Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik zou ook wel graag meewillen, ik heb een pupje van 3 maanden ( een jack-hutsel , hihi) genaamd Bikkel. Maar ik zie dat alleen vaste gebruikers reageren , dus ik weet niet of ik uberhaubt wel mee mag
sammy87 schreef:Ik zou ook wel graag meewillen, ik heb een pupje van 3 maanden ( een jack-hutsel , hihi) genaamd Bikkel. Maar ik zie dat alleen vaste gebruikers reageren , dus ik weet niet of ik uberhaubt wel mee mag
Tuurlijk mag je mee, iedereen mag mee hoor zelfs ik met mn volwassen pup Cujo ben meegeweest vorige week
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
sammy87 schreef:Ik zou ook wel graag meewillen, ik heb een pupje van 3 maanden ( een jack-hutsel , hihi) genaamd Bikkel. Maar ik zie dat alleen vaste gebruikers reageren , dus ik weet niet of ik uberhaubt wel mee mag
Tuurlijk mag je mee, iedereen mag mee hoor zelfs ik met mn volwassen pup Cujo ben meegeweest vorige week
En dàt wil wat zeggen
Nee hoor, juist leuk als je meegaat en dan leer je meteen wat mensen kennen.
Nou hartstikke leuk dan ga ik mee , de officele datum komt uiteindelijk vast nog wel . Maar dan kan ik inderdaad wat mensen leren kennen. Is toch wel fijn als je weet wie er achter een stukje tekst zit.
sammy87 schreef:Nou hartstikke leuk dan ga ik mee , de officele datum komt uiteindelijk vast nog wel . Maar dan kan ik inderdaad wat mensen leren kennen. Is toch wel fijn als je weet wie er achter een stukje tekst zit.
Kijk anders eerst even bij de foto's, je kan nog terug :N:
sammy87 schreef:Nou hartstikke leuk dan ga ik mee , de officele datum komt uiteindelijk vast nog wel . Maar dan kan ik inderdaad wat mensen leren kennen. Is toch wel fijn als je weet wie er achter een stukje tekst zit.
Kijk anders eerst even bij de foto's, je kan nog terug :N:
Hutsje schreef:
sammy87 schreef:
Nou hartstikke leuk dan ga ik mee , de officele datum komt uiteindelijk vast nog wel . Maar dan kan ik inderdaad wat mensen leren kennen. Is toch wel fijn als je weet wie er achter een stukje tekst zit.
Kijk anders eerst even bij de foto's, je kan nog terug
Nou ik laat me niet zo snel afschrikken hoor
( ik weet nog niet zo goed hoe dat kopieren van een stukje tekst moet :N: )
chrico schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa dan is ie oud genoeg om met meerdere hondjes in aanraking te komen
Vanaf welke leeftijd is dat? Vanaf een week of 12 toch? Als ze de laatste enting gehad hebben?
Het is alweer bijna 8 jaar geleden dat ik een pup had.
Ik meld me alvast aan voor de puppenwandeling die op deze volgt,
hopelijk ergens vanaf euh.... half augustus
Ik trek me daar dus niets van aan. Ik ga ook gewoon naar puppycursus. Het is linker op een drukbehond uitlaatveld te lopen dan een bijeenkomst van pupjes en gezonde volwassen honden . De volgende keer wilde ik het het weekend voor de forummeeting doen, want ons pupje komt als alles goed gaat half augustus, dan kan zij ook mee.
Nou, ik ben namelijk ook zo iemand die zich daar niet al te veel van aantrekt. Ik neem de pup al meteen mee naar de hondenschool.
Daar zijn alle honden ingeënd en daar wordt ook streng op gecontroleerd
Dussuh.... count me in voor de volgende meeting na de komende
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
Ik wil ook wel mee met Robbie (formaat pup, leeftijd bijna 13 maanden )... Maar ik hou nog even in de gaten wanneer het is en hoe groot de groep dan uiteindelijk is.