Haha, die laatste in dat rijtje "stoere" honden.Chione schreef:Het kan wisselllen, maar altijd met stip op 1,
1. Pitbull.
2. Amerikaanse Bulldog.
3. Amerikaanse Stafford.
4. Chinese Crested.
5. Chihuahua.
Anne
Moderator: moderatorteam
De combinatie. Een Saarloos vind ik bijvoorbeeld echt geweldig, maar zou niet zo in onze situatie passen. Een Golden staat bij mij nummer twee, maar beslist niet qua uiterlijk, dat is vrijwel puur op karakter.piep schreef:kijken jullie naar uiterlijk, karakter of combi van die twee?

waarom wel een shiba en geen akita?? die zijn veel leukermercedes2803 schreef:geen idee meer hoe mijn voorgaande lijstjes er uitzien...
maar nu? Honden die ik EVENTUEEL ooit zelf zou willen? dat zijn er niet zo gek veel![]()
Friesche Stabij
middenslag Schnauzer
Shiba Inu
Leonberger
Wat ik mooie honden en prachtige beesten vindt? Maar niet zou willen voor mezelf?
Akita Inu
Bull Mastiff
Dobermann
Amerikaanse en Engelse Staffords
Boerboel
Amerikaanse Bulldog
hahaha wat een wereld van verschil.kawa2 schreef:op 1 de dwerg teckel
2 akita inu
Tsa, ik ben een mens van uiterstenstarfleet schreef:Haha, die laatste in dat rijtje "stoere" honden.Chione schreef:Het kan wisselllen, maar altijd met stip op 1,
1. Pitbull.
2. Amerikaanse Bulldog.
3. Amerikaanse Stafford.
4. Chinese Crested.
5. Chihuahua.
Anne

weet ik niet**Tamara** schreef:waarom wel een shiba en geen akita?? die zijn veel leukermercedes2803 schreef:geen idee meer hoe mijn voorgaande lijstjes er uitzien...
maar nu? Honden die ik EVENTUEEL ooit zelf zou willen? dat zijn er niet zo gek veel![]()
Friesche Stabij
middenslag Schnauzer
Shiba Inu
Leonberger
Wat ik mooie honden en prachtige beesten vindt? Maar niet zou willen voor mezelf?
Akita Inu
Bull Mastiff
Dobermann
Amerikaanse en Engelse Staffords
Boerboel
Amerikaanse Bulldog![]()
hahaha wat een wereld van verschil.kawa2 schreef:op 1 de dwerg teckel
2 akita inu