Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lijkt op een gecoupeerde Franse bulldog. Ik heb die hond ook pas ergens op internet gezien en vraag me nu af waar precies. Het was exact deze hond maar dan op een andere foto.
Verder vind ik die spelletjes die ze doen erg inspirerend. Volgens mij zouden veel honden dat echt heel erg leuk vinden zo'n stok met een dummy waar ze naar kunnen springen en aan kunnen hangen. Helemaal gaaf wat mij betreft
Volgens mij zijn Franse bullen precies zo gebouwd en Engelse nog veel zwaarder. Engelse staffies kunnen ook zo zwaar zijn.
Wat de bouw van de hondjes betreft zie ik echter niets extremers dan de rassen waar ze uit voortgekomen zijn.
MARC_S schreef:Volgens mij zijn Franse bullen precies zo gebouwd en Engelse nog veel zwaarder. Engelse staffies kunnen ook zo zwaar zijn.
Wat de bouw van de hondjes betreft zie ik echter niets extremers dan de rassen waar ze uit voortgekomen zijn.
Dat ben ik met je eens...
Ik zie ook niet goed in..waarom dit nou extremer zou moeten zijn
MARC_S schreef:Volgens mij zijn Franse bullen precies zo gebouwd en Engelse nog veel zwaarder. Engelse staffies kunnen ook zo zwaar zijn.
Engelse bullen vind ik nu ook niet bepaald een gezond ras
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
De 1 oogt wat extremer van bouw dan de ander, maar ik vind er wel erg funny hondjes bij zitten eigenlijk.
En ken wel rassen die FCI erkent zijn, die er stukken slechter aan toe ( lijken ) te zijn.
En ik vind ook de foto's/ filmpjes ook wel leuk zo op het oog.
Hoe de gezondheid enzo verder is, geen idee
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
Heh ik vind ze eerlijk gezegd er wel grappig uitzien. Maar vind met oren ook leuker..
Maar of het gezond is? geen idee..
Ik zou in ieder geval Never zoiets aanschaffen..
Nee, de Franse Bulldog is dus niet zo gebouwd.
Shorty Bull
Zo behoort het front van een Fb eruit te zien. En dus niet overbouwd.
Het extreme van de EB is er duidelijk ingefokt bij de Shorty-bull
Zo behoort het front van een Fb eruit te zien. En dus niet overbouwd.
Front heeft niets met rug te maken. En een FB is wel degelijk overbouwd, ze hebben "roach". Een FB met een rechte rug is beslist geen goede rasvertegenwoordiger.
Uiteraard is een FB overbouwd. Dat is nu eenmaal het correcte rastypische voorkomen. Die roach is weggefokt bij de Shorty bull. Overigens wil ik niet zeggen dat dat slecht is
Ik laat het front zien, simpelweg omdat het in mijn ogen niet gezond is. In die van jou wel dan Martijn?