Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

En ik maar denken .... jee wat vreten die vogels veel.

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

maart schreef:mijn tamme rat in de vrije natuur.... afgezien van zijn schurft nu ( :jank: ) al anderhalf jaar kerngezond :ok:
die ziet er wel liever uit :mrgreen:
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

jip007 schreef:
maart schreef:mijn tamme rat in de vrije natuur.... afgezien van zijn schurft nu ( :jank: ) al anderhalf jaar kerngezond :ok:
die ziet er wel liever uit :mrgreen:
is ie ook waarschijnlijk :mrgreen:

wilde ratten vind ik vies :N: maar mijn ratjes zijn de max :I: :mrgreen:
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

jip007 schreef:
veertje schreef:Hier hebben we ook een heel nest ratten in de tuin. Wij hebben er niet veel last van, maar bij de buren hebben ze het isolatiemateriaal aangevreten. Daarom hebben wij nu vallen in de tuin. Eerst van die vallen waar ze in één klap dood zijn, maar nu zijn ze slim genoeg om het eten eruit te halen zonder dat de val dicht gaat :19: Nu dus maar een kooitje buiten gezet en die heeft al 2 keer succes gehad.
Het zijn geen kleintjes en ze stinken echt vreselijk :N:
Afbeelding
:eek: das wel een hele grote , ik heb tot nog toe alleen 1 kleine gezien bij ons. Heb het vogelvoer nu op een tafel gezet , misschien gaat hij weer terug waar hij vandaan kwam . Die heeft ook witte voetjes of niet ?
Nee, volgens mij heeft hij geen witte voetjes. Hoe groot is die bij jullie dan, want volgens mij is dit de normale groote van een wilde rat. Tamme ratten zijn zeker de helft kleiner (minder nog). Onze tamme rat had wel dezelfde kleur als deze wilde. Hij verschilde alleen in groote.

Of het helpt om het vogelvoer hoger te zetten weet ik niet. Het zijn hele slimme beesjes en vinden vast wel een manier om erbij te komen :wink: Wij hebben ook muizen op de kast en dan vraag je je ook af hoe ze daar in godsnaam kunnen komen :denken:
jip007
Erelid

veertje schreef: Of het helpt om het vogelvoer hoger te zetten weet ik niet. Het zijn hele slimme beesjes en vinden vast wel een manier om erbij te komen :wink: Wij hebben ook muizen op de kast en dan vraag je je ook af hoe ze daar in godsnaam kunnen komen :denken:
maar het tafelblad waar het voer op staat steekt een aardig eind uit en is glad , dus hij moet wel heel slim zijn :mrgreen: Als het hem lukt , maak ik wel foto's van het acrobaatje :cheer:
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

jip007 schreef:Als het hem lukt , maak ik wel foto's van het acrobaatje :cheer:
Heeft jouw camera weleens een rustdag Jip? :mrgreen:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
jip007
Erelid

marian* schreef:
jip007 schreef:Als het hem lukt , maak ik wel foto's van het acrobaatje :cheer:
Heeft jouw camera weleens een rustdag Jip? :mrgreen:
echt niet :neenee:
Afbeelding
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

veertje schreef:Tamme ratten zijn zeker de helft kleiner (minder nog). Onze tamme rat had wel dezelfde kleur als deze wilde. Hij verschilde alleen in groote.
Tamme ratten zijn kleiner? :denken: Tamme inteeltratjes zijn kleiner misschien. Een goed gefokte tamme rat kan makkelijk 800 gram zijn. Soms zijn ze meer dan een kilo.

Hier een knaap van ons die tegen de 900 gram aanzat:

Afbeelding

Een wilde rat weegt gemiddeld tussen de 400 en 500 gram. Een mannetjes rat uit een goed gefokte lijn is de meestal het dubbele daarvan :ok:
Afbeelding
Szandor

Ongelezen bericht door Szandor »

Jemig wat heb jij toch een geweldige camera, weer............schitterende foto's. :ok:
@nnelies

Ongelezen bericht door @nnelies »

Jeetje, ben jij professioneel fotograaf ofzo??
Zag net ook al prachtige foto's staan!!

Allemaal laten zien hier hoor wat je schiet!

Vind de resultaten echt prachtig!!!
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

MARC_S schreef:
veertje schreef:Tamme ratten zijn zeker de helft kleiner (minder nog). Onze tamme rat had wel dezelfde kleur als deze wilde. Hij verschilde alleen in groote.
Tamme ratten zijn kleiner? :denken: Tamme inteeltratjes zijn kleiner misschien. Een goed gefokte tamme rat kan makkelijk 800 gram zijn. Soms zijn ze meer dan een kilo.

Hier een knaap van ons die tegen de 900 gram aanzat:

Afbeelding

Een wilde rat weegt gemiddeld tussen de 400 en 500 gram. Een mannetjes rat uit een goed gefokte lijn is de meestal het dubbele daarvan :ok:
Zo'n grote tamme rat heb ik nog nooit gezien :eek: Ik dacht altijd dat tamme ratten klein waren. Heb ik weer wat geleerd :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”