Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vannacht om 03.20 kwam na een probleemloze en snelle bevalling dit prachtige merrieveulentje op de wereld.
Voor mij heel bijzonder, want de moeder van dit veulen is mijn allereerste eigen paard, die nadat ze van mij was nog jaren in de lessen heeft gelopen en sinds vorig jaar met pensioen mocht, waarna de beheerder van de manege besloot haar zelf te houden en te proberen een veulentje uit haar te fokken.
Dat is dus gelukt.
Benen in de knoop (wat wil je met zulke lange stelten!)
Die vind ik zelf ook prachtig Twink, en heb ik als geboorte-aankondiging in A-4 formaat met haar naam bovenaan de foto en de geboortedatum onderaan net uitgeprint, die ga ik vanavond op het prikbord op de manege ophangen, zodat iedereen ziet dat ze er is.
fenneke schreef:
heeft ze verder ook aftekeningen
en wat voor bloed zit er achter
De aftekeningen aan de benen had je al gevonden zie ik.
Verder heeft ze ook nog een witte vlek achter haar rechter elleboog op haar buik, dat vind ik wel heel erg apart. Hopelijk verdwijnt die later niet onder de singel.
Charming haar moeder is van Stornello x Symfonie en haar vader is Rhodium (Ferro x G. Ramiro Z)
Laatst gewijzigd door LongFields op 01 jun 2007 07:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Aimee schreef:Lieffffff!!! Hoe komt het trouwens dat veulens altijd zo mager zijn na hun geboorte?
Zo nemen ze minder plek in, met die lange stelten is er al nauwelijks plaats meer over in de baarmoeder, dan zo'n groot hoofd er nog bij...
Dit veulen was wel behoorlijk mager hoor, ik zie ze normaal gesproken meestal iets voller dan dit. Maar vanavond was ik er weer even bij, en toen was ze al wat minder schonkig dan vanochtend. Ik denk dat ze over een week gewoon lekker op gewicht zal zijn en wat minder als een zak met botten over zal komen. Ze drinkt trouwens veel en lang inmiddels, dus ze zal behoorlijk rap gaan groeien en in gewicht gaan toenemen verwacht ik.
Dat is wat ik op de stal waar Frío staat ook zie: dat de veulens een paar dagen nodig hebben om 'in model te komen'. Op het moment lopen er nu 6 hier rond en er wordt al ruim een week op nr. 7 gewacht.
Wat een schatje om te zien Suzanne en heel bijzonder dat ze van jouw eerste paard is.
Ahh wat een plaatje *O*
En wat leuk een veulentje erbij..
Zijn er nog meer veulens dit jaar toevallig>?
Ben al tijden niet wezen kijken eigenlijk..
Misschien weer eens binnenkort aanwaaien
MissHobje schreef:Ahh wat een plaatje *O*
En wat leuk een veulentje erbij..
Zijn er nog meer veulens dit jaar toevallig>?
Ben al tijden niet wezen kijken eigenlijk..
Misschien weer eens binnenkort aanwaaien
Dit jaar is het het enige, volgend jaar worden het er hoogstwaarschijnlijk 3.
Maar kom gerust weer eens langs, leuk!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...