Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vanmiddag was ik wat musjes aan het fotograferen , zag ik opeens dit snoetje tevoorschijn komen . Eerst kwamen er muisjes mee eten ,nu ook al ratten :N: :N:
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Mooi zeg! Lijkt trouwens wel een heel andere dan de bruine ratten hier in de gracht. Hier zijn ze veel fatsiger en stomper. Dit ziet eruit als een mooi rank en schoon ratje met een heel klein kopje.
MARC_S schreef:Mooi zeg! Lijkt trouwens wel een heel andere dan de bruine ratten hier in de gracht. Hier zijn ze veel fatsiger en stomper. Dit ziet eruit als een mooi rank en schoon ratje met een heel klein kopje.
zou het geen jong ratje kunnen zijn , hij/zij was niet zo heel groot.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Mijn vader heeft ook muizen en ratten (zelfs vorig jaar een grote muskusrat) in zijn tuin rondbanjeren en die komen echt niet binnen.
Dieren die buiten normaal leven in de sloot en wallekanten, komen niet naar binnen.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Wat trouwens heel apart is is dat ze witte voetjes heeft. Dat komt onder wilde ratten zo goed als niet voor.
Het is waarschijnlijk dat er tamme voorouders in zitten en dat is op z'n minst frappant te noemen. Tamme ratten met wilde ratten er in gekruist nou ja..dat kan maar andersom?
Er zijn best wel wat mensen die de rat loslaten als ze er geen trek meer in hebben, net zoals de schildpad en de guppen in de sloot verdwijnen. Ik kan me indenken dat zo'n beestje niet lang overleeft, maar misschien een keer eentje wel, in ieder geval lang genoeg om voor nageslacht te zorgen?
mooie foto's, maar jakkes, ik zou ze niet moeten hoor :N:
daarom komen er over een 2tal weken 2 kittens naar hier, om het ongedierte wat binnen de perken te houden (hopelijk jagen ze dan effectief die katten of ben er vet mee )
Hier hebben we ook een heel nest ratten in de tuin. Wij hebben er niet veel last van, maar bij de buren hebben ze het isolatiemateriaal aangevreten. Daarom hebben wij nu vallen in de tuin. Eerst van die vallen waar ze in één klap dood zijn, maar nu zijn ze slim genoeg om het eten eruit te halen zonder dat de val dicht gaat Nu dus maar een kooitje buiten gezet en die heeft al 2 keer succes gehad.
Het zijn geen kleintjes en ze stinken echt vreselijk :N:
veertje schreef:Hier hebben we ook een heel nest ratten in de tuin. Wij hebben er niet veel last van, maar bij de buren hebben ze het isolatiemateriaal aangevreten. Daarom hebben wij nu vallen in de tuin. Eerst van die vallen waar ze in één klap dood zijn, maar nu zijn ze slim genoeg om het eten eruit te halen zonder dat de val dicht gaat Nu dus maar een kooitje buiten gezet en die heeft al 2 keer succes gehad.
Het zijn geen kleintjes en ze stinken echt vreselijk :N:
das wel een hele grote , ik heb tot nog toe alleen 1 kleine gezien bij ons. Heb het vogelvoer nu op een tafel gezet , misschien gaat hij weer terug waar hij vandaan kwam . Die heeft ook witte voetjes of niet ?