Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Strandwandeling - verplaatst naar maandag!!! wie kan?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
Heel misschien kom ik maandag met alleen Q. Zal niet de hele wandeling mee kunnen lopen, Heb last van behoorlijke bronchitis en ben al vrij snel uitgeteld.
Linda: Als ik kom, stuur ik je een smsje voordat ik weg ga. Lees je niets van mij, lig ik hopenlijk eindelijk languit te
Ik ga erg graag mee
Maar dan wel redelijk fit 
Linda: Als ik kom, stuur ik je een smsje voordat ik weg ga. Lees je niets van mij, lig ik hopenlijk eindelijk languit te

Ik ga erg graag mee

- alm@
- moderator
Als je komt, heb je kans dat Reina even probeert Q 'weg te blaffen'. Ze is bang van grote hondenCleo schreef:Heel misschien kom ik maandag met alleen Q. Zal niet de hele wandeling mee kunnen lopen, Heb last van behoorlijke bronchitis en ben al vrij snel uitgeteld.
Ik ga erg graag meeMaar dan wel redelijk fit

- Asterix
- Zeer actief
No problemo, Q schikt zich wel; is deze aktie's ook wel redelijk gewendalma2 schreef:Als je komt, heb je kans dat Reina even probeert Q 'weg te blaffen'. Ze is bang van grote hondenCleo schreef:Heel misschien kom ik maandag met alleen Q. Zal niet de hele wandeling mee kunnen lopen, Heb last van behoorlijke bronchitis en ben al vrij snel uitgeteld.
Ik ga erg graag meeMaar dan wel redelijk fit
Maar ze doen verder niets en kalmeert vanzelf weer. Alvast excuus daarvoor

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Hey, wat leuk! Welk broertje?Sita schreef:Even off topic... Heb vandaag het broertje van Dirk gezien in de soesterduinenNina schreef:10.00 uur is prima.Wat een leukerd is dat zeg
Ben heel benieuwd naar Dirk
Dirk is natuurlijk de leukste, dat snap je

Ik ben ook benieuwd hoe Dirk het morgen gaat vinden. Tot nu toe heeft hij weinig geluk gehad op de wandelingen: we komen steeds geen honden tegen.
Ik neem trouwens zijn draagzak mee, zodat ik wel de hele wandeling mee kan lopen. Hopelijk kan hij dan op het einde ook nog even rondhobbelen.
Groetjes, Nina en Baloe

- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Wij willen vandaag ook naar het strand dus ik ben de weersverwachtingen even aan het bekijken. Het ziet er naar uit dat het vandaag beter weer wordt dan morgen... :N:
zondag 27 mei en maandag 28 mei 2007
In het noorden en oosten eerst nog buien.
In het noorden en oosten vallen eerst nog enkele buien. Daarbij kan ook onweer voorkomen. In de zuidwestelijke helft van het land is het inmiddels al overwegend droog geworden. Vanmiddag wordt het overal zo goed als droog en hier en daar komen er dan een paar opklaringen voor. Het wordt ongeveer 16 graden. De wind komt eerst uit uiteenlopende richtingen, maar wordt in de loop van de dag zuidwestelijk en matig van kracht. In het noordelijk kustgebied blijft de wind noord tot noordoost en is daar overwegend krachtig en mogelijk hard. Komende nacht wordt het een graad of 11 onder een tamelijk bewolkte hemel. Af en toe regent het, met name in de zuidelijke helft van het land. Morgen overdag kan in het hele land van tijd tot tijd (buiige) regen vallen. De zwakke tot matige wind komt meest uit richtingen tussen noordwest en noord en het wordt ongeveer 15 graden.
zondag 27 mei 2007 10.14 uur
Bron: www.knmi.nl
zondag 27 mei en maandag 28 mei 2007
In het noorden en oosten eerst nog buien.
In het noorden en oosten vallen eerst nog enkele buien. Daarbij kan ook onweer voorkomen. In de zuidwestelijke helft van het land is het inmiddels al overwegend droog geworden. Vanmiddag wordt het overal zo goed als droog en hier en daar komen er dan een paar opklaringen voor. Het wordt ongeveer 16 graden. De wind komt eerst uit uiteenlopende richtingen, maar wordt in de loop van de dag zuidwestelijk en matig van kracht. In het noordelijk kustgebied blijft de wind noord tot noordoost en is daar overwegend krachtig en mogelijk hard. Komende nacht wordt het een graad of 11 onder een tamelijk bewolkte hemel. Af en toe regent het, met name in de zuidelijke helft van het land. Morgen overdag kan in het hele land van tijd tot tijd (buiige) regen vallen. De zwakke tot matige wind komt meest uit richtingen tussen noordwest en noord en het wordt ongeveer 15 graden.
zondag 27 mei 2007 10.14 uur
Bron: www.knmi.nl
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Ik lees het niet meer hoorTamara en Bowie schreef: Het ziet er naar uit dat het vandaag beter weer wordt dan morgen... :N:

Ik hoop er maar op dat het morgen droog blijft

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
Aan de zijkant bij het strandpaviljoen?alma2 schreef:10.00 uur :N: ik ben er![]()
Waar spreken we af? Parkeerterrein of voorterras? Het is wel betaald parkeren: 1 euro per uur.
Nog even voor de zekerheid voor iedereen, dat is dus hier: http://www.parnassia-aan-zee.nl/
Gegevens mbt routeplanner:
Zeeweg 60 (nabij) of Parnassiaweg 1 te Bloemendaal aan Zee / Overveen
postcode: 2051 EC
Routebeschrijving vanaf A9 (vanuit Amsterdam/Den Haag)
Neem afslag Haarlem/Halfweg en ga bij de rotonde 3/4 richting Haarlem.
Aan het einde volgt u de borden Bloemendaal naar rechts. De weg leidt onder een viaduct; hierna gaat u naar links (nog steeds bloemendaal volgend). De weg gaat over een brug, na een tijdje ziet u station Haarlem aan uw linkerhand en u volgt nog steeds Bloemendaal en zo snel als het kan Bloemendaal aan Zee.
U komt uiteindelijk op de Zeeweg, die u uitrijdt. Net na kampeerterrein De Lakens maar net voor de boulevard, neemt u afslag Parnassia aan Zee / Kennemerduinen naar rechts. U rijdt nu op een smalle weg de duinen in. U passeert slagbomen die opengaan nadat u een parkeerkaartje heeft getrokken. Het rustieke duinweggetje vervolgt zich met wat kleine bochten. Na enkele minuten bent u bij ons paviljoen met 1100 parkeerplaatsen. (let op: neem uw inrijkaartje mee want bij vertrek moet deze eerst betaald worden in de parkeerautomaat)
Routebeschrijving vanaf A9 (vanuit Alkmaar)
Neem afslag Haarlem Noord zodat u op de Delftlaan (A208) komt. de Delftlaan gaat over in de Westelijke Randweg (nog steeds A208). op een gegeven moment ziet u aan uw rechterhand Extran sporthal + schaatsbaan maar u blijft de Randweg volgen en gaat bij het volgende grote kruispunt (alwaar het Nova College aan uw linkerhand ligt) naar rechts; dit is de Zijlweg. aan het einde van de Zijlweg naar links en de weg (die steeds licht naar rechts neigt) blijven volgen richting Bloemendaal aan Zee. bij de rotonde 3/4 richting Bloemendaal aan Zee; u zit nu op de Zeeweg. Aan het einde van de Zeeweg, net na kampeerterrein De Lakens en net voor de boulevard, neemt u afslag Parnassia aan Zee. U rijdt nu op een smalle weg de duinen in. U passeert slagbomen die opengaan nadat u een parkeerkaartje heeft getrokken. Het rustieke duinweggetje vervolgt zich met wat kleine bochten. Na enkele minuten bent u bij ons paviljoen met 1100 parkeerplaatsen.

Linda, Izzie en Bram
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
- alm@
- moderator
- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
Nou heb even gewacht omdat Caja een ontstoken teen heeft.Zoek stok! schreef:Je bent me echt net voor, wilde je gaan sms'en waarom je niet meegaatmarye schreef:Is het goed als Caja en ik ook komen morgen?![]()
Heb de DA even gebelt en omdat Caja zelf geen pijn aangeeft is dinsdag vroeg genoeg om te komen

- Zoek stok!
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
He verdikkie, Caja toch!marye schreef:Nou heb even gewacht omdat Caja een ontstoken teen heeft.Zoek stok! schreef:Je bent me echt net voor, wilde je gaan sms'en waarom je niet meegaatmarye schreef:Is het goed als Caja en ik ook komen morgen?![]()
Heb de DA even gebelt en omdat Caja zelf geen pijn aangeeft is dinsdag vroeg genoeg om te komen

Linda, Izzie en Bram
- marye
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach ja, ze houd mij en de dierenarts bezig laten we maar zeggenZoek stok! schreef:He verdikkie, Caja toch!marye schreef:Nou heb even gewacht omdat Caja een ontstoken teen heeft.Zoek stok! schreef:Je bent me echt net voor, wilde je gaan sms'en waarom je niet meegaatmarye schreef:Is het goed als Caja en ik ook komen morgen?![]()

- Maxiem
- Zeer actief
- Asterix
- Zeer actief
- Maxiem
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Maxiem
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Maxiem
- Zeer actief
Nee, mijn vader brengt me. Terug in de trein zag ik niet zo zitten, dus heb ik mijn chauffeur maar ingeschakeldalma2 schreef:Ik hoef je niet op te halen begrijp ik?Maxiem schreef:Okee! Dan ben ik morgen van de partij!alma2 schreef:Ja hoor ze mogen losMaxiem schreef:En kan iemand me nou even antwoord geven![]()
Als ze los mogen kom ik, anders niet.

Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.