In volle vaart het land in;

Vooraan;

Ze glimt je tegemoet;

Mooi plaatje, je ziet nog net haar glimmende achterhand

Moderator: moderatorteam
Nou deze dame wel hoor, die gaat buiten blijven en aankomende winter gaat ze het duingebied in dat is helemaal prachtig.MARC_S schreef:Dat lijkt me nu heerlijk voor een paard. Vind het bijna jammer dat ze niet altijd in de groep en lekker buiten mogen zijn :N:
Nou ik ga binnenkort weer heen, deze krijg ik opgestuurd van de eigenaar van de opfokbekkie schreef:joepie, verse grasjes![]()
![]()
zit er goed uit hoor, lekker rustige groep.
heb je ook foto's van je mooie dame van iets dichterbij???
Ja verrek! Zij heeft geen werk in de toekomst op merrie zijn en een goede moeder zijn. Eigenlijk is dat super zo en denk ik dat haar handicapje haar stiekem juist een heerlijk luizenleven gaat geven.cloris schreef:Nou deze dame wel hoor, die gaat buiten blijven en aankomende winter gaat ze het duingebied in dat is helemaal prachtig.MARC_S schreef:Dat lijkt me nu heerlijk voor een paard. Vind het bijna jammer dat ze niet altijd in de groep en lekker buiten mogen zijn :N:
Ze staat op een ranch waar ze paint horses fokken en alles op natuurlijke wijze, de hengsten staan voor de dekkingen bij de merries in de weide en na geboorte gaan de veulens met moeders bij elkaar het land op (wanneer het weer het toelaat dan he) en staan ze ook als "kudde" weer de zomer buiten.MARC_S schreef:Ja verrek! Zij heeft geen werk in de toekomst op merrie zijn en een goede moeder zijn. Eigenlijk is dat super zo en denk ik dat haar handicapje haar stiekem juist een heerlijk luizenleven gaat geven.cloris schreef:Nou deze dame wel hoor, die gaat buiten blijven en aankomende winter gaat ze het duingebied in dat is helemaal prachtig.MARC_S schreef:Dat lijkt me nu heerlijk voor een paard. Vind het bijna jammer dat ze niet altijd in de groep en lekker buiten mogen zijn :N:
Is het mogelijk dat ze levensgezellen krijgt? Ik bedoel andere merries waar ze mee kan blijven staan? Evt zelfs drachtig en met veulen. Dat omdat ik in dat jaar dat ik wilde Konik heb bestudeerd echt heb gemerkt dat merries banden aangaan en stabiele relaties enorm waarderen.
Hmm ik ga het proberen uit te leggen;;MARC_S schreef:Hoe loopt ze nu eigenlijk? Kan ze alles of is ze toch flink behinderd?
Ben heel benieuwd!cloris schreef:Hmm ik ga het proberen uit te leggen;;MARC_S schreef:Hoe loopt ze nu eigenlijk? Kan ze alles of is ze toch flink behinderd?
Haar bekken staat scheef in de lengte-richting, dus als ze stil staat staan haar achterbenen scheef, de ene staat meer onder de massa en de ander staat meer naar achter.
Dus als ze loopt, dan zijn haar passen ongelijk maar ze is absoluut niet kreupel.
Ze is hoofd van de merrie kudde en als ze gaan rennen rent ze net zo hard mee ze kan dus alles meedoen alleen heeft ze een apart loopje.. ik zal eens proberen het te filmen
Hopelijk gaat dan het begin in van "Piropo's ... ......"Mol schreef:gaat goed me die smurf, nog 1 jaar en dan,,,,,,