Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
MoniqueDM schreef:Machtig mooi zeg!
Opstijgen en landen is het leukste van de vliegreis hè ?!
Ja, ik vind het zo leuk Ik vind het ook machtig mooi boven de wolken. Ik heb alleen van de zomer een vliegreis van 8 uur naar Amerika in het verschiet, ik denk dat ik het daarna wel een beetje zat ben
Ja, ik vind het zo leuk Ik vind het ook machtig mooi boven de wolken. Ik heb alleen van de zomer een vliegreis van 8 uur naar Amerika in het verschiet, ik denk dat ik het daarna wel een beetje zat ben
Dat weet ik wel zeker.
Wij zijn een keer naar New York geweest, ook 8 uur vliegen en dan op de terugweg eindelijk een plekkie bij het raam........, moeten de raampjes dicht omdat er mensen willen slapen (was een nachtvlucht) .
Op den duur weet je dan echt niet meer hoe je moet gaan zitten, liggen of hangen in die stoel en dan ben je al blij met een beetje turbulentie .
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Dat weet ik wel zeker.
Wij zijn een keer naar New York geweest, ook 8 uur vliegen en dan op de terugweg eindelijk een plekkie bij het raam........, moeten de raampjes dicht omdat er mensen willen slapen (was een nachtvlucht) .
Op den duur weet je dan echt niet meer hoe je moet gaan zitten, liggen of hangen in die stoel en dan ben je al blij met een beetje turbulentie .
Ik had naar Barcelona wel geluk, 4 keer bij het raam!
Maar pfoe, naar Amerika, dat wordt een lange zit...