Paulala schreef:
What the f*ck!
Waarom mag ik niet eens meer vragen over een fokker en of iemand ervaringen heeft met deze fokker?
Sinds wanneer is deze regel hier ingevoerd zeg.
Ik zeg toch niets verkeerds, ik ben de fokker toch niet zwart aan het maken of iets dergelijks.
Ik vind het maar klinklare onzin wat hier gebeurt.
Het zijn al een hele tijd de regels. Jij maakt de fokker niet zwart, maar dan zegt die weer dit en die weer dat, ik vind het geen rare regel op zo'n groot openbaar hondenforum.
In principe kan ik als antwoord op jou heel gewone vraag zeggen: "wat een vervelende, slechte #$%# die fokker" omdat ik er een pesoonlijk appeltje mee te schillen heb. Vervolgens tikt iemand die "geen namen" fokker in en krijgt dat voor zijn neus. Dat is zo ongeveer smaad en dat mag niet
Zo al met al lijkt me dat je je geen enorme buil kunt vallen aan de fokker die jij op het oog hebt, maar er zijn altijd mensen te vinden die daar dan ook weer niet zo'n leuke ervaring mee hebben. Het is een klein en onbekend ras, bij de meeste fokkers die zo keurig fokken als dit eruit ziet, zit je dan wel aardig goed.
Je kan ook eens bellen natuurlijk en gaan kijken wat voor fokker dat is, misschien fokt hij/zij nog over een paar jaar.
Wat je weer wel kan doen is een oproepje plaatsen of er mensen zijn die een Manchester terrier hebben o.i.d, en dan vragen of die je een pb'tje willen sturen, daar steekt volgens mij geen kwaad in en dan heb je toch je informatie.
Anne