Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Duitse pincher

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Aantal honden: 2

Duitse pincher

Ongelezen bericht door Carmen »

Voor we gekozen hebben voor de staffbull hebben we ons ook nog uitgebreid georienteerd of een dutse pincher niet wat voor ons was. Lijken mij leuke hondjes. Wie kent ze in het echie??
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Als ik me niet vergis hebben we zo'n hondje bij ons in de wijk wonen (heb even op foto's gegoogled). Ontzettend leuk beestje met pit!
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Ik ken er eentje. Heel mooi gebouwd vriendelijk teefje, supergehoorzaam en lekker enthousiast naar vreemden met koekies (ik :mrgreen: ). Ik heb geen idee of het hele ras zo is, maar ik vind het een geweldig leuk hondje.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Misschien kan Miriam (Mirri) je daar iets meer over vertellen :idea:
Hoe dan ook, ik vind een pincher enig :ok:
Carmen
Zeer actief

Teckelgek schreef:Misschien kan Miriam (Mirri) je daar iets meer over vertellen :idea:
Zij heeft een dwergpincher en ik bedoel de duitse pincher dat is een middenslaghondje. Ze schijnen ook echt anders van karakter te zijn.
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Carmen schreef:
Teckelgek schreef:Misschien kan Miriam (Mirri) je daar iets meer over vertellen :idea:
Zij heeft een dwergpincher en ik bedoel de duitse pincher dat is een middenslaghondje. Ze schijnen ook echt anders van karakter te zijn.
Ik vind die kleintjes ook errug leuk (vooral die stevige met een brede borst, echt hele gave stoere hondjes) , maar ik dacht ook dat het karakter erg anders was. Die Duitse zijn toch meer middelmaat werkhonden, lekker gericht op de baas, beetje eigenwijs maar hanteerbaar, lekker leergierig en gericht op werken. En *mooi*. Dobers vind ik ook mooi, maar die Duitse vind ik net wat meer in proportie, echt hondse honden.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Carmen
Zeer actief

Hanneke2 schreef:
Carmen schreef:
Ik vind die kleintjes ook errug leuk (vooral die stevige met een brede borst, echt hele gave stoere hondjes) , maar ik dacht ook dat het karakter erg anders was. Die Duitse zijn toch meer middelmaat werkhonden, lekker gericht op de baas, beetje eigenwijs maar hanteerbaar, lekker leergierig en gericht op werken. En *mooi*. Dobers vind ik ook mooi, maar die Duitse vind ik net wat meer in proportie, echt hondse honden.
Ik hou niet zo van kleine hondjes :N: Maar die middenslag schijnt idd in alles een gemiddeld hondje te zijn, niet nerveus wel werklustig
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Carmen op 04 jun 2007 10:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Carmen schreef:
Ik bedoelde dat zij misschien van allerlei pinchers iets afweet :wink:
Heb even je link bekeken, mooie hond idd :ok:
zerzaldi
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door zerzaldi »

van de duitse pinscher weet ik niet zo veel maar zelf heb ik een oostenrijkse pinscher.
dit is een middelgrote hond met schofthoogte tussen de 40 en de 50 cm. deze honden zijn zeer leergierig en willen graag voor je werken. ook een geschikte hond voor de sport. mijn okp doet het zeer goed met frisbee, g&g en behendigheid.
Afbeelding

groetjes marjon en gina
Carmen
Zeer actief

zerzaldi schreef:van de duitse pinscher weet ik niet zo veel maar zelf heb ik een oostenrijkse pinscher.
dit is een middelgrote hond met schofthoogte tussen de 40 en de 50 cm. deze honden zijn zeer leergierig en willen graag voor je werken. ook een geschikte hond voor de sport. mijn okp doet het zeer goed met frisbee, g&g en behendigheid.
Leuke pup zeg, ik ken deze honden niet
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”