Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vanmiddag heeft ze me geholpen bij het opruimen van de pens inhoud, pas als alle pensen versneden, geknipt zijn mag Tuurtje erbij, die wil alles wel opeten op het moment
En de boven aanblik...
Vandaag de werpkist in elkaar gezet, ze word te dik voor de bench en het nachthok....
Waar is de hond
Ze krijgt al melklijsten
Buik, nu dus van 6.4 weken....
Lekker hoor drachtig zijn, word ik lekker geknuffeld door t vrouwtje
oh jee! ik denk dat de mensen van nimwegener land nu denken dat er heel raar volk in breedeweg woont :N:
ik zag ze rijden toen ik vanochtend op de fiets zat en ik dacht dat jij dat was dus ik zwaaien als een gek met het idee dat ik dat dan straks (nu dus) wel uit zou leggen wie dat was...
massam schreef:oh jee! ik denk dat de mensen van nimwegener land nu denken dat er heel raar volk in breedeweg woont :N:
ik zag ze rijden toen ik vanochtend op de fiets zat en ik dacht dat jij dat was dus ik zwaaien als een gek met het idee dat ik dat dan straks (nu dus) wel uit zou leggen wie dat was...
maar nu zie ik pas dat jij dat helemaal niet bent
Je bedoelt de fokkers van de dekreu ?? Ik weet namelijk niet waar Breedeweg ligt ligt dat bij Ven-Zelderheide dan heb je hun gezien, ja maar zij is BlonT :N: en ikke niet enlangzoaardignietalsikke
massam schreef:oh jee! ik denk dat de mensen van nimwegener land nu denken dat er heel raar volk in breedeweg woont :N:
Je bedoelt de fokkers van de dekreu ?? Ik weet namelijk niet waar Breedeweg ligt ligt dat bij Ven-Zelderheide dan heb je hun gezien, ja maar zij is BlonT :N: en ikke niet enlangzoaardignietalsikke
breedeweg ligt tussen venzelderheide en nijmegen in en ze kwamen van de kant van "het ven" zoals wij venzelderheide noemen..
een grijs bestelwagentje met een rottisticker en de naam erop...
breedeweg ligt tussen venzelderheide en nijmegen in en ze kwamen van de kant van "het ven" zoals wij venzelderheide noemen..
een grijs bestelwagentje met een rottisticker en de naam erop...