Hoe gaat het met onze gouden vrienden?
Hier allemaal oke.
Moderator: moderatorteam
*tweety* schreef:We zakken weer af dus maar weer even omhoog halen![]()
Hoe gaat het met onze gouden vrienden?
Hier allemaal oke.
Ook goed om te lezen dat Izzy niet meer mank loopt!Angeniet schreef:Maureen, wat fijn om te lezen dat het goed gaat!
JoetjeDoetje heeft alweer z'n vijfde verjaardag gevierd, wat gaat dat hard.
EigenWijsheid komt met de jaren.... is duidelijk te merken![]()
En Izzy loopt eindelijk sinds een dag of vijf niet meer mank, ook niet na het sjezen met de smurf![]()
![]()
Pak van mijn hart!
Ik heb de foto's en filmpjes bekeken, wat een heerlijke witte bolletjes..Nono schreef:Hey Maureen, leuk om even van je te lezen!
Hier gaat alles zijn gangetje. Pups groeien als kool, zijn ondeugend, speels, baldadig, maar bovenal hele lieve pups. We genieten op en top. Ook de groten doen het goed. Niets te klagen dus
Super!!!Branka schreef:Eindelijk is het dan zo ver![]()
![]()
![]()
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=114522
Wat een droppie.Branka schreef:Eindelijk is het dan zo ver![]()
![]()
![]()
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=114522

Daar ben ik wel nieuwsgierig naar ja, leuk!Aimee schreef:@ Angeniet, er woont hier trouwens een golden in de buurt, die echt heel erg op jou joetje lijkt, zal eens vragen waar die vandaan komt
Een heerlijk gezond dondertje.Branka schreef:Finn gaat super. Is wel een banjer. Krijgen mijn ouders hun handen aan vol. Hebben ze alNergens van onder de indruk en alles uitproberen. Mag niet? Echt niet? Probeer ie het nog een keer om het zeker te weten.
Gelukkig is hij wel heel goed af te leiden met een speeltje of kluif. Daar kan ie tijden mee zoet zijn.
Foto's volgen. Heb afgelopen weekend nieuwe gemaakt maar nog niet op mijn pc gezet. En met wat geluk kan mijn moeder ze binnenkort ook sturen. Verkleinen en mailen lukt haar al. Nu nog nieuwe foto's op de pc leren zettenMaar niet te veel willen voor iemand die een jaar geleden nog nagenoeg niets met een pc wilde en kon doen
![]()
Vind ook ik een leuk idee Anja!*tweety* schreef:We zakken weer behoorlijk af.
Hoe gaat het met al het goud?
Hier gaat alles gewoon zn gangetje, misschien wel leuk om weer eens een wandeling af te spreken? aug/sept?