Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
leuk leuk. Ok misschien domme vraag, maar waarom zijn er een aantal zwart en eentje geel? Ik dacht altijd dat alle kuikentjes geel waren?
( stadsmeisje...)
jip007 schreef:wat lief zeg worden ze bij jullie niet gepakt door de roofvogels ? Hier waren alle kuikens binnen 1 dag al foetsie , dus geen kippen meer bij ons
Nee, gelukkig nog nooit last van gehad en ik heb ook een open ren (van boven dan). Er is teveel beweging denk ik op het erf.
mylady_seven schreef:* maakt beschuit met muisjes klaar*
leuk leuk. Ok misschien domme vraag, maar waarom zijn er een aantal zwart en eentje geel? Ik dacht altijd dat alle kuikentjes geel waren?
( stadsmeisje...)
Nee, ze zijn geel, oranje, zwart, etc. De vermoedelijke vader komt uit een witte vader en de kip is zwart gevlekt. Ik heb ook een hele mooie zwart/witte haan gefokt, die is echt prachtig. Ik zal hem eens op de foto zetten.
Jojoke schreef:Lief hoor,hoe is het met de verkens?
De Ahold Ellendelingen zitten nog steeds in de hondenren. Lekker rustig . Met de anderen gaar het prima, Gizmo is echt een schatje en staat je altijd te begroeten als je aan komt lopen of rijden. Echt heel lief. Hij gaat ook al liggen als je hem aait.
Oh leuk, kukens. Maar ik zie dat je ook twee hanen bij elkaar hebt zitten? Word dat geen knokken? Hier heeft onze haan zijn eigen zoon de plomp in gejaagd, hij is door de kou bevangen en verdronken
Daarom wil ik geen kuikens meer want de ruimte is te klein voor zoveel beesies, en ik wil ze ook niet wegdoen