Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

kruising mechel/basset

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Rachel35

Nomax heeft een thuis!

Ongelezen bericht door Rachel35 »

Hoi allemaal,

Ik wil jullie graag laten weten dat Nomax de X besset/mechelaar uit het asiel Crailo H'sum een thuis heeft gevonden. We hebben hem op goede vrijdag opgehaald na een paar keer gewandeld te hebben. Ik wil graag foto's sturen maar weet niet precies nog hoe het moet. Hij is zo gelukkig en heeft een vriendinnetje gevonden aan de overkant van de straat waar ie lekker mee kan spelen. Het is een golden retriever teefje 3 jaar genaamd Farah. Ze is afgekeurd als blinden geleide hond omdat ze te lief was voor haar baasje. Ze tortelen als gekken en onderzoeken het hele gebied met zijn tweetjes. Ik woon samen met mijn vriend (zonder kinderen) in Almere. We hebben daar een huis gekocht 3 jaar geleden en wilden heel graag en hond. De buurt in almere is heel groen en veel water. Nomax gaat graag mee op onze boot waar ie samen met zijn baasje kapitein speelt. Als er nog mensen zijn die graag foto's willen zien, hoop ik dat ze even kort uit kunnen leggen hoe ik ze erop kan zetten, dan doe ik dat graag. We hebben we echt HELE leuke foto's van hem. Kus van Max! Bedankt voor jullie forum over hem! Erg leuk! Groetjes Rachel
Maxiem
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

Wat apart, ik vind hem er wel ontzettend lief uitzien :I:
Ondertussen ben ik me toch aan het afvragen hoe dat gegaan is, welk ras was het teefje? :mrgreen:
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
Maxiem
Zeer actief

Re: Nomax heeft een thuis!

Ongelezen bericht door Maxiem »

Rachel35 schreef:Hoi allemaal,

Ik wil jullie graag laten weten dat Nomax de X besset/mechelaar uit het asiel Crailo H'sum een thuis heeft gevonden. We hebben hem op goede vrijdag opgehaald na een paar keer gewandeld te hebben. Ik wil graag foto's sturen maar weet niet precies nog hoe het moet. Hij is zo gelukkig en heeft een vriendinnetje gevonden aan de overkant van de straat waar ie lekker mee kan spelen. Het is een golden retriever teefje 3 jaar genaamd Farah. Ze is afgekeurd als blinden geleide hond omdat ze te lief was voor haar baasje. Ze tortelen als gekken en onderzoeken het hele gebied met zijn tweetjes. Ik woon samen met mijn vriend (zonder kinderen) in Almere. We hebben daar een huis gekocht 3 jaar geleden en wilden heel graag en hond. De buurt in almere is heel groen en veel water. Nomax gaat graag mee op onze boot waar ie samen met zijn baasje kapitein speelt. Als er nog mensen zijn die graag foto's willen zien, hoop ik dat ze even kort uit kunnen leggen hoe ik ze erop kan zetten, dan doe ik dat graag. We hebben we echt HELE leuke foto's van hem. Kus van Max! Bedankt voor jullie forum over hem! Erg leuk! Groetjes Rachel
Wat goed! :ok:
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
Rachel35

Nomax

Farah de golden retriever is zijn nieuwe liefde, maar Max is erg geliefd in de buurt bij veel vrouwtjes. Hij doet dan ook superstoer en denkt echt dat ie de man is.....maar ondertussen valt ie ergens in een gat of springt hij verkeerd. Hij is niet zo handig met die korte pootjes moet ik zeggen, dat is altijd wel errug grappig! :denken:
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Wat geweldig dat Nomax een goed huis bij jullie heeft gevonden!
De eerste keer dat hij in het asiel zat was ik gelijk een klein beetje verliefd op hem.
Ik vind het dan ook helemaal fantastisch dat een nieuw forumlid het leuke ding heeft, en kijk uit naar foto's.

Wat betreft het plaatsen ervan, kun je hier: http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=18814 zien hoe dat werkt. Je foto's moeten niet te groot van formaat zijn, je kunt ze bijvoorbeeld in het programma "paint" verkleinen indien nodig.
Mocht het niet lukken laat me maar even weten, kijken we er samen even naar.
piep

Ongelezen bericht door piep »

oh ja foto's van dat stuk. die wil ik wel zien.
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Wat een goed nieuws! :cheer: :cheer: :cheer: Nu wachten op de foto's van deze superminimechel!
Sas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sas »

Ik zou zweren dat ik deze hond gezien heb. Bij mij op de hondenclub (omgeving Veenendaal) heeft deze hond volgens mij een tijdje meegedraait. Kwam toen uit asiel de heuvelrug (Of hazenrug?? in Overberg in ieder geval); toen werd gezegd dat het een kruising mechel/teckel zou zijn. Was wel echt een leukerd om te zien hoor! Veel plezier ermee!!
Afbeelding
Rachel35

Foto Max de minimechelaar :-)

Hi allen!

De tip van longfields was goed. Dank je wel! Ik heb 1 foto kunnen verkleinen en op mijn profiel gezet (duurde effe maar dan hebben we ook wat). Zie foto :-) Max komt altijd krantjes brengen (verscheurt niets!) Ik heb hem nu ook opgegeven als leukste hond van nederland 2007. Daarme steunen we goede doelen en kun je leuke prijzen winnen. Niets voor jullie? Lijkt me leuk, wie weet zitten we bij de laatste 25 in Noordwijk. Mocht er iemand zijn die Max uit het verleden heeft gekend, ik zoek nog foto's van hem (ook toen ie klein was) ik hoop dat er iemand is die me wat meer kan vertellen over zijn leven. Ik hou altijd kontakt, Groetjes!! Rachel :smile:
linda
Zeer actief

Ongelezen bericht door linda »

Haha,wat een gave hond :ok:
Afbeelding

in loving memorie Djengis 15-04-04 tot 27-09-05
roy
Zeer actief

Re: Foto Max de minimechelaar :-)

Ongelezen bericht door roy »

Rachel35 schreef:Hi allen!

De tip van longfields was goed. Dank je wel! Ik heb 1 foto kunnen verkleinen en op mijn profiel gezet (duurde effe maar dan hebben we ook wat). Zie foto :-) Max komt altijd krantjes brengen (verscheurt niets!) Ik heb hem nu ook opgegeven als leukste hond van nederland 2007. Daarme steunen we goede doelen en kun je leuke prijzen winnen. Niets voor jullie? Lijkt me leuk, wie weet zitten we bij de laatste 25 in Noordwijk. Mocht er iemand zijn die Max uit het verleden heeft gekend, ik zoek nog foto's van hem (ook toen ie klein was) ik hoop dat er iemand is die me wat meer kan vertellen over zijn leven. Ik hou altijd kontakt, Groetjes!! Rachel :smile:
He wat leuk ik heb dit topic geopend en ik zie dat je ook net als mij in Almere woont :cheer:
Misschien kan ik Nomax dan eens in levende lijve zien :cheer:

groetjes yvonne
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”