderbenen wat langer maken )
ik heb het idee dat dat ook aan het zadel ligt
dat zou best eens kunnen wat is het er voor 1 suzanne?
Jullie mogen best gewoon hardop praten hoor!
Het zadel is een Hulsebos maatzadel, destijds voor Odin gekocht en nu aangepast aan Romanov. Maar aangezien Rom nog steeds in de groei is en verandert qua bouw door de bespiering, kan het best zijn dat het op dit moment niet (meer) optimaal ligt.
Een aantal maanden geleden is het nog op het paard nagekeken en toen lag het goed, maar inmiddels is hij qua bouw wel weer wat veranderd natuurlijk.
Ik denk zelf dat mijn houding gewoon aan mijzelf ligt, en niet zo zeer aan het zadel.
hahaha ja, ik weet eigenlijk ook niet waarom we "fluisteren"
dat is ook lastig met een jong, opgroeiend paard en het is ook niet zozeer dat ik "vind"dat het zadel niet goed ligt, op rommie dan, ik heb wel het idee, dat een ander zadel, jou zit beter zou kunnen helpen, een zadel waar jezelf iets meer in "woont"zeg maar
nou niet denken dat ik je beroerd vind zitten, want verre van dat hoor
yamie schreef:
dat is ook lastig met een jong, opgroeiend paard en het is ook niet zozeer dat ik "vind"dat het zadel niet goed ligt, op rommie dan, ik heb wel het idee, dat een ander zadel, jou zit beter zou kunnen helpen, een zadel waar jezelf iets meer in "woont"zeg maar
nou niet denken dat ik je beroerd vind zitten, want verre van dat hoor
Het zadel is destijds ook op mijn zit en houding aangemeten, maar ik zal de volgende keer als de zadelmaker komt eens vragen of het voor mij niet optimaler kan. Rom is natuurlijk ook Odin niet, en ik heb tussen het moment dat het zadel op Odin pas is gemaakt en nu wel wat bijgeleerd (hopelijk dan toch) .
Ik weet dat ik niet beroerd zit hoor, maar er is nog genoeg voor verbetering vatbaar.
Laatst gewijzigd door LongFields op 19 apr 2007 09:34, 1 keer totaal gewijzigd.