Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
veertje schreef:Hier hebben we ook een heel nest ratten in de tuin. Wij hebben er niet veel last van, maar bij de buren hebben ze het isolatiemateriaal aangevreten. Daarom hebben wij nu vallen in de tuin. Eerst van die vallen waar ze in één klap dood zijn, maar nu zijn ze slim genoeg om het eten eruit te halen zonder dat de val dicht gaat Nu dus maar een kooitje buiten gezet en die heeft al 2 keer succes gehad.
Het zijn geen kleintjes en ze stinken echt vreselijk :N:
das wel een hele grote , ik heb tot nog toe alleen 1 kleine gezien bij ons. Heb het vogelvoer nu op een tafel gezet , misschien gaat hij weer terug waar hij vandaan kwam . Die heeft ook witte voetjes of niet ?
Nee, volgens mij heeft hij geen witte voetjes. Hoe groot is die bij jullie dan, want volgens mij is dit de normale groote van een wilde rat. Tamme ratten zijn zeker de helft kleiner (minder nog). Onze tamme rat had wel dezelfde kleur als deze wilde. Hij verschilde alleen in groote.
Of het helpt om het vogelvoer hoger te zetten weet ik niet. Het zijn hele slimme beesjes en vinden vast wel een manier om erbij te komen Wij hebben ook muizen op de kast en dan vraag je je ook af hoe ze daar in godsnaam kunnen komen
veertje schreef:
Of het helpt om het vogelvoer hoger te zetten weet ik niet. Het zijn hele slimme beesjes en vinden vast wel een manier om erbij te komen Wij hebben ook muizen op de kast en dan vraag je je ook af hoe ze daar in godsnaam kunnen komen
maar het tafelblad waar het voer op staat steekt een aardig eind uit en is glad , dus hij moet wel heel slim zijn Als het hem lukt , maak ik wel foto's van het acrobaatje
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
veertje schreef:Tamme ratten zijn zeker de helft kleiner (minder nog). Onze tamme rat had wel dezelfde kleur als deze wilde. Hij verschilde alleen in groote.
Tamme ratten zijn kleiner? Tamme inteeltratjes zijn kleiner misschien. Een goed gefokte tamme rat kan makkelijk 800 gram zijn. Soms zijn ze meer dan een kilo.
Hier een knaap van ons die tegen de 900 gram aanzat:
Een wilde rat weegt gemiddeld tussen de 400 en 500 gram. Een mannetjes rat uit een goed gefokte lijn is de meestal het dubbele daarvan
veertje schreef:Tamme ratten zijn zeker de helft kleiner (minder nog). Onze tamme rat had wel dezelfde kleur als deze wilde. Hij verschilde alleen in groote.
Tamme ratten zijn kleiner? Tamme inteeltratjes zijn kleiner misschien. Een goed gefokte tamme rat kan makkelijk 800 gram zijn. Soms zijn ze meer dan een kilo.
Hier een knaap van ons die tegen de 900 gram aanzat:
Een wilde rat weegt gemiddeld tussen de 400 en 500 gram. Een mannetjes rat uit een goed gefokte lijn is de meestal het dubbele daarvan
Zo'n grote tamme rat heb ik nog nooit gezien Ik dacht altijd dat tamme ratten klein waren. Heb ik weer wat geleerd