Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Zoek stok! schreef:Als het mooi weer is, kunnen we gewoon op het terras bij het kasteel zitten (als we met weinigen zijn). Of anders een stukje doorlopen naar bankjes waar we zelf meegenomen versnaperingen kunnen opeten.
Ik heb vandaag geen tijd om iets te kopen helaas.....
Nou, ik heb net het weerbericht voor morgen gehoord
Ik kan vandaag ook niet meer weg, maar zal even kijken of ik nog iets in huis heb.
Hoe dan ook kan ik geen koffie meenemen, want ik heb geen thermoskan.
Teckelgek schreef:Op zich een prima idee, maar we kunnen daar nergens zitten, behalve op die paar betonnen palen die er staan :N: . Lijkt me nou niet echt prettig .
Vlakbij is restaurant Greenfields. Zou het wat zijn om na de wandeling met degenen die nog wat willen drinken daar heen te gaan? Er is een grote parkeerplaats en volgens mij mogen honden mee naar binnen.
Daar kan ik straks als jullie willen wel even over bellen.
Goed idee Bel jij Greenfields even?
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Teckelgek schreef:Op zich een prima idee, maar we kunnen daar nergens zitten, behalve op die paar betonnen palen die er staan :N: . Lijkt me nou niet echt prettig .
Vlakbij is restaurant Greenfields. Zou het wat zijn om na de wandeling met degenen die nog wat willen drinken daar heen te gaan? Er is een grote parkeerplaats en volgens mij mogen honden mee naar binnen.
Daar kan ik straks als jullie willen wel even over bellen.
Goed idee Bel jij Greenfields even?
Ga ik nu even doen!
Edit: ik kreeg een antwoordapparaat. Ze zijn in het weekend vanaf 4 uur geopend, dus dat wordt niks
Ik vond het een leuke wandeling. Daan heeft ook genoten, hij heeft niet veel gebromt en liep ook lekker tussen de andere honden door. Normaal blijft hij veel meer naast mij lopen.
Ik ben blij dat hij weer een goede ervaring heeft met rottweilers. De rottweilers hier in de buurt zijn geen lievertjes.
kiki78 schreef:
Ik ben blij dat hij weer een goede ervaring heeft met rottweilers.
Leuk te lezen
Gert is helemaal weg van Xavier! Het eerste wat hij zei, toen we in de auto zaten was dat hij Xavier een ontzettend mooie en hele leuke hond vond!! Heb hem wel even duidelijk gemaakt dat er als tweede hond geen Rottweiler maar een hovawart in huis komt Hij was er echt helemaal weg van en raakte maar niet uitgepraat
Ik begon de laatste tijd echt te denken dat er alleen rottweilers bestaan die al het schuim om de bek hebben en in de lucht getrokken moeten worden zodra ze Daan zien. Maar er zijn natuurlijk ook lieve rottweilers alleen wonen die niet hier in de buurt.
Tamara en Bowie schreef:
Gert is helemaal weg van Xavier! Het eerste wat hij zei, toen we in de auto zaten was dat hij Xavier een ontzettend mooie en hele leuke hond vond!! Heb hem wel even duidelijk gemaakt dat er als tweede hond geen Rottweiler maar een hovawart in huis komt Hij was er echt helemaal weg van en raakte maar niet uitgepraat
Gert maar niet meer meenemen totdat het wartje er is
Overal waar ik kom krijg ik complimenten over Xavier Ik weet nooit goed wat ik er dan mee moet :N: haha tuurlijk wel leuk om te horen !! Maar het is zo'n vrolijke Frans hij weet iedereen om zijn vinger te winden. Ik hoop van harte dat dit karakter er in blijft zitten als hij ouder wordt.
Het is inderdaad Spyro, Ariane !! Bling-Bling !! . . .
P@CO schreef:
Overal waar ik kom krijg ik complimenten over Xavier Ik weet nooit goed wat ik er dan mee moet :N:
In ontvangst nemen en heel trots en gelukkig zijn op je mannetje Maar als kreeg je ze niet of minder, dan ben je uiteraard nog steeds blij en gelukkig hoor Toch?
P@CO schreef:
Overal waar ik kom krijg ik complimenten over Xavier Ik weet nooit goed wat ik er dan mee moet :N:
In ontvangst nemen en heel trots en gelukkig zijn op je mannetje Maar als kreeg je ze niet of minder, dan ben je uiteraard nog steeds blij en gelukkig hoor Toch?
Ik ben dan ook wel heel erg trots en dan denk ik. Hij is lekker van mij haha. En ja ik en stront gek met hem haha.