Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vannacht geboren, mijn knappe Tinker mannetje Ewan
Ze was al 2 weken overtijd en ik begon echt een beetje ongeduldig te worden, maar vanochtend vroeg was ie d'r ineens
Gefeliciteerd! Heb je 1 van de bekendere (goedgekeurde) hengsten gebruikt? Ben benieuwd welke
Ooit een Tinker als verzorgpaard gehad (hoewel eigenaresse nu dit zou doen omdat het volgens haar een Irish Cob was) en daardoor heel wat Tinkerhengsten horen noemen en een aantal gezien.
Aah, wat lief! Ik heb een zwak voor Tinkers, het eerste paard van mijn zus was een Tinker (ruin) en dat was het liefste beest dat ik ooit heb ontmoet Mijn beeld van paarden is nu zo verpest dat nieuwe paarden altijd tegenvallen
Branka schreef:Gefeliciteerd! Heb je 1 van de bekendere (goedgekeurde) hengsten gebruikt? Ben benieuwd welke
Ooit een Tinker als verzorgpaard gehad (hoewel eigenaresse nu dit zou doen omdat het volgens haar een Irish Cob was) en daardoor heel wat Tinkerhengsten horen noemen en een aantal gezien.
Zijn vader is Silas, ik weet niet of je die kent, hij is nog jong maar idd wel stamboek. Er zijn nu 2 stamboeken, dit veulen is van Het Nederlandse Stamboek voor Tinkers, maar papa is bij beide stamboeken goedgekeurd.
LongFields schreef:Jeetje, wat is hij stevig zeg!
Gefeliciteerd, dat was vast de moeite van het wat langer wachten waard!
Wat voor kleur gaat hij nou worden, wordt dat nog zwart of is het een soort schimmel? Wel een apart kleurtje.
Thanks! Hij is idd gewoon zwart hoor, met bles en witte sokken die zijn altijd zo muisgrijs in het begin, wel heel apart kleurtje nu hè?
Dat is dan zeker bij Tinkers zo, ik heb best veel zwarte net geboren veulens gezien (van warmbloeden dan) en die waren dan heel anders van kleur.
Maar het is echt heel mooi zo, zijn kleur!
Gefeliciteerd wat een plaatje zeg! heeft de stevige benen van paps Gefeliciteerd!!
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Branka schreef:Gefeliciteerd! Heb je 1 van de bekendere (goedgekeurde) hengsten gebruikt? Ben benieuwd welke
Zijn vader is Silas, ik weet niet of je die kent, hij is nog jong maar idd wel stamboek. Er zijn nu 2 stamboeken, dit veulen is van Het Nederlandse Stamboek voor Tinkers, maar papa is bij beide stamboeken goedgekeurd.