Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vlug en leuk! Leuke serie!
ik geniet in het park waar ik regelmatig loop ook van de vele kleine eendjes. Het leuke is dat een eenzame gans een moeder met jonge eendjes bewaakt. als er iets/iemand in de buurt komt wordt deze luid sissend weggejaagd. Je kunt hem hier zien.
Vandaag ook de eerste jonge meerkoet gezien. Nu nog wachten op de waterhoentjes en hopelijk de futen. Deze broeden allemaal in het park.
Marion. schreef:Mevrouw Zwaan is hoe dan ook mijn favoriet
Mevrouw Zwaan is volgens mij Tante Eend
Pffffff die kleine donders zijn zo verschrikkelijk snel, er valt gewoon niet tegenop te knippen. Komende week nog maar eens kijken, ik vind ze zo ontzettend leuk!
Prachtige foto's!
En ze zijn zeker snel die kleintjes! Ik woon aan het water (heerrllijkk) en zie ze ook vaak voorbij schieten. Net alsof ze over het water vliegen. Echt een geweldig gezicht!
Helaas hebben wij hier een reiger, snoeken en meeuwen die elk jaar opnieuw denken dat het een biefstukje is wat voorbij vliegt...
Beetle stond laatst tegen de reiger te blaffen en te grommen (hij stond aan de overkant van het water) was echt een supermelig gezicht. Verdiende loon
Wauw, wat prachtig gefotografeerd!
En dan ook nog eens superliefff, ik sta er zelf altijd ook een poosje bij stil om te kijken naar mama eend met haar kroost.
Wel jammer dat vaak van de vele eendjes er maar een aantal overblijven en je ze soms per dag ziet verdwijnen
Leuk zeg. Ik heb er pas 3 gered. Ik bleef maar piepen horen op een weiland, terwijl ik een moedereend met kroost weg zag zwemmen. Na even zoeken bleken er 3 eendjes achtergebleven te zijn, die heb ik maar in het water gezet. Op hun gepiep kwam mama onmiddelijk weer terug zwemmen. Was heel leuk om te zien.