Moet dit met zo'n air? Wat verwacht je dan terug? Neppodenco's uit het land van herkomst gefokt door de oorspronkelijke fokkers op werklust, dacht het niet he?yamie schreef:hanneke, hou jij je lekker bezig met je sneue hondjes, met je nep podenco die je ook ozo graag rasecht wilt benoemen, met je honden die de meest geweldige zijn op de hele wereld![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
solar op de helft
Moderator: moderatorteam
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
hanneke kan het krijgen zoals ze het hebben wil, over air gesprokenMARC_S schreef:Moet dit met zo'n air? Wat verwacht je dan terug? Neppodenco's uit het land van herkomst gefokt door de oorspronkelijke fokkers op werklust, dacht het niet he?yamie schreef:hanneke, hou jij je lekker bezig met je sneue hondjes, met je nep podenco die je ook ozo graag rasecht wilt benoemen, met je honden die de meest geweldige zijn op de hele wereld![]()
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
-
laeken
- Zeer actief
Ja maar jij weet net zo goed als ik dat als fokkers alles wat ze niet fokken als nep en weet ik wat gaan bestempelen ze een air krijgen. Nep-JR, nep-podenco en ze zijn niet eens raszuiver doet er toch niet toe als je van honden houdt?yamie schreef:hanneke kan het krijgen zoals ze het hebben wil, over air gesprokenMARC_S schreef:Moet dit met zo'n air? Wat verwacht je dan terug? Neppodenco's uit het land van herkomst gefokt door de oorspronkelijke fokkers op werklust, dacht het niet he?yamie schreef:hanneke, hou jij je lekker bezig met je sneue hondjes, met je nep podenco die je ook ozo graag rasecht wilt benoemen, met je honden die de meest geweldige zijn op de hele wereld![]()
Als ik mijn raszuivere pupje krijg is dat hondje in niets meer of beter dan de vuilnisbakken die ik nu heb. Als je als fokker tegen de hondenredders van de "nephonden" gaat ageren staat dat niet netjes.
Alles wat niet in het straatje past hoeft niet afgekraakt? Ik ben het er ook totaal niet mee eens en dat wordt ik ook niet dat een showpodenco echter en raszuiverder is dan de werkende hond. Kijk naar herders, daar gaat die discussie al decennia nergens anders over.
-
laeken
- Zeer actief
Kijk, dat gevoel roept het ook soms bij mij op. Ik sta niet aan een bepaalde kant maar vind het ook ongepast om het een af te doen als nep en weet ik wat om het eigen als enige echte te gaan bestempelen. Vraag een Spaanse jager eens wat een podenco is? Die spoelt de honden van Podenji meteen door de plee.Wil de hond schreef:Ach gut,
Er zijn weer eens een aantal geweldige superfokkers van überhonden op hun teentjes getrapt.
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
ik geef mijn reactie, omdat hanneke zonder respect en als een kip zonder kop ( voor de zoveelste keer) tegen marianne uitvalt, als ze het zo wil? prima, maar verwacht van mij geen respectvolle reactie terug. daarom, ze oogst wat ze zaaitMARC_S schreef:Ja maar jij weet net zo goed als ik dat als fokkers alles wat ze niet fokken als nep en weet ik wat gaan bestempelen ze een air krijgen. Nep-JR, nep-podenco en ze zijn niet eens raszuiver doet er toch niet toe als je van honden houdt?yamie schreef:hanneke kan het krijgen zoals ze het hebben wil, over air gesprokenMARC_S schreef:Moet dit met zo'n air? Wat verwacht je dan terug? Neppodenco's uit het land van herkomst gefokt door de oorspronkelijke fokkers op werklust, dacht het niet he?yamie schreef:hanneke, hou jij je lekker bezig met je sneue hondjes, met je nep podenco die je ook ozo graag rasecht wilt benoemen, met je honden die de meest geweldige zijn op de hele wereld![]()
Als ik mijn raszuivere pupje krijg is dat hondje in niets meer of beter dan de vuilnisbakken die ik nu heb. Als je als fokker tegen de hondenredders van de "nephonden" gaat ageren staat dat niet netjes.
Alles wat niet in het straatje past hoeft niet afgekraakt? Ik ben het er ook totaal niet mee eens en dat wordt ik ook niet dat een showpodenco echter en raszuiverder is dan de werkende hond. Kijk naar herders, daar gaat die discussie al decennia nergens anders over.
jij kent mij blijkbaar niet zo goed, als je denkt dat ik een stamboomloze hond minder vind, mijn reactie is puur tegen de eigenaresse van de hond
daar gaat het nl ook helemaal niet om
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
met welke bril lees jij hanneke's reactieMARC_S schreef:Kijk, dat gevoel roept het ook soms bij mij op. Ik sta niet aan een bepaalde kant maar vind het ook ongepast om het een af te doen als nep en weet ik wat om het eigen als enige echte te gaan bestempelen. Vraag een Spaanse jager eens wat een podenco is? Die spoelt de honden van Podenji meteen door de plee.Wil de hond schreef:Ach gut,
Er zijn weer eens een aantal geweldige superfokkers van überhonden op hun teentjes getrapt.Wie gelijk heeft doet er niet eens toe.
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
marc, jij weet heel goed dat de meeste showpodencos ook zeker op werkgebied presteren, het is namelijk zo dat de meeste podencofokkers ( ik heb het dan over de raszuivere podencos ) ook met hun honden werken, al is het jagen over het algemeen verboden met deze honden, o.a. daarom worden er dingen zoals coursings georganiseerd.MARC_S schreef: Alles wat niet in het straatje past hoeft niet afgekraakt? Ik ben het er ook totaal niet mee eens en dat wordt ik ook niet dat een showpodenco echter en raszuiverder is dan de werkende hond. Kijk naar herders, daar gaat die discussie al decennia nergens anders over.
ik snap wel wat je bedoeld, maar je doet nu overkomen alsof een podenco die volgens de rasstandaard gefokt is volgens jou alleen op shows kan presteren en niet in het veld , dat dat 2 verschillende honden zijn ofzo, en dat is natuurlijk niet zo
en je weet ook dat de meeste podenco achtige honden die in spanje gedumped worden niet volgens de rasstandaard zijn gefokt en er ook absoluut niet aan voldoen, dat ziet iedereen die de rasstandaard heeft bestudeerd, dus als jij met "werkhonden" het gros van de jachthondjes in spanje bedoeld, dan zijn de , zoals jij ze noemt, "showpodencos" inderdaad raszuiverder dan de "werkende hond"zoals jij het hier neerzet.
verdiep je eens in de lijnen van mijn honden dan weet je waar ze wegkomen, en durf dat dan nog eens te zeggenMARC_S schreef: Vraag een Spaanse jager eens wat een podenco is?Die spoelt de honden van Podenji meteen door de plee.![]()
het is vreselijk wat er in spanje gebeurt met het gros van de jachthonden, maar schuif dat niet af op de paar fokkers die wél verantwoord en serieus bezig zijn met ALLE aspecten van het ras. dat heeft namelijk niets met elkaar te maken.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ik heb niks tegen stamboomloze honden, heb er zelf ook 1 lopenMARC_S schreef:Ja maar jij weet net zo goed als ik dat als fokkers alles wat ze niet fokken als nep en weet ik wat gaan bestempelen ze een air krijgen. Nep-JR, nep-podenco en ze zijn niet eens raszuiver doet er toch niet toe als je van honden houdt?yamie schreef:hanneke kan het krijgen zoals ze het hebben wil, over air gesprokenMARC_S schreef:Moet dit met zo'n air? Wat verwacht je dan terug? Neppodenco's uit het land van herkomst gefokt door de oorspronkelijke fokkers op werklust, dacht het niet he?yamie schreef:hanneke, hou jij je lekker bezig met je sneue hondjes, met je nep podenco die je ook ozo graag rasecht wilt benoemen, met je honden die de meest geweldige zijn op de hele wereld![]()

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
laeken
- Zeer actief
Ik heb juist geen bril want ik sta niet aan een van die kanten.yamie schreef:met welke bril lees jij hanneke's reactieMARC_S schreef:Kijk, dat gevoel roept het ook soms bij mij op. Ik sta niet aan een bepaalde kant maar vind het ook ongepast om het een af te doen als nep en weet ik wat om het eigen als enige echte te gaan bestempelen. Vraag een Spaanse jager eens wat een podenco is? Die spoelt de honden van Podenji meteen door de plee.Wil de hond schreef:Ach gut,
Er zijn weer eens een aantal geweldige superfokkers van überhonden op hun teentjes getrapt.Wie gelijk heeft doet er niet eens toe.
Er zit een geschiedenis aan alle berichten.
-
Addy
Mag ik even heel hard lachen om je domme reaktie, ik denk dat mensen zoals Hanneke zich niet verdiepen in jouw podencolijnen, wij verdiepen ons erin dat deze honden in Spanje in bomen hangen aan lijnen maar hoe hard je ook roept hoe vreselijk je het vind voor de spaanse honden, erg geloofwaardig kom je niet over.Podenji schreef:marc, jij weet heel goed dat de meeste showpodencos ook zeker op werkgebied presteren, het is namelijk zo dat de meeste podencofokkers ( ik heb het dan over de raszuivere podencos ) ook met hun honden werken, al is het jagen over het algemeen verboden met deze honden, o.a. daarom worden er dingen zoals coursings georganiseerd.MARC_S schreef: Alles wat niet in het straatje past hoeft niet afgekraakt? Ik ben het er ook totaal niet mee eens en dat wordt ik ook niet dat een showpodenco echter en raszuiverder is dan de werkende hond. Kijk naar herders, daar gaat die discussie al decennia nergens anders over.
ik snap wel wat je bedoeld, maar je doet nu overkomen alsof een podenco die volgens de rasstandaard gefokt is volgens jou alleen op shows kan presteren en niet in het veld , dat dat 2 verschillende honden zijn ofzo, en dat is natuurlijk niet zo![]()
en je weet ook dat de meeste podenco achtige honden die in spanje gedumped worden niet volgens de rasstandaard zijn gefokt en er ook absoluut niet aan voldoen, dat ziet iedereen die de rasstandaard heeft bestudeerd, dus als jij met "werkhonden" het gros van de jachthondjes in spanje bedoeld, dan zijn de , zoals jij ze noemt, "showpodencos" inderdaad raszuiverder dan de "werkende hond"zoals jij het hier neerzet.
verdiep je eens in de lijnen van mijn honden dan weet je waar ze wegkomen, en durf dat dan nog eens te zeggenMARC_S schreef: Vraag een Spaanse jager eens wat een podenco is?Die spoelt de honden van Podenji meteen door de plee.![]()
, verdiep je eens in de spaanse fokkers van het ras,die wel serieus bezig zijn, deze mensen jagen er ook mee en willen het ras in ere houden, raszuiver, vraag hun maar eens hoe ze over het gros van de andere jagers denken die zich niet aan de rasstandaard houden en het ras kapot laten gaan. en dat geldt overigens ook voor de galgo.
het is vreselijk wat er in spanje gebeurt met het gros van de jachthonden, maar schuif dat niet af op de paar fokkers die wél verantwoord en serieus bezig zijn met ALLE aspecten van het ras. dat heeft namelijk niets met elkaar te maken.
- starfleet
- Erelid
Nee joh, maar omdat je haar met 11 weken al had, dacht ik ook dat je haar van een "fokker" had gekocht, niet uit het asiel. Dan was het nogal raar geweest wat je zei over verbetering van het ras. Het gaat helemaal niet over honden uit het asiel.Mabeline schreef:
Had ik maar gewoon niets gezegd, alleen haar schofthoogte
Anne
-
laeken
- Zeer actief
Dat heb ik dus ook. Mij maakt het ook niks uit.malinois schreef:ik heb niks tegen stamboomloze honden, heb er zelf ook 1 lopenen ooit zal er vast nog wel een zwarte mechelaar komen waarschijnlijk dus stamboomloos omdat ze er simpelweg niet zijn met stamboom, maar ik heb dus ook niks tegen stamboomhonden en ja die heb ik gelukkig ook
en die zullen er ook altijd blijven...
Maar ik denk dat Hanneke haar punt ook wel terecht maakt. Als mensen een huishond willen en vallen op het ras podenco. Dan is het toch wel jammer dat er elders podenco-pups vergast worden als ze hier geboren worden. Die zijn nl wel allemaal geschikt voor hetzelfde doel, iemands maatje en hond zijn.
Ik zie op straat echt niet of een greyhound een ex-racer is, of misschien een Spanjaard of toch die goed gefokte. Die mensen hebben er hetzelfde aan EN het scheelt 1 opgehangen hond.
Dat geldt dus voor het ene ras meer dan voor het andere. Bij windhonden vind ik dat bv meer gelden dan voor bv rottweilers. Als ik een rottweiler wil als maatje in huis en voor de kinderen kan ik niet makkelijk net zo goed een NL-asielrottweiler halen. Die honden zijn vaak niet zo geschikt om mijn maatje te zijn als die goed gefokte stabiele pup.
Of ik het daar mee eens ben is iets anders, ik begrijp het echter prima en zo moet er ook gedacht worden want anders doet niemand daar wat aan.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
tja en daar zit dus het verschil, ik verdiep me ook in de lijnen van mijn honden...Addy schreef:Mag ik even heel hard lachen om je domme reaktie, ik denk dat mensen zoals Hanneke zich niet verdiepen in jouw podencolijnen, wij verdiepen ons erin dat deze honden in Spanje in bomen hangen aan lijnen maar hoe hard je ook roept hoe vreselijk je het vind voor de spaanse honden, erg geloofwaardig kom je niet over.Podenji schreef:marc, jij weet heel goed dat de meeste showpodencos ook zeker op werkgebied presteren, het is namelijk zo dat de meeste podencofokkers ( ik heb het dan over de raszuivere podencos ) ook met hun honden werken, al is het jagen over het algemeen verboden met deze honden, o.a. daarom worden er dingen zoals coursings georganiseerd.MARC_S schreef: Alles wat niet in het straatje past hoeft niet afgekraakt? Ik ben het er ook totaal niet mee eens en dat wordt ik ook niet dat een showpodenco echter en raszuiverder is dan de werkende hond. Kijk naar herders, daar gaat die discussie al decennia nergens anders over.
ik snap wel wat je bedoeld, maar je doet nu overkomen alsof een podenco die volgens de rasstandaard gefokt is volgens jou alleen op shows kan presteren en niet in het veld , dat dat 2 verschillende honden zijn ofzo, en dat is natuurlijk niet zo![]()
, verdiep je eens in de spaanse fokkers van het ras,die wel serieus bezig zijn, deze mensen jagen er ook mee en willen het ras in ere houden, raszuiver, vraag hun maar eens hoe ze over het gros van de andere jagers denken die zich niet aan de rasstandaard houden en het ras kapot laten gaan. en dat geldt overigens ook voor de galgo.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
laeken
- Zeer actief
Ik ben het helemaal niet met je oneens hoor. Ik begrijp alleen de andere kant. Jouw honden staan niet op marktplaats en gaan naar andere serieuze gegadigden. Dat maakt het voor mij allemaal anders. Verkocht je je honden als gezinshondjes voor de gezelligheid dan had ik ook fel gereageerd. Daar zijn er al genoeg op aan het wachten zeg maar.Podenji schreef:marc, jij weet heel goed dat de meeste showpodencos ook zeker op werkgebied presteren, het is namelijk zo dat de meeste podencofokkers ( ik heb het dan over de raszuivere podencos ) ook met hun honden werken, al is het jagen over het algemeen verboden met deze honden, o.a. daarom worden er dingen zoals coursings georganiseerd.MARC_S schreef: Alles wat niet in het straatje past hoeft niet afgekraakt? Ik ben het er ook totaal niet mee eens en dat wordt ik ook niet dat een showpodenco echter en raszuiverder is dan de werkende hond. Kijk naar herders, daar gaat die discussie al decennia nergens anders over.
Aan jouw ras hangt nu eenmaal een smet. Dat zal je houden en die smet is ook terecht. Die hangt ook aan greyhounds. Die worden in de tienduizenden vergiftigd of vergast in Ierland en hier fokken we ze voor de mooi. Daar zal altijd iemand aanstoot aan kunnen nemen.
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
ja hoor je lacht maar zo hard als je wilt, alsof mij dat wat kan schelenAddy schreef: Mag ik even heel hard lachen om je domme reaktie, ik denk dat mensen zoals Hanneke zich niet verdiepen in jouw podencolijnen, wij verdiepen ons erin dat deze honden in Spanje in bomen hangen aan lijnen.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
-
Addy
tja haar ras gaat behalve de pup/s die ze zelf houd naar het buitenland. Ik zal maar niet vragen of er pups naar Spanje gaan.MARC_S schreef:Ik ben het helemaal niet met je oneens hoor. Ik begrijp alleen de andere kant. Jouw honden staan niet op marktplaats en gaan naar andere serieuze gegadigden. Dat maakt het voor mij allemaal anders. Verkocht je je honden als gezinshondjes voor de gezelligheid dan had ik ook fel gereageerd. Daar zijn er al genoeg op aan het wachten zeg maar.Podenji schreef:marc, jij weet heel goed dat de meeste showpodencos ook zeker op werkgebied presteren, het is namelijk zo dat de meeste podencofokkers ( ik heb het dan over de raszuivere podencos ) ook met hun honden werken, al is het jagen over het algemeen verboden met deze honden, o.a. daarom worden er dingen zoals coursings georganiseerd.MARC_S schreef: Alles wat niet in het straatje past hoeft niet afgekraakt? Ik ben het er ook totaal niet mee eens en dat wordt ik ook niet dat een showpodenco echter en raszuiverder is dan de werkende hond. Kijk naar herders, daar gaat die discussie al decennia nergens anders over.
het is vreselijk wat er in spanje gebeurt met het gros van de jachthonden, maar schuif dat niet af op de paar fokkers die wél verantwoord en serieus bezig zijn met ALLE aspecten van het ras. dat heeft namelijk niets met elkaar te maken.![]()
Aan jouw ras hangt nu eenmaal een smet. Dat zal je houden en die smet is ook terecht. Die hangt ook aan greyhounds. Die worden in de tienduizenden vergiftigd of vergast in Ierland en hier fokken we ze voor de mooi. Daar zal altijd iemand aanstoot aan kunnen nemen.
Voor alle duidelijkheid heb ik nergens ter discussie gesteld dat ze een slechte fokster is.
-
laeken
- Zeer actief
Maar de Spanjaard die met raszuivere en bekende lijnen wil fokken heeft niets aan een herplaatserAddy schreef:Ik zal maar niet vragen of er pups naar Spanje gaan.
Voor alle duidelijkheid heb ik nergens ter discussie gesteld dat ze een slechte fokster is.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
En al zouden er pups naar Spanje gaan, wat dan nog? Als je zo denkt zouden er uberhaupt geen rashonden meer gefokt mogen worden volgens jou, want overal ter wereld zijn wel misstanden met honden(rassen).Addy schreef:tja haar ras gaat behalve de pup/s die ze zelf houd naar het buitenland. Ik zal maar niet vragen of er pups naar Spanje gaan.MARC_S schreef:Ik ben het helemaal niet met je oneens hoor. Ik begrijp alleen de andere kant. Jouw honden staan niet op marktplaats en gaan naar andere serieuze gegadigden. Dat maakt het voor mij allemaal anders. Verkocht je je honden als gezinshondjes voor de gezelligheid dan had ik ook fel gereageerd. Daar zijn er al genoeg op aan het wachten zeg maar.Podenji schreef:marc, jij weet heel goed dat de meeste showpodencos ook zeker op werkgebied presteren, het is namelijk zo dat de meeste podencofokkers ( ik heb het dan over de raszuivere podencos ) ook met hun honden werken, al is het jagen over het algemeen verboden met deze honden, o.a. daarom worden er dingen zoals coursings georganiseerd.MARC_S schreef: Alles wat niet in het straatje past hoeft niet afgekraakt? Ik ben het er ook totaal niet mee eens en dat wordt ik ook niet dat een showpodenco echter en raszuiverder is dan de werkende hond. Kijk naar herders, daar gaat die discussie al decennia nergens anders over.
het is vreselijk wat er in spanje gebeurt met het gros van de jachthonden, maar schuif dat niet af op de paar fokkers die wél verantwoord en serieus bezig zijn met ALLE aspecten van het ras. dat heeft namelijk niets met elkaar te maken.![]()

-
Addy
En daar zou ik mijn hand niet voor in het vuur steken, wat als de podenco niet meer voldoet aan de spaanse eisen ?MARC_S schreef:Maar de Spanjaard die met raszuivere en bekende lijnen wil fokken heeft niets aan een herplaatserAddy schreef:Ik zal maar niet vragen of er pups naar Spanje gaan.
Voor alle duidelijkheid heb ik nergens ter discussie gesteld dat ze een slechte fokster is.Geen van de podenco's van podenji komt in die ellende terecht. Ook niet als ze naar Spanje gaan.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
weet jij of ze daar misschien afspraken over heeft gemaakt?Addy schreef:En daar zou ik mijn hand niet voor in het vuur steken, wat als de podenco niet meer voldoet aan de spaanse eisen ?MARC_S schreef:Maar de Spanjaard die met raszuivere en bekende lijnen wil fokken heeft niets aan een herplaatserAddy schreef:Ik zal maar niet vragen of er pups naar Spanje gaan.
Voor alle duidelijkheid heb ik nergens ter discussie gesteld dat ze een slechte fokster is.Geen van de podenco's van podenji komt in die ellende terecht. Ook niet als ze naar Spanje gaan.

-
Addy
Lees je dat danmalinois schreef:weet jij of ze daar misschien afspraken over heeft gemaakt?Addy schreef:En daar zou ik mijn hand niet voor in het vuur steken, wat als de podenco niet meer voldoet aan de spaanse eisen ?MARC_S schreef:Maar de Spanjaard die met raszuivere en bekende lijnen wil fokken heeft niets aan een herplaatserAddy schreef:Ik zal maar niet vragen of er pups naar Spanje gaan.
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
wees gerustAddy schreef:En daar zou ik mijn hand niet voor in het vuur steken, wat als de podenco niet meer voldoet aan de spaanse eisen ?MARC_S schreef:Maar de Spanjaard die met raszuivere en bekende lijnen wil fokken heeft niets aan een herplaatserAddy schreef:Ik zal maar niet vragen of er pups naar Spanje gaan.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
dat hoef je toch niet uitgebreid op het hondenforum te zetten, kom nou tochAddy schreef:Lees je dat danmalinois schreef:weet jij of ze daar misschien afspraken over heeft gemaakt?Addy schreef:En daar zou ik mijn hand niet voor in het vuur steken, wat als de podenco niet meer voldoet aan de spaanse eisen ?MARC_S schreef: Maar de Spanjaard die met raszuivere en bekende lijnen wil fokken heeft niets aan een herplaatserGeen van de podenco's van podenji komt in die ellende terecht. Ook niet als ze naar Spanje gaan.

- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
ik vind overigens zoizo dat ik genoeg gezegt heb, als er nu nog mensen zijn die denken dat ik niet serieus en verantwoord met het hele gebeuren bezig ben dan zijn ze én erg dom cq blind én is het echt hun eigen probleemmalinois schreef:dat hoef je toch niet uitgebreid op het hondenforum te zetten, kom nou tochDat zijn dingen die tussen pupkoper en fokker geregeld worden, dat hoef je hier niet neer te zetten
- LaRep
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tokkel
- Aantal honden: 1
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
- LaRep
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tokkel
- Aantal honden: 1
- yamie
- Zeer actief
- Contacteer:
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Gefeliciteerd!
De reactie van Hanneke vind ik beneden alle peil. Als je iedere podenco-fokker nu verantwoordelijk gaat stellen voor het leed wat een aantal Spaanse mensen aanricht, ben je niet goed wijs.
De reactie van Hanneke vind ik beneden alle peil. Als je iedere podenco-fokker nu verantwoordelijk gaat stellen voor het leed wat een aantal Spaanse mensen aanricht, ben je niet goed wijs.
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017