Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Rami schreef:Heej... was dat niet de mand van de hondjes?
Ik kan me toch een foto herinneren van dezelfde mand maar dan met honden...
Je hebt helemaal gelijk ....alleen zien de hondjes weinig in die mand maar deze 2 apies wel.
De andere mand is ook vervangen (zelfde als deze mand alleen een slag kleiner) en daar ligt Bassie of Maxi wèl in.
Deze mand staat dus gewoon mooi te wezen als poezenmand zeg maar.
Rami schreef:Heej... was dat niet de mand van de hondjes?
Ik kan me toch een foto herinneren van dezelfde mand maar dan met honden...
Je hebt helemaal gelijk ....alleen zien de hondjes weinig in die mand maar deze 2 apies wel.
De andere mand is ook vervangen (zelfde als deze mand alleen een slag kleiner) en daar ligt Bassie of Maxi wèl in.
Heel herkenbaar... Hier liggen de katten ook op de (in mijn ogen) fijnste hondekussens en in de lekkerste manden.
Nou ja, als ze allemaal maar een plekje hebben!
(Het zijn trouwens wel knuffelbare katten, nou ja, zo zien ze er uit! )
Marie-José schreef:
nou en!
poezebeesten hebben ook weleens recht op zo,n mooie bank
Oh, van mij mogen ze hoor.
Aangezien de honden dus écht niet talen naar die mand ..ze hebben er welgeteld een avond ingelegen.
De persjes zijn er wel blij mee .
Wat een mooie perzen
Wij hebben er ook 1 gehad en die is 16 jaar geworden, hij is al 8 jaar dood, maar ik heb nog steeds een foto van hem staan.
Ooit wil ik er wel weer 1, en dan krijgt hij ook zo'n mooie mand
astrid schreef:Wat een mooie perzen
Wij hebben er ook 1 gehad en die is 16 jaar geworden, hij is al 8 jaar dood, maar ik heb nog steeds een foto van hem staan.
Ooit wil ik er wel weer 1, en dan krijgt hij ook zo'n mooie mand
Ooohhh Astrid, zo'n klein bolletje wol in zo'n joekel van een mand !
Bonita (links op de foto) heb ik gekregen toen ie ongeveer een half jaar oud was en is nu 13....en Balou als kitten en wordt binnenkort 6.
Ik zeg weleens dat ik geen 3 honden heb maar 5. De 2 perzen lopen ons overal achterna...komen als je ze roept, zijn heel erg op ons gericht...haha terwijl Moortje ( HTK-kat) ons echt als personeel ziet en compleet zijn eigen gang gaat.
En zo hoort het ook, katten in de hondenmand. En een beetje fatsoenlijke hond gaat er dan ook braaf naast liggen met van die smachtende oogjes: ik wil in mijn mandje maar het gaat niet.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby