Allereerst de grote schuur die aan het huis vastzit; daar komt elke zomer een koppeltje Zwaluwen jongen broeden. Dat betekend dan dat de schuurdeur van de buuf van sochtends vroeg tot savonds laat open dient te zijn voor mevr en meneer. Zodat ze in en uit kunnen vliegen. Ze vliegen soms bijna tegen je kop aan.

Gemaakt vanuit ons hondenweiland. De buurman bezig op zn weiland.

Dit zie ik naar voren kijk.

Als ik naar rechts kijk en dan helemaal inzoom zie ik dit.

Dit zie ik als ik naar links kijk.

Onze schapen. 2 ooien en een ram. Ram is niet van ons maar vna de schapenboer die ons 'helpt' met de schapen.

Schapenboer moet altijd erg lachen om ons en onze schapen. Onze schapen zijn echte trutten, ze hebben een luxe erg grote stal waar ze bij een beetje miezerregen snel in gaan liggen.

Daarbij als ze moeten komen dna roept de buurvrouw 'kom maar bij mama!!' kom maar bij mama!!' En dan komen ze ook nog.
De schapen zijn errug mooi volgens de boeren hier in de omgeving. Het eerste jaar wilden we ze mooi uit laten groeien en niet gelijk laten dekken. Nu is er eentje gedekt.

Het hondenspeelveld met de berg! Favoriet bij de honden om over heen te racen en te graven.

en het zwembad van de hondjes. Ook heel erg favoriet. Vooral bij de loge honden.

En de sloot zit vol met kikkers en eenden zwemmen er ook erg graag in. Er zit nu steeds een koppeltje eenden.

Dan lopen er ook nog 6 poezen rond. Waarvan dit Mokkel is.

en dit is Z.

Dan kunnen we nog 'naar achteren' waar je langs dit kanaal loopt. Hier zwemmen de hondjes als het bloedwarm is. Zelf kun je er ook in zwemmen.

Het weiland 'achter' naast het kanaal. zomers lopen hier de schapen van de schapenboer.

nu groeit er nog van alles.

Niet kunnen fotograveren maar vlinders ook in overvloed.
Het weiland is nu echt een 'ruig' terrein met allerlei soorten plantjes e.d. Insecten dus ook meer dan genoeg.

En Rosalie vermaakt zich hier opperbest.