Inderdaad, maar dat was niet wat je op diverse fora verkondigde.shorty schreef: nee hoor ik ben niet de enigste want er zijn al mensen
in duitsland en nederland die ze hebben
en die hebben ook geen akc alleen abra
Het gaat om het uiterlijk. In 1 nest kunnen verschillende types zitten.en ik heb geinformeerd ze vallen niet onder de rad wet
dan zou een ameikaan die geinporteerd worden
en alle andere ook hier onder vallen
Dat zou iets zijn waar men op moet letten, gaat men importeren.
Beters. Je wekte die indruk nl.en het maakt me niet uit of er mensen zijn die er een hebben
als je wat leuk vind en je wilt het hebben dan wil je dat zelf en niet omdat
ik de enigste zou zijn want dat is iets wat me niet intreseerd
Nogmaals, het ligt aan het uiterlijk of een hond wel of niet onder de RAD valt. Als de hond in kwestie een typisch bulldoggen uiterlijk heeft, valt deze niet onder de RAD, heb je het meer Staff achtige broertje/zusje is het een ander verhaal. Dit heeft niets te maken met of ze gechipt of ge-ent zijn of weet ik veel wat.en volgens informatie in shiphol mogen ze het land in
mits ze alle entingen hebben gehad en de papieren van aankoop
de stamboom heeft ze niet dus ik kan er niks mee en ik wil er niks mee
en ze moet gechipt zijn
maar wie zegt nou dat ik haar koop het is een pak geld
waar ik ook weer twee mooie fransmanen voor heb
ruud vind ze gewoon leuk en hij wil er graag een maar hij si er nog niet over uit hoor
boven die 3000 euro betaal je ook nog een 19 procent van de invoer rechten
gr emmy
en daarbij heb ik ook buiten dit van amerika gehoord dat er geen stafords en pitbull inzit
en ze vallen niet onder rad hoor
Ik weet echter wel zeker dat wanneer bepaalde mensen zeggen dat er Engelse Staff in de lijnen zit, die mensen dit niet verzinnen. Wellicht zijn er meerdere mensen bezig op een andere manier met het opzetten van hun Shorty lijn. Duidelijk heb je als je de registratie papieren bekijkt, als die kloppen.