LongFields schreef:Ze zijn echt geweldig zeg!
Die 12 kontjes in een halve cirkel-foto is super!
Zijn witte teentjes toegestaan bij jouw ras, ik zag er een aantal tussen die vrij veel wit aan de pootjes hebben maar weet helemaal niet of dat mag of niet.
Ik vind het erg knap dat het met zo'n enorm nest pups zo goed gaat en dat ze er zo supergoed uitzien. Complimenten voor de moederhond maar ook voor jouw harde werk.
Je gaat het vast nog veel drukker krijgen de komende weken, succes!

Witte tenen mag, een witte voet ook maar we hebben 1 pupje waarbij het wit wat hoger zit dan de voet, het kan wel, maar is niet gewenst voor de show. We wisten dat er kans was op meer wit omdat de vader van de dekreu dat nou eenmaal doorgeeft, maar ik ben tevreden over de hoeveelheid wit. Er zijn ook een paar pups met nauwelijks wit. Vai heeft zelf een beetje witte tenen (en witte nagels) en een borstvlek, Ghalu heeft een minimale borstvlek. Hasani, de dekreu heeft ook weinig wit.
Ik ben er ook ook erg trots op dat ze het allemaal zo goed doen, maar in het bijzonder op Vai, die ze allemaal voldoende voedt en inmiddels ook opvoedt, haha. Haar moeder was ook erg zorgzaam, Vai ruimt ook nog steeds alles op

. Ik moet zeggen dat het niet knetterdruk is hoor (uiteraard wil ik niets missen dus ik ben druk met kijken en genieten), het valt me tot nu toe reuze mee, ze zijn best makkelijk, erg ondernemend en nieuwsgierig. Als ik klap komen alle kopjes omhoog en is het etenstijd, zo leuk om te zien dat ze de weg naar buiten al kennen. ze zijn 3x per dag echt wakker, lekker spelen, knuffelen, eten, drinken, naar buiten, alles verslepen en dan is het weer een paar uur diepe (groei)rust.
Het is echt genieten met een grote G
Groeten,
Esther en Co.