Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Strandwandeling - verplaatst naar maandag!!! wie kan?
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Strandwandeling - verplaatst naar maandag!!! wie kan?
Laatst gewijzigd door Zoek stok! op 27 mei 2007 11:43, 3 keer totaal gewijzigd.

Linda, Izzie en Bram
- Maxiem
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Zoek stok!
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Oei. Dan ga ik naar de nationale huisdierdagen in de RAI.Zoek stok! schreef:Leuk!Githa schreef:Ik heb wel zin.
We kunnen bijv. ook zaterdagmiddag in dat weekend gaan. Dan is het denk ik een stuk rustiger dan de zondag of maandag.
Ik kan wel de zondag én de maandag..
Ik heb ook geen idee hoe druk het dan is... Maar als we bijvoorbeeld 's ochtends gaan, zou dat niet schelen?

-
- Zeer actief
- Contacteer:
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
- alm@
- moderator
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- alm@
- moderator
Als het mooi weer is met Pinksteren zal het giga-druk zijn. Houden jullie dan wel rekening met file? Als je op Parnassia naar rechts loopt, wordt de drukte langzaam minder. Nog een waarschuwing: je passeert dan wel een stuk naaktstrandGitha schreef:Voor mij prima hoorZoek stok! schreef:Ja lijkt mij wel. 11 uur bijvoorbeeld? Zondag?Githa schreef: Ik heb ook geen idee hoe druk het dan is... Maar als we bijvoorbeeld 's ochtends gaan, zou dat niet schelen?. Ik kan beide dagen.

- starfleet
- Erelid
- starfleet
- Erelid
- Zoek stok!
- Zeer actief
Is 10.00 uur beter om af te spreken dan? Zullen we dat dan doen?alma2 schreef:Als het mooi weer is met Pinksteren zal het giga-druk zijn. Houden jullie dan wel rekening met file? Als je op Parnassia naar rechts loopt, wordt de drukte langzaam minder. Nog een waarschuwing: je passeert dan wel een stuk naaktstrandGitha schreef:Voor mij prima hoorZoek stok! schreef:Ja lijkt mij wel. 11 uur bijvoorbeeld? Zondag?Githa schreef: Ik heb ook geen idee hoe druk het dan is... Maar als we bijvoorbeeld 's ochtends gaan, zou dat niet schelen?. Ik kan beide dagen.
Zondag of maandag?

Linda, Izzie en Bram
- alm@
- moderator
De dag maakt mij niet uit. Ik denk dat je het tijdsstip moeten laten afhangen van het weer met Pinksteren, 10 of 11 uur maakt dan niets uit.Zoek stok! schreef:Is 10.00 uur beter om af te spreken dan? Zullen we dat dan doen?alma2 schreef:Als het mooi weer is met Pinksteren zal het giga-druk zijn. Houden jullie dan wel rekening met file? Als je op Parnassia naar rechts loopt, wordt de drukte langzaam minder. Nog een waarschuwing: je passeert dan wel een stuk naaktstrandGitha schreef:Voor mij prima hoorZoek stok! schreef: Ja lijkt mij wel. 11 uur bijvoorbeeld? Zondag?. Ik kan beide dagen.
Zondag of maandag?
Wat ik ook nog wel eens doe is s'avonds na het eten gaan rond een uur of 7, scheelt erg in de drukte. Is dat misschien een idee?

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat vind ik ook een goede optie. Scheelt misschien meer dan een uurtje vroeger op de ochtend.alma2 schreef: De dag maakt mij niet uit. Ik denk dat je het tijdsstip moeten laten afhangen van het weer met Pinksteren, 10 of 11 uur maakt dan niets uit.
Wat ik ook nog wel eens doe is s'avonds na het eten gaan rond een uur of 7, scheelt erg in de drukte. Is dat misschien een idee?

- Maxiem
- Zeer actief
Dan hoop ik dat iemand me kan oppikken (?)alma2 schreef:Je kunt met de trein naar Zandvoort. Vandaar zal je een strandbus moeten nemen of iemand moet je even oppikkenMaxiem schreef:En kan je er nou met de trein komen? Dan wil ik wel mee, hoewel ik even af moet wachten hoeveel en wie er mee gaan.

Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
- Zoek stok!
- Zeer actief
Bram is niet zo'n avondhond, dus dan gaan wandelen is niet heel handig voor mij......alma2 schreef: De dag maakt mij niet uit. Ik denk dat je het tijdsstip moeten laten afhangen van het weer met Pinksteren, 10 of 11 uur maakt dan niets uit.

Linda, Izzie en Bram
- Moos
- Zeer actief
- alm@
- moderator
Ik kan je wel oppikkenMaxiem schreef:Dan hoop ik dat iemand me kan oppikken (?)alma2 schreef:Je kunt met de trein naar Zandvoort. Vandaar zal je een strandbus moeten nemen of iemand moet je even oppikkenMaxiem schreef:En kan je er nou met de trein komen? Dan wil ik wel mee, hoewel ik even af moet wachten hoeveel en wie er mee gaan.Max is bang voor de bus

- alm@
- moderator
Ik denk toch dat je qua tijd afspreken even moet afwachten wat het weer doet. Als het 25 graden wordt is er s'morgens geen doorkomen aan. Is het dit wisselvallige weer dan is het wel te doenZoek stok! schreef:Bram is niet zo'n avondhond, dus dan gaan wandelen is niet heel handig voor mij......alma2 schreef: De dag maakt mij niet uit. Ik denk dat je het tijdsstip moeten laten afhangen van het weer met Pinksteren, 10 of 11 uur maakt dan niets uit.

- Zoek stok!
- Zeer actief
Maken we gewoon een principe-afspraak en wordt het echt strandweer, dan gaan we schuiven. Goed?alma2 schreef: Ik denk toch dat je qua tijd afspreken even moet afwachten wat het weer doet. Als het 25 graden wordt is er s'morgens geen doorkomen aan. Is het dit wisselvallige weer dan is het wel te doen
Wordt het de zondag?

Linda, Izzie en Bram
- alm@
- moderator
Zondag is prima wat mij betreftZoek stok! schreef:Maken we gewoon een principe-afspraak en wordt het echt strandweer, dan gaan we schuiven. Goed?alma2 schreef: Ik denk toch dat je qua tijd afspreken even moet afwachten wat het weer doet. Als het 25 graden wordt is er s'morgens geen doorkomen aan. Is het dit wisselvallige weer dan is het wel te doen
Wordt het de zondag?

- Maxiem
- Zeer actief
Okee. Alleen geeft de ns aan dat ik op Amsterdam moet overstappen.alma2 schreef:Ik kan je wel oppikkenMaxiem schreef:Dan hoop ik dat iemand me kan oppikken (?)alma2 schreef:Je kunt met de trein naar Zandvoort. Vandaar zal je een strandbus moeten nemen of iemand moet je even oppikkenMaxiem schreef:En kan je er nou met de trein komen? Dan wil ik wel mee, hoewel ik even af moet wachten hoeveel en wie er mee gaan.Max is bang voor de bus
Ik zet Reina wel achterin vast aan een tuigje dan kan je met Max voorin. Ik denk dat station Santpoort-Zuid dan het handigst afspreken is, dan hoef je ook niet over te stappen.

Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
- alm@
- moderator
Dat klopt, op de stoptrein naar Uitgeest. Anders had je in Haarlem moeten overstappen naar Zantvoort. Als het jou niet uitmaakt is Santpoort-Zuid voor mij het gemakkelijkstMaxiem schreef:Okee. Alleen geeft de ns aan dat ik op Amsterdam moet overstappen.alma2 schreef:Ik kan je wel oppikkenMaxiem schreef:Dan hoop ik dat iemand me kan oppikken (?)alma2 schreef: Je kunt met de trein naar Zandvoort. Vandaar zal je een strandbus moeten nemen of iemand moet je even oppikkenMax is bang voor de bus
Ik zet Reina wel achterin vast aan een tuigje dan kan je met Max voorin. Ik denk dat station Santpoort-Zuid dan het handigst afspreken is, dan hoef je ook niet over te stappen.