Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Trots op je honden?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Pak-de-bal schreef:
Marco# schreef:
Je hebt een andere opvatting over wat trots betekent. Meer niet. Heb je moeite met mensen die een andere mening hebben dan jij? Ik vermoed van wel en vraag mij af wat je dan op een forum doet.

En dan met aantoonbaar zo weinig mensenkennis zulke goedkope huiskamer-psychologie uitspraken doen over Marion? Je zet jezelf voor lul en daar ben je vast nog trots op ook.
Oh , zijn we ineens allemaal vriendinnetjes van Marion??
Ik vind namelijk Marion een enorme chagrijn !
En getuige zelfs haar schoonzus denkt hier zo over.

Hoe zij met nieuwe Forumleden omgaat is niet in orde !!!

En schrijf maar niet dat ik niet in orde ben, want dat wordt nu echt kinderlijk, vind je niet?

We hebben het een tijdje gelden over eigen meningen hier op dit Froum gehad, en volgens Marion is dat niet mogelijk en nu doe jij er ook aan mee?
Het staat je goed, doe maar !

Mij krijg je niet klein !!!
Pak-de-bal,je mag van mij je naam wel veranderen.

In Pak-mijn-biezen bijvoorbeeld.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

leuk topic :mrgreen:

ja ik ben ook trots op mn honden, op Lilo dat ze zo heerlijk relaxed is in huis, hoe voorzichtig en zachtjes en voorzichtig ze is met kleine kindertjes, hoe ze aan me plakt als ik me niet lekker voel of ziek ben, hoe heerlijk ze kan spelen in dr eentje, hoe heerlijk ze het vind met mensen om zich heen, en ze kan leuk met andere honden spelen ( mits niet zwart of herders :roll: )

ben trots op Ozzy omdat hij ondanks die plaat voor zn kop luistert als het nodig is, dat ie Rob niet de straat oversleurt ( ernstig rugpatient) maar netjes naast blijft lopen, hij is gezellig, altijd vrolijk en na lange tijd mn vriendje, hij heeft erg zn best moeten doen om door mij leuk gevonden te worden en dat heeft ie toch geflikt.

ik ben trots op ze omdat ze zich in alle omstandheden heel goed aanpassen ( op vakantie, visite, op visite gaan, wat dan ook)

yep ik straal ook als ik ze lekker zie spelen of rennen en als ik complimenten krijg, gister liep ik nog vol van warme trots toen een vriendin die de pest aan swiffers heeft zei dat ze Lilo zo leuk en lief vond en dat ze zo rustig is en goed luistert blablabla :mrgreen:

Lilo is MIJN meisje, mijn vriendinnetje en Ozzy is MIJN lompe vent :cheer: :cheer:
Maxiem
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

Pak-de-bal schreef:
Marion. schreef:En nee, ik ben niet trots op wat anderen kunnen. Daar kan ik van genieten, maar dat is geen trotsheid.

Vorige week ook weer zo'n debiele uitspraak. Schoonzus mailde ons na het familieweekend dat "Moppie een heerlijk weekend had gehad, en blij en trots was op ons allemaal"
Flikker op met je trots zijn. Waarom trots? Omdat we het hele weekend vredelievend met elkaar hebben uitgehouden?
Dat is nou die ego-trip, wat ik bedoel.
Je kan je dus niet in iemand anders, in leven. :denken:

Wàt ze ook doen, of het nu tennis is,
( waar ze zelf trost op zijn, dat ze het zo goed doen), of een leuk en gezellig weekend ( eindelijk?) te hebben.
Het is dus in jouw ogen nooit goed?

Waarom is het nou weer een debiele uitspraak van je schoonzus? :roll:
Het feit, dat je dat zo opschrijft zegt al genoeg over jouzèlf.
En niet iets over je schoonzus.

Volgens mij zit je in zo'n weekend , er met een chagrijnig gezicht bij?
En je schoonzus is er trots op, dat jullie nu eens geen ruzie hebben gemaakt.
Maar is dàt niet normaal, dan? Geen ruzie maken?
:19: Ik dacht het wel !
Dus waarom vraag je je niet af: waarom zou ze het zo zeggen??
Maar jij bedoelt een ander soort trots hier. Marion is trots op wat ze doet, wat haar verdienste is. Jij bedoelt trots zijn van: Kijk dat heeft mijn man toch maar mooi gedaan (oid). Het is niet dat Marion het niet knap vind van Pieter dat hij zo mooi kan tennisen ( :mrgreen: ), het is alleen dat zij dat geen trots noemt.
Wat is dit toch verwarrend, iedereen bedoelt een ander soort trots. Nooit geweten dat dat zo'n moeilijk woord was.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

tineke schreef:
Marion. schreef:
Pak-de-bal schreef:neem mij niet kwalijk, maar het móest even gebeuren.
Nou, lucht het op wijffie? Dan nu snel weer terug de ballenbak in :idea:
Nou het is op zich natuurlijk wel prettig dat pak de bal ons laat zien hoe jij nu werkelijk bent :mrgreen: :mrgreen: :wink:
Ja, wel flauw hoor. Anders waren jullie er nog lang niet achter gekomen hoe ik echt was :pffff:
tineke schreef:Nu zijzelf nog laten zien wie ze werkelijk is weten we dat ook weer :smile: :smile:
Gelukkig weten wij dat al wel :mrgreen: :smile: :smile:
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Ik ben blij dat we max hebben die verwoord altijd zo goed hoe marion iets bedoelde :roll:
Afbeelding
Marion.

Maxiem schreef:Maar jij bedoelt een ander soort trots hier. Marion is trots op wat ze doet, wat haar verdienste is. Jij bedoelt trots zijn van: Kijk dat heeft mijn man toch maar mooi gedaan (oid). Het is niet dat Marion het niet knap vind van Pieter dat hij zo mooi kan tennisen ( :mrgreen: ), het is alleen dat zij dat geen trots noemt.
Wat is dit toch verwarrend, iedereen bedoelt een ander soort trots. Nooit geweten dat dat zo'n moeilijk woord was.
Haha, erg he? Ik ben er dus ook al sinds gisterenmiddag over aan het nedenken :mrgreen:

Vanochtend moest Miep ergens snuffelen, en Saar wilde vast door. Dus ik laat haar riem los, en ze kruipt vast onder het hekje door. Ze zet 3 passen, en ik zeg "Wacht Saar!". En ze staat dus acuut stil. Er passeert toevallig ook net een wandelaar, maar ik zei wacht omdat ze voor de weg stond. Afijn, ik kom er dus met Miep aanlopen, pak Saar's lijn weer en wil doorlopen. Krijg ik dus bewonderende blikken van die wandelaar.
En dan ben ik dus trots. Ik heb er nooit bij stil gestaan, maar op zich moet dat voor passanten best mooi om te zien zijn.

Daarnaast heb ik bv een enorme waardering voor hoe mijn zus en ex-zwager uit elkaar gegaan zijn, vanaf dag 1 tot nu staat alleen maar het belang van de kinderen voorop. Ze gaan gewoon als vader en moeder met Tom in hun midden naar de pastoor om Tom zijn communie te laten doen. De nieuwe partners van beiden zitten gewoon gebroederlijk naast elkaar achter in de kerk. Ik vind dat meer dan geweldig en daar heb ik volle bewondering voor. Maar trots??? Nee. Ik kan me dan wel weer voorstellen dat mijn ouders trots zijn op hun dochter, dat mag ook want die hebben zij zo gevormd :wink:
Maxiem
Zeer actief

pepie schreef:Ik ben blij dat we max hebben die verwoord altijd zo goed hoe marion iets bedoelde :roll:
Nou, sorry hoor. Marion legde het uit, het kwam niet over, dus probeerde ik het op een andere manier. Nooit geweten dat dat niet mocht.
Marion.

pepie schreef:Ik ben blij dat we max hebben die verwoord altijd zo goed hoe marion iets bedoelde :roll:
Komt omdat ik een open boek ben voor de mensen die ervoor openstaan :pffff:
Pepie
Zeer actief

Ik zeg toch niet dat het niet mag? Het valt mij alleen op.. :19: Misschien doe je het ook bij andere en zie ik het alleen maar bij marion :wink: Zie ik die andere niet.
Afbeelding
Maxiem
Zeer actief

Het komt vast gewoon door mijn goede relatie met Marion :pffff: :mrgreen:
Pepie
Zeer actief

Maxiem schreef:Het komt vast gewoon door mijn goede relatie met Marion :pffff: :mrgreen:
:eek: :eek: Nou heb ik toch een hoofdstuk gemist uit dat boek :smile:
Afbeelding
Marion.

pepie schreef:
Maxiem schreef:Het komt vast gewoon door mijn goede relatie met Marion :pffff: :mrgreen:
:eek: :eek: Nou heb ik toch een hoofdstuk gemist uit dat boek :smile:
Haha, dames... :offt: :mrgreen:
Yv*nn
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yv*nn »

Tja, als je er over na gaat denken wat is nu voor mij het wezenlijke verschil tussen trots en blij met iets zijn :U: vaak gaat dat bij mij samen, maar vaak ook weer niet.
Als ik blij ben dan ben ik daar niet trots op, maar als ik trots ben ben ik gelijktijdig ook blij ................ enz enz
Ik zelf denk dat ik gelukkiger ben met blij zijn dan louter trots zijn.
Als het even kan wil ik gewoon trots en blij zijn... of :denken:

Op een website met duizenden spreuken en wijsheden vond ik o.a. deze over trots, en maar 1 over blij....
Spreekt voor zich denk ik.......

TROTS
De goedkoopste trots is de nationale trots.
De trots der kleinen bestaat uit altijd over zichzelf te praten; de trots der groten uit nooit over zichzelf te praten.
Niets flauwer dan bescheidenheid waarin het zout van de trots niet te proeven is.
Domheid en trots groeien op hetzelfde hout.
IJdelheid is gebrek aan trots.
Ondankbaarheid is de dochter van trots.
Oorlog is het kind van de trots en trots de dochter van de rijkdom.
Trots kost ons meer dan honger, dorst en kou.
Zijn neus krult van trots, want de ezel van de koning heeft vlak voor zijn deur geplast.
Mensen die zich ongelukkig voelen, zijn evenals mensen die slecht slapen, er altijd trots op.
Onze trots op het bezitten van een of andere goede eigenschap krijgt een zware klap, wanneer wij zien hoe trots anderen op het niet-bezitten van dezelfde goede eigenschap zijn.
De mensen vinden het zo prettig als er over hen gepraat wordt, dat een gesprek over hun fouten hen verrukt.
Om een mens te beoordelen, beschouw zijn gedrag bij succes liever dan bij tegenspoed.
Want als wij falen ondersteunt onze trots ons; wanneer wij slagen verraadt hij ons.
Een man is nooit zo trots als wanneer hij een bescheiden houding aanneemt.
Een adelaar voedt zich niet met muggen.
Trots heeft geen smaak kleur of omvang. En toch is hij moeilijk in te slikken.
Mozes trok 40 jaar door de woestijn omdat hij te trots was om de weg te vragen.
Om trotser te worden liet hij zich telkens weer beledigen.
Er zijn mensen die nooit hun trots afleggen. Als zij revue houden van hun fouten, doen zij het te paard.
Wat ons zo hindert in iemand die tevreden is over zichzelf is dat hij onze bijval niet nodig heeft.

BLIJ
Wees blij. Dat is een manier om wijs te zijn.
Marion.

Yv*nn schreef:Tja, als je er over na gaat denken wat is nu voor mij het wezenlijke verschil tussen trots en blij met iets zijn :U: vaak gaat dat bij mij samen, maar vaak ook weer niet.
Als ik blij ben dan ben ik daar niet trots op, maar als ik trots ben ben ik gelijktijdig ook blij ................ enz enz
Haha, ik word blijer van blij zijn dan van trots zijn, zeg maar :mrgreen:
Blij en trots gaat wel vaak samen. Als ik trots ben, ben ik ook blij. Maar als ik blij ben, ben ik niet persé trots.
Trots heeft ook wel een beetje een negatieve bijklank. Wat is nu trots? Hoeveel eigendunk moet je wel hebben, om te denken dat iets jouw verdienste is :19:

Hoe dan ook. Deze spreuk is het mooist :ok:
Yv*nn schreef:BLIJ
Pepie
Zeer actief

Ik ben trots op mijn oudste als hij weer een berg heeft overwonnen, :ok:
Afbeelding
Yv*nn
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Yv*nn »

Marion. schreef:
Yv*nn schreef:Tja, als je er over na gaat denken wat is nu voor mij het wezenlijke verschil tussen trots en blij met iets zijn :U: vaak gaat dat bij mij samen, maar vaak ook weer niet.
Blij en trots gaat wel vaak samen. Als ik trots ben, ben ik ook blij. Maar als ik blij ben, ben ik niet persé trots.
Trots heeft ook wel een beetje een negatieve bijklank. Wat is nu trots? Hoeveel eigendunk moet je wel hebben, om te denken dat iets jouw verdienste is :19:

Precies dat bedoel ik :ok: :mrgreen:
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

eens even kijken. Als ik trots op mijn honden ben vertel ik ze dat ook, en dat is dan als ze zich goed gedragen hebben terwijl ze dat ook niet hadden kunnen doen. Dus b.v. als spok op een belangrijk moment goed luistert, of als sien i.p.v. op een hond te klappen op mij afrent. Meestal gaat dat dan gepaard met het besef dat ze zich in mijn ogen iha in goede richting ontwikkeld hebben en mijn onuitsprekelijke blijdschap daarover :wink:
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Stang schreef:Maar je kan toch trots zijn op iets of iemand, zonder dat je hier zelf in bijgedrage hebt? :denken:
Ik heb niet alleen dat gevoel van trots om wat ik bereikt heb, bv met de honden, maar trots op hoe ze zelf zijn en wat ze zelf allemaal kunnen.

Dus bv dat Kaya Puchu zo goed accepteert, daar ben ik trots op. Is niet mijn verdienste :19:
Of dat Moritz die veerkracht nog had na alle ellende, wat was ik daar trots op. Geheel zijn verdienste.
Dat vind ik ook. Ik ben trots op de kinderen van m'n zus wat ze allemaal in het leven bereikt hebben. En dat hebben ze toch mooi zelf gedaan.

Op Tirsa ben ik ook trots, gewoon omdat ze Tirsa is, m'n maatje. Trots als ze naast me komt lopen, zo zonder commando, het heeft ook geen commando, maar gewoon omdat ze dat wilt. Trots op d'r als ze goed luistert.
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Ja, ik ben zeker trots op m'n Raisie. Trots als ze weer een keer een 'moeilijke' situatie heeft doorstaan, ondanks haar angst alles (redelijk) goed is gegaan, ze bij mij haar steun heeft gezocht, alle keren dat ze een blij bekkie heeft, etc.
Ik ben misplaatst trots op haar omdat ze zo mooi en lief is (nah ja, vind ik dan). :wink:
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Marion. schreef:Hoeveel eigendunk moet je wel hebben, om te denken dat iets jouw verdienste is :19:
Héél veel :pffff:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Hmm, ben ik trots op mijn honden?
Goede vraag :denken:

Ik ben ieder geval dankbaar voor mijn honden, dat ze bij mij zijn.

Maar aan de andere kant ben ik wel trots op het werk wat ik samen met Tosca en later met Tonnie heb verzet.

Tosca is van een angstbijter een redelijk stabiel hondje geworden die in situaties als ze het niet weet mij opzoekt en in vol vertrouwen mij de boel laat oplossen. Ze hoeft niet meer te bijten uit angst want ik help haar uit de situatie.

Op Tonnie ben ik ook trots, van een schuchtere en onzekere hond die ze was dat ze bij mij kwam is ze nu een hond die met plezier en vol zelfvertrouwen door het leven gaat nu.
Ik kreeg laatst nog complimenten dat ze een compleet andere hond is dan 4 jaar geleden.

Op Dolina ben ik niet trots zoals ik op Tosca en Tonnie ben, ik ben voornamelijk dankbaar dat zij mij als baasje heeft uitgezocht en we gelijk vanaf dag 1 een sterke band hebben.
Ik geniet elke dag van mijn meiden :ok:
schelsey
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bernerteefjes Nisha en Mila
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door schelsey »

Ik ben trots op schelsey haar felheid tijdens het spelen, dan straalt ze helemaal, maar stopt toch direct als ik het vraag, op haar verdere rustige aard verder(ze is alleen fel tijdens spel)

Op kenji ben ik trots als hij zonder dat ik iets zeg naast de eendjes en kipjes loopt zonder ze op te jagen, als in de hondenschool bij een losse oefening elke keer dezelfde hond naar hem komt hij mooi blijft staan zonder mee te doen of uit te vallen.

Trots omdat ze zo sociaal zijn tegen elke hond en mens en ik overal ermee kan komen.
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Ik ben heel erg trots op Vegas op verschillende momenten en om verschillende redenen.

Met speuren ben ik megatrots op hem omdat hij dat helemaal zelf doet, het is niet iets dat ik hem kan leren dus ik ben echt supertrots op hem dat hij dat zo ontzettend goed doet :ok:

Met Doggydance ben ik supertrots op hem omdat we dat helemaal samen hebben geleerd en hij het zo goed op heeft gepakt :ok:

Verder kan ik om uiteenlopende redenen helemaal glunderen van trots. Bijvoorbeeld als de drie dochters van mijn collega een keer mee zijn naar kantoor, daar is Vegas zo lief en voorzichtig mee :I: Of wanneer hij weer eens geheel stoicijns langs een hond loopt die helemaal uit zijn dak gaat, dan ben ik ook apetrots op hem. En natuurlijk wanneer ik complimenten krijg over zijn vacht, uiterlijk en karakter.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Suuz
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suuz »

Ik ben heel trots op Bammie (en mezelf) omdat hij, ondanks zijn bord voor z'n koppie, we samen geslaagd zijn voor gehoorzaamheidstraining, en hoe!
Het examen was zo geweldig.
Ook ben ik trots dat ie zo slim is en gewoon een mooi hondje is om te zien.
Aan de lijn kan hij zich soms heel hufterig gedragen naar andere honden, maar los lopen op het strand, bos enz. dat kan hij heel goed.
Daar ben ik ook trots op.
En gewoon, hoe hij is.

Op Megan ben ik trots omdat ze weer hond 'durft' te zijn; toen ze bij ons kwam, ja ze luisterde perfect, slaafs bijna. Nu durft ze stout te zijn en is ze wat zelfstandiger, ze luistert nog steeds heel goed, maar anders, en ik moet er ook meer m'n best voor doen :mrgreen:
Ze is heel stabiel en kan heel goed met andere honden omgaan.
Ook ben ik trots op haar uiterlijk, ze is prachtig.
Ik krijg veel complimentjes over haar uiterlijk, haar vacht en daar ben ik ook trots op, vooral omdat ze er vreselijk verwaarloosd uit zag toen ze hier kwam.
Dat ze weer goed kan lopen, eigenlijk kan ik nog wel een uur doorgaan :pffff: :mrgreen:

Misty ben ik trots op omdat ze zo'n dapper meisje is, ze laat zich niet kisten, ondanks haar verleden.
Ze is geestelijk zo vooruit gegaan in korte tijd, ze is echt een vrolijk hondje geworden.
Ondanks dat ze heel lang heeft gekwakkeld met haar gezondheid is ze sterk gebleven.

Verder ben ik trots omdat ze erg sociaal zijn naar anderen mensen.
En de vrolijkheid druipt er van af, vooral van de twee kleintjes.
Ik weet niet of trots voor alles het juiste woord is, ik ben gewoon stapelgek op ze :cheer:
Youp
Zeer actief

Ongelezen bericht door Youp »

Ik ben trots wanneer mensen zeggen dat Diesel er zo goed uit ziet. Of dat hij zo lief en rustig is met kleine kinderen. Dat is natuurlijk deels zijn aard, maar ook deels onze voeding/verzorging/opvoeding.

Ook ben ik trots op hem wanneer we trainen en hij het allemaal heel goed oppakt.

Ik ben niet trots op zijn grootte. Ik vind het wel mooi :ok: Meestal loop ik me maar te vededigen om zijn grootte. Nee, ik heb geen groot huis, nee hij eet geen heel brood per dag, nee hij gooit niets om in huis.
Het ergste vind ik wel dat mensen vragen wat we nu met Diesel gaan doen nu we een baby krijgen :19: Duh! Die doen we natuurlijk naar het asiel! :zwaai
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra
Afbeelding
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Reini schreef:Ik ben heel erg trots op Vegas op verschillende momenten en om verschillende redenen.

Met speuren ben ik megatrots op hem omdat hij dat helemaal zelf doet, het is niet iets dat ik hem kan leren dus ik ben echt supertrots op hem dat hij dat zo ontzettend goed doet :ok:

Met Doggydance ben ik supertrots op hem omdat we dat helemaal samen hebben geleerd en hij het zo goed op heeft gepakt :ok:

Verder kan ik om uiteenlopende redenen helemaal glunderen van trots. Bijvoorbeeld als de drie dochters van mijn collega een keer mee zijn naar kantoor, daar is Vegas zo lief en voorzichtig mee :I: Of wanneer hij weer eens geheel stoicijns langs een hond loopt die helemaal uit zijn dak gaat, dan ben ik ook apetrots op hem. En natuurlijk wanneer ik complimenten krijg over zijn vacht, uiterlijk en karakter.
Je vergeet nog iets Reini, tenminste dat vind ik.
Je mag ook trots zijn dat Vegas zo'n vechtertje is, wat betreft zijn gezondheid. Natuurlijk heb jij er alles aan gedaan om hem er weer bovenop te krijgen, maar Vegas zelf heeft hierin imo ook een groot aandeel gehad.
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Marion. schreef:

Maar dan koppel je trots direct aan iets wat je zelf voor elkaar hebt gekregen ('jouw verdienste').
Voor mij hoeft dat niet altijd gekoppeld te zijn aan elkaar :denken:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
kawa2
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckels

Ongelezen bericht door kawa2 »

ik ben trots op onze dokus
omdat hij na 1 jaar bij ons te zijn
eindelijk weer vreemde mensen gaat vertrouwen

trots op onze tabbert
omdat het gewoon ondanks zijn oog en oor afwijking
toch nog zo'n vrolijk hondje is en alles bij elkaar kwispelt als wij thuis zijn

en trots op onze swiebertje
omdat hij gewoon een echte teckel is
lekker eigenwijs en veel humor heeft
Afbeelding
Marco#

Ongelezen bericht door Marco# »

Pak-de-bal schreef:
Marco# schreef:
Je hebt een andere opvatting over wat trots betekent. Meer niet. Heb je moeite met mensen die een andere mening hebben dan jij? Ik vermoed van wel en vraag mij af wat je dan op een forum doet.

En dan met aantoonbaar zo weinig mensenkennis zulke goedkope huiskamer-psychologie uitspraken doen over Marion? Je zet jezelf voor lul en daar ben je vast nog trots op ook.
Oh , zijn we ineens allemaal vriendinnetjes van Marion??
Ik vind namelijk Marion een enorme chagrijn !
En getuige zelfs haar schoonzus denkt hier zo over.

Hoe zij met nieuwe Forumleden omgaat is niet in orde !!!

En schrijf maar niet dat ik niet in orde ben, want dat wordt nu echt kinderlijk, vind je niet?

We hebben het een tijdje gelden over eigen meningen hier op dit Froum gehad, en volgens Marion is dat niet mogelijk en nu doe jij er ook aan mee?
Het staat je goed, doe maar !

Mij krijg je niet klein !!!
Is goed joh.
greatdane
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz

Ongelezen bericht door greatdane »

tineke schreef: Deze foto bijv. van Orson en Beau vind ik werkelijk prachtig die krachtige gespierde lijven van zowel Orson als Beau mooi toch :wink:
Bij een andere eigenaar die niet zo zorgvuldig eten samenstelde en ze niet de beweging gaf die ik ze geef waren het misschien ingedutte vleesmassa"s zonder spieren en glans.
Ja ik ben dus op beide zaken trots :wink:
Precies zo zie ik het ook. :ok:
Als ik weleens zie wat er op straat loopt,wat hele mooie gespierde hondjes zouden kunnen zijn. :(:
En ik kijk dan naar mijn dog waar ik veel tijd in steek om hem er zo bij te laten lopen en hij een pitje van 1½ jaar conditioneel met zijn 5 jaar kan afmatten,dan ben ik daar ook trots op.
Afbeelding
Bruno 07-05-2012-*16-10-2012
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”