Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik kom toch ook! Na weer een bijna slapenloze nacht wil ik dit niet aan ons voorbij laten gaan haha Ik zie wel tot hoever ik kom Ik ga nu snel douchen en vertrek. Zal waarschijnlijk wel 1 van de eerste zijn
Pootjes van Ella en Joost (Josie) Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Ik kan misschien ook niet het hele stuk meelopen, omdat ik niet weet hoelang Dirk van plan is om in zijn draagzak te blijven zitten , dus dan kunnen we altijd samen teruglopen, Cleo.
Ik kan misschien ook niet het hele stuk meelopen, omdat ik niet weet hoelang Dirk van plan is om in zijn draagzak te blijven zitten , dus dan kunnen we altijd samen teruglopen, Cleo.
We zien wel. Leuk je weer eens te zien Zeker met Dirk
Het is nu bijna 10 uur, en volgens mij gaan jullie gewoon lekker droog weer krijgen en een heerlijke wandeling dus!
Veel plezier, ben benieuwd naar jullie foto's!
LongFields schreef:Het is nu bijna 10 uur, en volgens mij gaan jullie gewoon lekker droog weer krijgen en een heerlijke wandeling dus!
Veel plezier, ben benieuwd naar jullie foto's!
We hebben het inderdaad lekker droog gehouden! Geen foto's van mij helaas.
Was erg leuk! en droog Raar dat op het strand Q als een soort gemeengoed wordt gezien. Zowel op het strand zelf als op het terras wordt hij regelmatig door wildvreemden geaaid. Af en toe vraagt een ouder of een kind Q mag aaien maar voor de rest
Dit overkomt mij nooit in het bos
Cleo schreef:Was erg leuk! en droog Raar dat op het strand Q als een soort gemeengoed wordt gezien. Zowel op het strand zelf als op het terras wordt hij regelmatig door wildvreemden geaaid. Af en toe vraagt een ouder of een kind Q mag aaien maar voor de rest
Dit overkomt mij nooit in het bos
Ja dat vond ik ook raar dan jan en alleman maar aan hem zat. Vond het ook raar dat Q ongevraagd bij mij op schoot ging zitten ik wist niet wat me overkwam
Ik vond het heel leuk
Maxiem schreef:
Max had het duidelijk ook heel erg naar haar zin, maar wat was die ongehoorzaam zeg Ik schaamde me kapot daar.
Ik vond het wel meevallen hoor ik mocht haar zelfs aaien en wat lekkers geven
Nee, ze gedroeg zich heel goed Maar het hierkomen en niet tegen mensen met ballen(ehm, tennisballen dus, voor duidelijkheid ) opspringen was wat problematisch. Ze moest op een gegeven moment zelfs door iemand die meeliep gevangen worden (wat ze dan wel weer heel goed toeliet!)