Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Voorbereidingen voor het ondertreden, achterhand moet actief mee maar het paard mag niet sneller, dat vergt veel balans en evenwicht;
Het zweepje kriebelt af en toe het achterbeen om hem actief te maken en houden
Soms heb je van die fotos die zijn net op het goede moment genomen, deze dus; Halbe Tritte (passage achtige pas, eigenlijk een voorbereiding op) voor Balans en evenwicht en het paard moet hiervoor zijn bekken kantelen en zijn buikspieren aantrekken.
zucht
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
alma2 schreef:Wat een beauty Even nieuwsgierig: waarom heeft hij een brandmerk? Komt hij ook echt uit Spanje? En blijft hij zo qua kleur of wordt hij nog witter?
Omdat brandmerken nog niet zo lang verboden zijn en in Spanje er nog steeds aan brandmerken wordt gedaan, deze is niet goed gebrand dus je ziet alleen de F heel goed maar er hoort nog een M aan vast met een rondje erom.
Piropo heb ik in Madrid gekocht toen ja klopt, hij is een echte Spanjaard.
Wit is hij niet en wordt hij ook niet, hij is nu een zilvergrijze vliegenschimmel, hij wordt nog wel wat lichter en zal uiteindelijk echt zilver worden.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
mooi hoor en knap ook. maar hoe vang je dat dan aan de voorkant op als je maar een hand gebruikt voor de teugels? kun je hem dan voldoende aan de voorkant begrenzen?
bekkie schreef:mooi hoor en knap ook. maar hoe vang je dat dan aan de voorkant op als je maar een hand gebruikt voor de teugels? kun je hem dan voldoende aan de voorkant begrenzen?
Wanneer je paard volledig in balans en evenwicht loopt, en dus op zijn eigen benen, heb je die teugels in principe niet eens nodig dat is dus de test op dat moment voor mij, hij moet puur op mijn zit reageren en op dit moment liep hij dus helemaal in balans, evenwicht en op eigen benen, tijdens wedstrijden rijd je gewoon met 2 handen aan de teugels maar met minimale druk want het verschil tussen begrenzen en tegenhouden is vaak ver te zoeken vind ik persoonlijk vandaar dat ik altijd check
LongFields schreef:Zoals altijd weer prachtig Cloor, ik heb genoten!
Die foto van jullie koppies samen vind ik heel erg mooi, echt een twee-eenheid.
Rijd je eigenlijk wedstrijden op dit moment met Piropo?
Dank je, deze zomer gaan we weer starten
cloris schreef:Nou das natuurlijk wel heel dichtbij
Wordt hopelijk ook mijn thuiswedstrijd. Kreeg stille hoop dat ik iets eerder zou kunnen starten dan het najaar, maar vrees dat dat toch niet gaat lukken door wat pech.
Maar ik zie je dan vast wel als je rijdt
Ik ben even kwijt waar je inmiddels gebleven bent met wedstrijd rijden (qua klasse dan).
Laat je me tegen de tijd dat je gaat starten weten waar je naartoe gaat? Ik kom graag een keer kijken (en foto's maken als je wil).
Ik ben even kwijt waar je inmiddels gebleven bent met wedstrijd rijden (qua klasse dan).
Laat je me tegen de tijd dat je gaat starten weten waar je naartoe gaat? Ik kom graag een keer kijken (en foto's maken als je wil).
Met Piep moet ik gewoon nog L starten Suzanne, we zijn er een 2? jaar uit geweest en gaan nu weer beginnen, aangezien het niveau kwa trainen inmiddels wel wat hoger ligt ben ik niet bang dat ik lang in die L moet blijven hangen
Ja is goed ik geef wel een gil
En wat heerlijk dat je hem gewoon op een normaal trensje met enkel hoge neusriem rijdt... Heb bij andere mensen wel andere dingen gezien *helaas*...
Omdat S&T en nog niet van pas zijn en het niet nodig is, de hoge neusriem komt in dit geval omdat hij het lusje van de sperriem kapot heeft getrokken, daarbij wil ik dan wel opmerken dat ik de neusriemen nooit strak aantrek! ik houd daar niet van en ik zie idd ook wel anders....