Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Iemand zin om binnenkort een vroege ochtendwandeling te maken, waar maakt me niet zoveel uit, mag Soesterduinen zijn of strand van IJmuiden, tijdstip ongeveer zeven uur in de ochtend
De honden die ik meeneem zijn heel sociaal met andere honden
Als je naar IJmuiden gaat wil ik graag mee. Mijn donkere meisje is wat onzeker en kan het goed gebruiken (vind het zelf ook gezellig hoor ) Wil je zo vroeg omdat het dan rustig is?
alma2 schreef:Als je naar IJmuiden gaat wil ik graag mee. Mijn donkere meisje is wat onzeker en kan het goed gebruiken (vind het zelf ook gezellig hoor ) Wil je zo vroeg omdat het dan rustig is?
Ik heb er een bloedhekel aan om te wandelen met mijn honden als het superdruk is, ik wil niet met mijn honden door een menigte banjeren en vaak zijn de honden die in het weekend daar lopen van die volgepropte monsters die nooit geleerd hebben met andere honden om te gaan en daar wil de mijne niet aan wagen.
Ijmuiden is voor mij prima en ik wil volgende week zondag als het uitkomt voor jullie, overigens vind ik Soestduinen ook prima
Mijn voorkeur gaat uit naar Soesterduinen das een uur rijden en dat vindt ik mooi genoeg :N: volgende week zondag dat is de 28 e toch ? volgens mij kan ik dan ook wel.
P@CO schreef:Mijn voorkeur gaat uit naar Soesterduinen das een uur rijden en dat vindt ik mooi genoeg :N: volgende week zondag dat is de 28 e toch ? volgens mij kan ik dan ook wel.
alma2 schreef:Zondagochtend heb ik hondentraining om half elf. Bovendien is Soesterduinen voor mij ruim een uur rijden en dan vind ik 7 uur een beetje te vroeg.
Misschien dat we dan in mijn volgende vrije week naar IJmuiden kunnen, kan je door de week wel ?
alma2 schreef:Zondagochtend heb ik hondentraining om half elf. Bovendien is Soesterduinen voor mij ruim een uur rijden en dan vind ik 7 uur een beetje te vroeg.
Misschien dat we dan in mijn volgende vrije week naar IJmuiden kunnen, kan je door de week wel ?
Ja hoor, geen probleem roep maar wat
A.s. donderdagochtend zeven uur, dan neem ik twee spaanse duitse herders mee, beiden heel sociaal en kleine Mellemans en Tes.
alma2 schreef:Als je naar IJmuiden gaat wil ik graag mee. Mijn donkere meisje is wat onzeker en kan het goed gebruiken (vind het zelf ook gezellig hoor ) Wil je zo vroeg omdat het dan rustig is?
Ik heb er een bloedhekel aan om te wandelen met mijn honden als het superdruk is, ik wil niet met mijn honden door een menigte banjeren en vaak zijn de honden die in het weekend daar lopen van die volgepropte monsters die nooit geleerd hebben met andere honden om te gaan en daar wil de mijne niet aan wagen.
Ijmuiden is voor mij prima en ik wil volgende week zondag als het uitkomt voor jullie, overigens vind ik Soestduinen ook prima
Als het in Soesterduinen is wil ik ook wel mee, moet ik alleen even kijken of ik zo vroeg iemand z'n bed uit krijg die mij wil rijden.
daarbij zou ik dat met veel honden zowiezo niet doen omdat dat juist de tijden zijn dat de mensen met eikelhonden (zoals mijn sam) dan lekker rustig kunnen wandelen zonder honden tegen te komen en in de problemen te komen
P@CO schreef:Mijn voorkeur gaat uit naar Soesterduinen das een uur rijden en dat vindt ik mooi genoeg :N: volgende week zondag dat is de 28 e toch ? volgens mij kan ik dan ook wel.
is dat niet de 29e, maandag is toch koninginnedag?
is het handig om ook met teun te komen? hij is nog ietwat jong en blij en dat gaat niet altijd even goed met andere (vooral grotere) honden.
is dat niet de 29e, maandag is toch koninginnedag?
is het handig om ook met teun te komen? hij is nog ietwat jong en blij en dat gaat niet altijd even goed met andere (vooral grotere) honden.