Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Op Hemelvaartsdag ben ik voor het eerst met Romanov op vreemd terrein gestart, op het Hemelvaartsconcours van manege Reigersburgh in Waddinxveen. Het was een nogal overweldigende ervaring voor hem, hij heeft enorm veel gehinnikt (zelfs tijdens mijn proeven) en was met name tijdens het losrijden flink wat drukker dan normaal, maar we hebben het er toch wel goed vanaf gebracht. De eerste proef hadden we 176 punten, en de tweede proef hadden we er 191, dus weer een winstpunt erbij en nu nog maar 1 te gaan tot de L1!
Eric heeft foto's gemaakt, hier een selectie van het losrijden en de proeven.
Jouw link naar een van mijn foto's doet het niet (ik weet niet welke je wilde laten zien), maar bedankt voor je compliment Fenneke!
Bij ons is er ook best wel wat spanning af en toe hoor, met name bij mijzelf. Maar dat gaat over het algemeen steeds beter.
Behalve toen ik net langs een luidspreker reed op het inrij-veld en er opeens van alles doorheen getoeterd werd! Toen was ik binnen een seconde opeens aan de andere kant van het veld! Romanov vond dat maar heel erg spannend.
Dat zijn toetsenbordhandjes, van het vele forummen.
Je hebt gelijk, tijdens de training heb ik het meestal redelijk onder controle, maar als ik wat gespannen ben blijkbaar nog niet. Wordt aan gewerkt dus!
Ik ben ook erg blij met mijn hoofdstel. De frontriem heb ik vervangen, deze is niet standaard. Maar bij de vorm van Rom zijn koppie vond ik zo'n v-vorm frontriem (met wat swarovski achtig glinsterspul) wel erg mooi staan. Het hoofdstel is ook erg fijntjes, en rondgenaaid. Een wat grover hoofdstel met bredere delen zou zijn kleine koppie geen goed doen denk ik.
Inge O schreef:hij loopt mooi zeg ! en jij zit mooi - mooie plaatjes dus .
Dank je wel Inge!
Ik ben erg trots op mijn kleintje, die zich ondanks wat gekke sprongen over het algemeen zeer goed en volwassen heeft gedragen op zijn eerste buitenwedstrijd. Ook al had ik 2 baggerproeven gereden (figuurlijk dan), dan nog was ik tevreden geweest over hoe hij alles ondergaan had. Voor het eerst stiften in zijn ijzers voor de grip, op vreemd terrein opgezadeld worden (zonder er vandoor te gaan, wat niet iedereen kon zeggen ) en tussen allerlei vreemde paarden (en tussen een zootje kraaien) losrijden. Het is gewoon een kleine kanjer, die Romanov!
Ziet er goed uit.Kleine beetje commetaar is al gegeven.Altijd weer spannend met een jong paard voor het eerst op vreemd terrein.Ik neem ze vaak eerst een paar keer mee te oefenen op ander terrein maar dan blijft de eerste wedstrijd toch vaak ook nog erg spannend maar oh zo leuk.Blijf het een super paard vinden en wie weet komen we elkaar eind van de zomer wel tegen op concour.Hoop dan mijn vierjarig L1 klaar te hebben.Maar is nog wel lange weg hoor...
Zal echt echt binnenkort foto's laten zien maar tot nu toe was deel mislukt en had vriendlief heel deel per ongeluk gewist
Ik les met Romanov wel op ander terrein dan waar hij gestald staat, daar heeft hij echt niets van (vanaf de eerste keer al niet)
Maar een wedstrijd is toch even wat anders, zeker als er 10 dressuurringen zijn en ook een flinke springring, die ook nog eens naast de ring van mijn eerste proef was.
Dus alles in aanmerking genomen heeft hij zich prima gedragen.
De volgende keer zal het al wat minder vreemd voor hem zijn schat ik zo in.
Mooi plaatje, gesloten en wat meer opgericht
ziet er netjes uit Suzanne!!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...