Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
jacq1970 schreef:Wat mooi om ze tezien opgroeien he!
Jacqueline
ja heel leuk , er zijn nu ook spreeuwtjes geboren en ik zag dat de duiven ook al jongen hadden , ook zijn er baby musje en ik vond een heel klein nestje van een winterkoning in de schuur
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Wat mooi toch, als dat jonge "spul". De jonge merel krijgt al een mooie grote staart, dus is al bijna "volgroeid" denk ik.
Hier zie ik in de hoge boom tegenover mijn huis een eksternest, en verder gaan de mussen hun broedplekjes opzoeken onder de daken. Maar ik heb nog geen jonge vogels gezien.
hardstikke leuk zeg! , hier zitten ze ook pa ma en een jonkie, ze storen zich zelfs niet meer aan de honden, effe vraagje hier is het zo dat die kleine blijft kwekken ook als er voer voor hem ligt wat ie zelf kan pakken, maar dan wil ie gewoon dat paps of mam het voor hem in zn snaveltje duwt, doen ze dat bij jullie ook of hebben wij een verwend nest ?:mrgreen:
peggy en vinnie schreef:hardstikke leuk zeg! , hier zitten ze ook pa ma en een jonkie, ze storen zich zelfs niet meer aan de honden, effe vraagje hier is het zo dat die kleine blijft kwekken ook als er voer voor hem ligt wat ie zelf kan pakken, maar dan wil ie gewoon dat paps of mam het voor hem in zn snaveltje duwt, doen ze dat bij jullie ook of hebben wij een verwend nest ?:mrgreen:
dat doen ze hier ook , hoewel ik ze nu ook af en toe zelf in de grond zie vroeten. Ze eten het liefst regenwormen denk ik , daar komen pa en ma hier steeds mee aan zetten.
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
hier eten ze meestal visvoer wat op de rand van de vijver blijft liggen,daar zit die kleine dan ook,maar hij wil het alleen
als zijn ouders het hem geven, mischien dat ie het over een paar daagjes net als bij jullie het ook wel zelf gaat pakken