Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Trots op je honden?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

MARC_S schreef:Neeeee, ik deed het niet om de blikken :neenee: Ik deed het omdat ik daar een goed gevoel van kreeg. :ok: Ik vind overigens iemand met twee netjes geknipte goldens naast zich ook mooi om te zien. Het staat gewoon mooi om met 2 mooie honden te lopen. Ras doet eigenlijk helemaal niet ter zake.
Mijn honden zijn momenteel niet mooi geknipt. Maar in die zin heb je gelijk, dat ik wel een beetje trots met 2 slappe lijntjes naast me loop als de eigenaren van de Tekkels hun honden aan de overkant weer met heel veel ge-sttttjjjjj in de lucht ophangen, omdat wij toevallig voorbij lopen.
Maar goed, da's mijn ras denk ik. Maar ook onze invloed. Denk ik :19:
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Je kan toch ook gewoon trots zijn op je nieuwe auto oid? Daar heb je toch ook niks aan gemaakt?
Dus zo kan je ook trots zijn op je hond. Eigenlijk heb je je hond altijd zelf gemaakt tot wat hij is. Je geeft hem eten, laat hem uit en kamt hem etc. Dus als je je hond mooi vindt is dat eigenlijk ook wel degelijk je eigen verdienste. Dapper is bij ons veel mooier dan dat hij bij menig ander was geweest aangezien hij 8 jaar is, niet gecastreerd en mooi slank. Allemaal dingen die wij in de hand hebben gewerkt en niet de hond zelf :19:

Dus om je hond mooi te hebben zit er toch wat eigen werk in. :wink: Dus ook mensen die alleen maar trots kunnen zijn op wat ze zelf bereikt hebben hebben toch stiekem hun eigen hond ook gemaakt kwa uiterlijk :mrgreen:
Afbeelding
Marion.

Pak-de-bal schreef:
Marion. schreef:Nee, die ene soort trots ken ik niet. Ik ben niet trots op vrienden die iets kunnen. Ik ben niet trots op Pieter die mooi tennist. Ik vind het prachtig, en ik geniet ervan. Ik ben er blij mee dat Pieter mijn ega is, maar ik ben er niet trots mee
Eerlijk gezegd, Marion, vind ik dit een erg ego-centrische uitspraak van trots, :eek:

je bent trots op jezelf, maar niet op anderen., die ook wat moois presteren. :pffff:

Ik denk dat je een erg ontevreden persoon bent.
die niet genoeg aandacht krijgt?? :pffff:
getuige de berichten die je soms aan anderen ( zoals ik), persoonlijk richt !
Dat zie je niet helemaal goed. Ik ben trots op mijzelf. Op wat ik kan. En ik weet ook heel goed wat ik niet kan, en daarvoor neem ik heel graag de raad van anderen aan.

En nee, ik ben niet trots op wat anderen kunnen. Daar kan ik van genieten, maar dat is geen trotsheid.

Vorige week ook weer zo'n debiele uitspraak. Schoonzus mailde ons na het familieweekend dat "Moppie een heerlijk weekend had gehad, en blij en trots was op ons allemaal"
Flikker op met je trots zijn. Waarom trots? Omdat we het hele weekend vredelievend met elkaar hebben uitgehouden?

En oja, Marjolein. Ik ben een èrg tevreden persoon. Die meer dan genoeg aandacht krijgt :wink:
Marion.

MARC_S schreef:Je kan toch ook gewoon trots zijn op je nieuwe auto oid? Daar heb je toch ook niks aan gemaakt?
Dat geef ik dus juist ook als voorbeeld. Ik ben daar absoluut niet trots op. Niet op mijn hebben en houwen. Ik ben blij dat ik in staat was om het te kopen, maar er "trots" op zijn..... :eek:
Nee. Echt niet. Ben er blij mee, da's alles.
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Ik ben trots op mijn honden. Op boris omdat hij zo graag met me werkt en altijd en overal de lol van in ziet en probeert me snel en goed te begrijpen. Hij volgt me waar het maar kan
Op Sem, omdat het zo'n lekkere goedzak is die heerlijk sullig kan zijn, super aanhankelijk is en toch goed functioneert als waakhond.
Op Paco, omdat hij zo ontzettend goed is bijgetrokken van zijn mishandelingen en zelfs in staat is (na 2,5 jaar) eindelijk wat commando's te leren).
Op bo trots? Ja, omdat ze me met haar alles verdedigd wel, maar eigenlijk vind ik dit alleen super vervelend :19: . Maar ze is gewoon mijn muts, mijn trut en mijn teef!!!!!! (ze kan er ook niet aan doen dat ze zo gemaakt is door mensen)
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Ik kan ook zo heerlijk genieten van mijn honden. Ja, dat warme wat hierboven een aantal keren wordt omschreven, herken ik wel. Als Sun weer eens een hele hanige reu die nooit speelt, heerlijk aan het spelen krijgt, geniet ik...Hij is supersociaal, zó intens lief voor alles wat rondloopt of het nu kinderen zijn, andere honden, paarden, koeien, noem maar op. Ik vind dat heerlijk om te zien. Trots ben ik ook als mensen hem herkennen en direct roepen heeee Sun, ben je daar weer!!! Zelfs als ze hem maar 1 of 2 keer gezien hebben. Gewoon omdat hij altijd zo blij en open is naar alle mensen en honden, is hij in de wijde omtrek bekend hier :I: Of dat mensen met een pup of angstige hond speciaal even een stukje omgaan als ze hem aan zien komen "omdat het zo'n lieverd is en dan leert pupje of bange hond dat grote honden niet eng zijn"...De schat.

Met Juul heb ik weer een andere "trots". Die kan zo heerlijk jagen en komt dan zélf heel trots het muisje laten zien wat ze in de hooiberg heeft gevangen. Ook al zijn het er 5 op een avond, ze worden allemaal getoont aan het vrouwtje die haar daarop natuurlijk de hemel in prijst. Wat een goeie hond ben je toch en je kan ook zó goed jagen :blah: :mrgreen: Het is een kleine felle dame die intens tevreden is met zichzelf. Heerlijk.

Met Patries had ik hetzelfde als wat Marc hier over Wuilius schreef. (behalve dat stukje van de stad in gaan :wink: ) Een hele moeilijke hond maar er was niets, maar dan ook niets wat ze niet voor mij over had. Ze deed alles voor me, ik was haar wereld. Niet altijd makkelijk maar het geeft je wel een heel speciaal gevoel.

Ach, ze zijn/waren me allemaal even lief, het is heerlijk om honden te hebben en dat komt uit de grond van mijn hart :wink:
Laatst gewijzigd door *Linda* op 19 mei 2007 23:22, 2 keer totaal gewijzigd.
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Ik ben super trots op mijn honden...zowiezo omdat ze van mij zijn :mrgreen:
Op Tyson ben ik trots omdat hij klein maar dpper is, voor de dood niet bang, mij ten alle tijden zou beschermen en omdat hij op zijn manier super sociaal is en hoe moeilijk hij het ook vind mij als baasje accepteert.
Op Samara ben ik trots omdat ze zich goed staande kan houden en haar eiegn plekje durft op te eisen...na al haar ellende die ze heeft meegemaakt in Spanje.
En ik ben trots op hun beide als koppel omdat ze elkaar zomaar accepteren terwijl ik ze elkaar heb opgedrongen.

Jacqueline
Afbeelding
Marco#

Ongelezen bericht door Marco# »

Ik ben trots op Benthor. Hij is lief voor ons, Iarik, andere mensen(kinderen) en kan met bijna alle honden spelen. We wonen in een zeer vruchtbaar wijkje dus is het van belang dat Benthor geen angst aanjaagt. Benthor is nu 1.5 en we hebben zeer veel complimenten over hem gekregen.

Dus ja, heel trots en ook heel gelukkig met zo'n vriend.
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

Marion. schreef:En nee, ik ben niet trots op wat anderen kunnen. Daar kan ik van genieten, maar dat is geen trotsheid.

Vorige week ook weer zo'n debiele uitspraak. Schoonzus mailde ons na het familieweekend dat "Moppie een heerlijk weekend had gehad, en blij en trots was op ons allemaal"
Flikker op met je trots zijn. Waarom trots? Omdat we het hele weekend vredelievend met elkaar hebben uitgehouden?
Dat is nou die ego-trip, wat ik bedoel.
Je kan je dus niet in iemand anders, in leven. :denken:

Wàt ze ook doen, of het nu tennis is,
( waar ze zelf trost op zijn, dat ze het zo goed doen), of een leuk en gezellig weekend ( eindelijk?) te hebben.
Het is dus in jouw ogen nooit goed?

Waarom is het nou weer een debiele uitspraak van je schoonzus? :roll:
Het feit, dat je dat zo opschrijft zegt al genoeg over jouzèlf.
En niet iets over je schoonzus.

Volgens mij zit je in zo'n weekend , er met een chagrijnig gezicht bij?
En je schoonzus is er trots op, dat jullie nu eens geen ruzie hebben gemaakt.
Maar is dàt niet normaal, dan? Geen ruzie maken?
:19: Ik dacht het wel !
Dus waarom vraag je je niet af: waarom zou ze het zo zeggen??
Marco#

Ongelezen bericht door Marco# »

Pak-de-bal schreef:
Marion. schreef:En nee, ik ben niet trots op wat anderen kunnen. Daar kan ik van genieten, maar dat is geen trotsheid.

( waar ze zelf trost op zijn, dat ze het zo goed doen), of een leuk en gezellig weekend ( eindelijk?) te hebben.

Hoi Baukje :zwaai

Je hebt een andere opvatting over wat trots betekent. Meer niet. Heb je moeite met mensen die een andere mening hebben dan jij? Ik vermoed van wel en vraag mij af wat je dan op een forum doet.

En dan met aantoonbaar zo weinig mensenkennis zulke goedkope huiskamer-psychologie uitspraken doen over Marion? Je zet jezelf voor lul en daar ben je vast nog trots op ook.
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Pak-de-bal schreef:

Gaat toch heen. Jij verwart trots met een blij gevoel. Als ik met mijn familie een topweekend heb, ben ik oprecht blij dat ik zo'n toffe familie heb, daar geniet ik van. Maar trots? Neuh. Trots waarop? Trots ben ik op iets wat ik zelf heb bereikt. Meer niet.
Pak-de-bal

Marco# schreef:
Je hebt een andere opvatting over wat trots betekent. Meer niet. Heb je moeite met mensen die een andere mening hebben dan jij? Ik vermoed van wel en vraag mij af wat je dan op een forum doet.

En dan met aantoonbaar zo weinig mensenkennis zulke goedkope huiskamer-psychologie uitspraken doen over Marion? Je zet jezelf voor lul en daar ben je vast nog trots op ook.
Oh , zijn we ineens allemaal vriendinnetjes van Marion??
Ik vind namelijk Marion een enorme chagrijn !
En getuige zelfs haar schoonzus denkt hier zo over.

Hoe zij met nieuwe Forumleden omgaat is niet in orde !!!

En schrijf maar niet dat ik niet in orde ben, want dat wordt nu echt kinderlijk, vind je niet?

We hebben het een tijdje gelden over eigen meningen hier op dit Froum gehad, en volgens Marion is dat niet mogelijk en nu doe jij er ook aan mee?
Het staat je goed, doe maar !

Mij krijg je niet klein !!!
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Pak-de-bal schreef:
Marco# schreef:

Oh , zijn we ineens allemaal vriendinnetjes van Marion??

En schrijf maar niet dat ik niet in orde ben, want dat wordt nu echt kinderlijk, vind je niet?

We hebben het een tijdje gelden over eigen meningen hier op dit Froum gehad, en volgens Marion is dat niet mogelijk en nu doe jij er ook aan mee?

:roll:

gut mens.... graaf-een-kuil
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

marian* schreef: Ik heb ze niet gemaakt dus ze zijn qua uiterlijk gewoon zoals ze zijn.Wat Bente betreft kun je dan nog zeggen dat de fokker een goed stel ouders bij elkaar heeft gezocht.
Ik ben trots op het feit dat mijn honden kerngezond zijn en niets te kort komen ondanks het feit dat ik een zware chronische ziekte heb waardoor het mij heel wat meer moeite kost om ze in goede conditie te houden dan iemand die zijn eigen gezond zijn voor vanzelfsprekend aanneemt,want zo vanzelfsprekend is dat niet.
En dat laatste krijg ik eerlijk gezegd heel erg moeilijk mijn strot uit :oeps:
Ik heb mijn honden ook qua uiterlijk niet gemaakt maar toch zijn ze wel door sommige dingen die ik met ze doe gevormd.
Ik weet een fila hier niet zo ver vandaan te wonen die een rondje om de kerk krijgt en achter zijn baas aan sjokt daarbij.
Het zou op zich een prachthond kunnen zijn ,mooie kleur heeft hij ,maar door zijn slechte conditie ziet hij er als een ingedutte weke hond uit.
Mijn honden zijn alle in een uitstekende conditie en dat is mijn inbreng in hun uiterlijk.
Op de reunie van kimba verleden week was er een keurmeester die rappotjes maakt over de aanwezige honden desgewenst.
Micron kreeg qua conditie en bespiering,net als Beau overigens want die was er ok bij :wink: ,een zeer uitmuntend :mrgreen: :ok:
Zijn onderbeet werdt ook genoemd en zijn ene testikel maar daar heb ik dus geen invloed op.

Je mag ook trots zijn op je honden hun verzorging zeker als je daar veel meer moeite voor moet doen dan een ander :wink:
ik heb zelf geen cronische aandoening maar mijn schouder speelt weer erg op en mijn andere begint ook en het kost mij nu ook meer fysieke moeite om mijn honden te geven wat ze nodig hebben qua beweging en als ze dan toch weer heerlijk hebben kunnen rennen en vliegen zoals vanochtend om 5.00 uur op het strand ben ik ook uiterst tevreden zowel over mijzelf als voor hun :wink:
tineke

Pak-de-bal schreef:

Het is maar goed dat jij de chagrijnige gezichten niet ziet die ongetwijfeld getrokken worden bij het lezen van jou posts :roll:
Dat komt natuurlijk door het vriendelijke niet ruzie achtige toontje dat er in zit :smile: :smile:
Pak-de-bal

tineke schreef:Het is maar goed dat jij de chagrijnige gezichten niet ziet die ongetwijfeld getrokken worden bij het lezen van jou posts :roll:
Dat komt natuurlijk door het vriendelijke niet ruzie achtige toontje dat er in zit :smile: :smile:
oh, jij weet de achtergronden niet? :19:
het is de manier waarop Marion mij behandeld heeft, en anderen,.
en hoe ze wèrkelijk is, komt hier in haar eigen topic ( anders zou ik het niet doen) , naar voren.
En dat heb ik even uitgelegd.
snap je het nu wel?
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 20 mei 2007 08:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Pak-de-bal

yamie schreef:gut mens.... graaf-een-kuil
maak jij hem dan dicht voor me? :smile: :smile:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Pak-de-bal schreef: Oh , zijn we ineens allemaal vriendinnetjes van Marion??

In het begin kon ik nog wel om je lachen maar dat is mij inmiddels vergaan. Ik begin me echt te ergeren aan je onzin uitspraken en je onzin adviezen, hele topics help je naar de klote met je onzin, je moest je schamen....
Je hebt geen plank voor je hoofd maar een blok beton.
Afbeelding
Pak-de-bal

alma2 schreef:In het begin kon ik nog wel om je lachen maar dat is mij inmiddels vergaan. Ik begin me echt te ergeren aan je onzin uitspraken en je onzin adviezen, hele topics help je naar de klote met je onzin, je moest je schamen....
Dit is nou net mijn bedoeling, want hoe zou jij je voelen, als àlles wat je opschrijft je als antwoord krijgt:
"je hebt geen verstand van honden"? :evil:

Zou jij dat leuk vinden??? :19:

Denk het ook niet, hè?
Dat zou toch vrij normaal zijn, als je dat toch ook niet zo kan hebben, toch? :19:

Dit wilde ik aantonen , dat dàt niet leuk is, om een ander onderwerp er doorheen te gooien,
en dat je zó inderdaad een topic naar een andere kant kan sturen.
Door er dingen te gaan schrijven , wat nergens op slaat en heel persoonlijk zijn :boos:
neem mij niet kwalijk, maar het móest even gebeuren.
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Ik ben trots in stuaties waar andere de keel schor gillen,en ik gewoon doorloop en gedraaf achter mij hoor, :mrgreen: Ja dat heb ik best wel erg.Als andere honden niet luisteren en die van mij zonder wat te zeggen komen,weten waar ze moeten wachten.en keihard aankomen rennen,omdat ik te ver weg gaat.Ik verpak het hier onder het woordje trots,want eerlijk gezegd vind ik het een gemeen trekje van mij :mrgreen:
Afbeelding
Annelies
Zeer actief

Ongelezen bericht door Annelies »

Pak-de-bal schreef:
alma2 schreef:In het begin kon ik nog wel om je lachen maar dat is mij inmiddels vergaan. Ik begin me echt te ergeren aan je onzin uitspraken en je onzin adviezen, hele topics help je naar de klote met je onzin, je moest je schamen....
Dit is nou net mijn bedoeling, want hoe zou jij je voelen, als àlles wat je opschrijft je als antwoord krijgt:

Zou jij dat leuk vinden??? :19:

Denk het ook niet, hè?
Dat zou toch vrij normaal zijn, als je dat toch ook niet zo kan hebben, toch? :19:
Ik zou in dat geval eens bij mezelf te rade gaan of men misschien gelijk heeft... :mrgreen:

En nu even on topic: Ik ben trots op mijn honden in die zin, dat ik erg blij met ze ben.
Trots ben ik af en toe voor henzelf als ze iets geweldigs doen waarvan ik denk: nou, daar mag je best trots op zijn; het zegt ze zelf alleen niets... :mrgreen:
Afbeelding
Overgave kan de grootste overwinning zijn...
majelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door majelle »

Ik kan niet zoveel met het woordje trots. Er is altijd iemand die het beter kan of heeft dus ik heb niet zoveel met dat woord trots. Ik ben gewoon blij met dingen. Ik ben ontzettend blij met mijn hond. Ik bof met hem omdat het een vriendelijk vrolijk dier is dat gelukkig is en alles gaat vanzelf en ik snap dat beesie. Ik heb wel eens van iemand gehoord dat ze knap vonden dat ie zo goed luisterde voor een boxer en zo makkelijk was maar dat is niet mijn verdienste hij is gewoon zo :ok:

Groetjes Majelle
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Pak-de-bal schreef:
Maar dat heb je ook niet, gezien de achterlijke commentaren die je hier hebt neergeplant over een aantal rassen. Dus zoek het eens bij je zelf, bauke.
Bas Rouge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beauceron
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Bas Rouge »

Ik ben blij en gelukkig dat mijn honden zo'n leuk groepje zijn, dat ze alhoewel ze erg verschillend zijn het leuk doen. Dat het een harmonieus cluppie is. Dat we met z'n vieren een echt groepje zijn dat bij elkaar hoort, ik ben intens gelukkig tijdens een leuke wandeling waaruit dat blijkt.

De trots op het gezien worden met de honden heb ik niet meer, maar vroeger wel gehad, dan ging ik ook speciaal de stad in, Maastricht toen, om met Bas te showen. Bas was een grote, glanzend gespierde bastaardreu die als herplaatser was gekomen.

Afbeelding

Afbeelding
Mir@n
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco, Galgo.
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mir@n »

Trots ben ik op de dingen die ikzelf in mijn leven bereikt heb.

Dat is bijvoorbeeld van een zeer angstige Pancho een blij, gelukkig en vrolijk hondje te maken. Daar hebben we allemaal hard aan gewerkt. :wink: Trots ben ik ook op Ashley, die na een jaar eindelijk eens uit zichzelf bij ons kwam zitten, na ontzettende trauma's te hebben gehad van in haar geval, twee keer "teruggeven".

Trots ben ik op ons bedrijfje. Oke, 't is niet groot, maar moet ik dan een multinational zijn, voor ik me trots kan of mag voelen?

Voor de rest ben ik enorm blij en gelukkig dat mijn roedel 't zo fantastisch doet met elkaar. Daar zit geen trots in, want daar heb ik niets mee van doen. Tenzij een beetje bijsturen af en toe, het mijn werk maakt. Ik geniet van mijn hondjes, als ze loslopen in het bos en verschrikkelijk hard rennen en spelen met elkaar.

Oh ja, soms ben ik ook nog trots genoeg om me niets aan te trekken van de mening van alle andere mensen. Ik ben ik en degene die dat niet wil weten, hoeft ook mijn vriend niet te zijn. :wink:
Mir, Gaia & Bella
Afbeelding

"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn."
....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
Jipz_Digz
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Jipz_Digz »

Leuk om daar eens over na te denken :mrgreen:

Ik ben supertrots op mijn honden. Over het algemeen denk ik dat iedereen dat is op zijn eigen honden en zo te lezen heeft iedereen daar ook een heel eigen beeld bij.

Zo las ik een paar berichten terug dat iemand trots is op haar honden omdat ze gezond zijn en zo heb ik het eigenlijk nooit bekeken, maar dat is zeker iets om trots op te zijn, omdat je daar als baasje toch wel de hand in hebt.

Waar ik persoonlijk heel trots op ben bij onze honden is dat ze het ras neerzetten zoals het is en dat andere mensen zien, die soms een vooroordeel hebben, dat het gewoon geweldige honden zijn.

De reden hiervoor is dat ik 2 Staffordshire Bull Terriers heb waarvan mensen soms bij voorbaat al een bepaald beeld hebben. Enge honden, pitbulls, agressief, gevaarlijk etc.

In tegenstelling tot die vooroordelen zijn ze dat absoluut niet en ik heb er 2 rondlopen die dat elke dag weer bewijzen. Vrolijk, humoristisch, enthousiast, gevoelig, knuffelkonten en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ons teefje kan absoluut niet met andere vreemde honden. Daar ben ik niet trots op, maar ik schaam me er ook niet voor. Dat is hoe ze is en er komen niet alleen in de staffordwereld honden voor, die niet met andere honden kunnen.
Ik kan van haar genieten met behendigheid en ik ben trots als ik dat prachtige lijfje van haar zie en het enthousiasme waarmee ze ervoor gaat.

Ons reutje is helemaal het tegenovergestelde en wil met elke hond spelen, die hij tegenkomt. Het is de clown van de straat die zijn knuffel meemoet als hij wordt uitgelaten. Ik ben trots op zijn veel te grote, maar o zo vriendelijke kop. Op zijn lijf, dat hem af en toe hindert in de dingen die hij wil doen, maar welke hij op een zodanige manier weet te gebruiken dat hij er zijn voordeel mee kan doen. :mrgreen:

Het allerbelangrijkste waar ik trots op ben dat mijn SBT's geen uitzonderingen zijn, die de regel bevestigen, maar 2 SBT die zijn zoals ze horen te zijn en zoals er gelukkig zeer velen zijn. :wink:
Afbeelding
tineke

Pak-de-bal schreef:
tineke schreef:Het is maar goed dat jij de chagrijnige gezichten niet ziet die ongetwijfeld getrokken worden bij het lezen van jou posts :roll:
oh, jij weet de achtergronden niet? :19:
het is de manier waarop Marion mij behandeld heeft, en anderen,.
en hoe ze wèrkelijk is, komt hier in haar eigen topic ( anders zou ik het niet doen) , naar voren.
En dat heb ik even uitgelegd.
snap je het nu wel?
Ik hoef de achtergronden ook niet te weten om te weten dat ik jou een ontzettend irritant dom mens vind.
Je stupide adviezen en aaname's over werkelijk van alles bevestigen dat beeld allen maar.
Marion.

Pak-de-bal schreef:neem mij niet kwalijk, maar het móest even gebeuren.
Nou, lucht het op wijffie? Dan nu snel weer terug de ballenbak in :idea:
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Ja, ik ben trots op mijn honden.
Als ik met hen wandel en de mensen zeggen bijvoorbeeld: wat glanzen ze mooi, dan ben ik trots.
Als ik zie hoe Jagger met Mick omgaat, beetje vaderlijk zelfs, en alles van die kleine pikt, dan ben ik trots.
Als ik zie hoe sociaal ze allebei zijn, naar mens en dier, dan ben ik trots.
Als ik zie hoe braaf ze op een terras onder de tafel/stoel liggen, dan ben ik trots.
Als ik zie hoe heerlijk ze samen of met andere honden, of het nou swiffertjes zijn of Rotties, spelen, dan ben ik trots.
Als.....als.....als.......

Maar ik kan soms ook boos op hen zijn.
Als ze weer eens, teckeleigen, voor de zoveelste keer, stronteigenwijs zijn.
Als ze weer eens, voor de zoveelste keer, bananen in hun oren hebben.
Als ze weer eens, voor de zoveelste keer, hun denkbeeldige middelvinger naar me opsteken.
Als....als.....als.....
Maar deze "alsen" wegen niet op tegen mijn trots!!
tineke

Marion. schreef:
Pak-de-bal schreef:neem mij niet kwalijk, maar het móest even gebeuren.
Nou, lucht het op wijffie? Dan nu snel weer terug de ballenbak in :idea:
Nou het is op zich natuurlijk wel prettig dat pak de bal ons laat zien hoe jij nu werkelijk bent :mrgreen: :mrgreen: :wink:

Nu zijzelf nog laten zien wie ze werkelijk is weten we dat ook weer :smile: :smile:
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”