Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De laatste wandeling later = de eerste wandeling later?

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Daan

Ongelezen bericht door Daan »

de volwassen honden passen zich geheel aan aan wat wij doen, en met dit gezin zit er toch wel enige regelmaat in. 's morgens vroeg op, en diegene die het licht uit doet neemt de honden nog een keer mee naar buiten, dat is dus tussen 23.00 uur en 01.00 uur.
De pup is wel elke dag rond 07.00 uur wakker en laat dat als er nog niemand op is luid weten.
Dat was tot vorige week tussen 05.00 uur en 06.00 uur, tot ik het heldere :idea: kreeg om het voer in de garage klaar te zetten ipv in de keuken.
Aangezien mijn echtgenoot meestal rond 6.00 uur wakker is doet hij de vroege uitlaat.
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Uitslapen? Wat is dat? Met een pup en een dreumes is het heeel lang geleden dat Rob en ik allebei tot laat konden uitslapen. Dus zo tussen zeven en acht is er altijd wel iemand van ons beneden. Dan moeten de honden ook wel meteen uit trouwens. Het laatste rondje ligt helemaal aan de tijd dat we naar bed gaan, maar valt meestal rond een uur of 22.30
Youp
Zeer actief

Ongelezen bericht door Youp »

Martijn schreef:Mijn honden hebben geen vaste tijd in de ochtend.
Die zijn gewend aan mij onregelmatigheid en blijven gewoon slapen tot we gaan.

Als je het over gezonde regelmaat hebt bied ik die liever op (voor honden) duidelijkere manieren dan tijd. Daar hebben honden niet zoveel mee. Die kijken meer naar volgordes.
Idd. Of wij nou om 17.00 ons avondeten op hebben of om 20.00, Diesel weet dat hij daarna uitgelaten wordt.

Diesel gaat gewoon uit voordat wij naar bed gaan. Kan 22.00 uur zijn, kan 01.00 uur zijn. Doordeweeks laat ralf hem om 06.15 uur even snel plassen en poepen. Om een uur of 11.00 gaan we dan echt wandelen.
In het weekend wordt die wandeling van 06.15 uiteraard overgeslagen :mrgreen: en daar heeft hij absoluut geen problemen mee.
Groetjes Kim en een poot van Diesel en Zahra
Afbeelding
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Wij hebben doordeweeks wel regelmaat doordat we werken. Vegas gaat tussen 20.00 en 20.30 voor de laatste keer uit en kan dan om 06.00 weer plassen in de tuin waarna hij rond 09.00 weer wordt uitgelaten. In het weekend verschilt het enorm en ligt het eraan wat we gaan doen. Vegas gaat uit wanneer we uitgaan en dat vind hij prima.
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jacksel »

Ondertussen woont Jamey bij mij en gaat het ook iets makkelijker... Als ik wakker word mag ze eerst op bed komen kroelen (ze mag niet op bed slapen 's nachts, omdat ik dan uiteindelijk een heel klein randje bed heb en Jamey de rest :roll: ) en dan staan we eens op zo rond 9.30 ofzo, soms wat later zelfs... Laatste rondje is tussen 22.00 en 24.00 uur ergens, soms nog iets later...
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
eternal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old Englisch Bulldog
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door eternal »

Door de weeks is het half 7 dat ik met sara naar buiten ga. Maar dan is de laatste ronde 22 uur.

In het weekend wordt het 11 uur half 12 de laatste ronden en de eerste ronde 10 uur in de ochtend.

Dus ik denk dat jamey het ook wel kan. Ze is ouwer dan sara.
chyta
Actief

Ongelezen bericht door chyta »

Hier gaan ze door de weeks om half zeven ,,en in de avond rond tien uur .

En in het weekend acht uur en rond elven
Afbeelding
L&T
Actief

Ongelezen bericht door L&T »

Hier is de laatste ronde rond half 12 's avond. En ze wordt elke morgen rond 7 uur half 8 's morgens uitgelaten.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”