Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vanochtend mochten moeder en dochter voor het eerst op de wei. Het was een prachtgezicht en ik heb weer heel wat plaatjes geschoten voor het "familie-album".
Hier een selectie:
Het was ook zo geweldig om te zien vanochtend, zo'n veulen dat voor het eerst gras onder haar voetjes voelt, en dan als heel vanzelfsprekend weet dat ze de ruimte heeft en lekker kan gaan rennen. Ze sprong zelfs over het gebladerte heen af en toe.
Het was heel bijzonder om er bij te zijn vond ik, en het zo vast te kunnen leggen.
Kom strax maar inleveren, ze is niet goed ingekleurd aan de zijkant, ik bied me wel aan om haar dan op te voeden, hahaha, maar even serieus, het is wel een schatje om te zien hoor
Wat een superfotos!!!
En ik vind het telkens weer raar lijken zon kleintje, van die giga lange poten, en zon smal lichaampje vergeleken volwassenen..
maar wat ziet ze er happy uit.
Happy nd charming
minhie schreef:
En ik vind het telkens weer raar lijken zon kleintje, van die giga lange poten, en zon smal lichaampje vergeleken volwassenen..
Ze zijn inderdaad heel erg uit verhouding net na de geboorte en de eerste tijd erna. Hun benen doen me wel wat aan sprinkhanenpoten denken dan, zo lang en dun.
Het is heel anders dan een pas geboren puppy, met een dik lijf, hele korte pootjes en een stompe snuit. Maar dat is ook het verschil tussen een jager en een prooidier natuurlijk.
Rory schreef:
Kom strax maar inleveren, ze is niet goed ingekleurd aan de zijkant, ik bied me wel aan om haar dan op te voeden, hahaha, maar even serieus, het is wel een schatje om te zien hoor
Die witte vlek vind ik echt heel geweldig, dat is natuurlijk iets waar ze nog beter aan te herkennen zal zijn dan haar witte beentjes en bles.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...