Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandeling Drenthe - zaterdag 9 juni bij Gieten

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Chatterbox schreef:Hier een stortbui terwijl we buiten zaten te gourmetten. :mrgreen:

Ik vond het leuk vanmiddag, en volgens mij heeft Abel zich ook uitstekend vermaakt. Alleen vond Quiero het helaas wat minder, maar die moet nog wennen aan het feit dat Malu er niet meer is om zich aan op te trekken. En Papu vindt even zitten wel leuk, maar uiteindelijk wil hij toch wandelen. :)
Vond het ook leuk dat jullie er waren. En Abel, wat een leukerd is dat toch. En niet los laten die bal he? :smile: .

Ik heb net een dikke hoosbui op mijn kop gehad, moest nog kilometers maken met Myrthe en halverwege begon het. Ik moest nog een uur naar huis :N: .
Afbeelding
donna
Zeer actief

Ongelezen bericht door donna »

Chatterbox schreef:Hier een stortbui terwijl we buiten zaten te gourmetten. :mrgreen:

Ik vond het leuk vanmiddag, en volgens mij heeft Abel zich ook uitstekend vermaakt. Alleen vond Quiero het helaas wat minder, maar die moet nog wennen aan het feit dat Malu er niet meer is om zich aan op te trekken. En Papu vindt even zitten wel leuk, maar uiteindelijk wil hij toch wandelen. :)
Abel moet ook wel bekaf zijn van het proberen bijhouden van Donna haar tempo :smile: Wat een leuke lieve oude man!
Joyce
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Joyce »

Abel heeft morgen spierpijn, dat weet ik zeker! Je moet hem echt tegen zichzelf beschermen, want hij vergeet wel eens hoe oud hij al is. En tja, die balletjes. :mrgreen: Normaal hebben we altijd reserveballen bij ons, maar die lagen nog in de auto. Deze bal was gelukkig nog aardig makkelijk te verwijderen, tennisballen laat hij gewoon absoluut niet meer los. :pffff:
Yunyah
Zeer actief
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel

Ongelezen bericht door Yunyah »

Suus is zelf het water in gelopen terwijl ze anders al wegrent als ik haar door een plas probeer te laten lopen. Het was blijkbaar écht te warm...en misschien omdat alle andere honden het ook deden? Ik was wel trots :mrgreen: maar nu heeft ze geen excuus meer om weg te rennen als ze eens onder de douche moet :neenee:

Op de terugweg was ze helemaal wild en ging door het zand en bladeren rollen. Dus ik zat uiteindelijk in de auto met een natte, zanderige broek en een natte, zanderige hond met wat blaadjes aan de zijkanten. Mijn vriend keek alsof hij de slag van Waterloo voor zijn ogen zag plaatsvinden :eek:

En Suus heeft ook een nieuw schatje :love: hoewel ik Kiefer wel een béétje jong voor haar vind! :mrgreen:
Afbeelding
Rust zacht mijn lieve bolletje!
Suusje 30.12.1994 - † 26.10.2009
Mila&Ludo
Actief
Mijn ras(sen): Cane Corso Italiano
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mila&Ludo »

Luut en ik hebben ons ook heerlijk vermaakt!!!!! :ok: Voor herhaling vatbaar!!!!!
Ciao, Anita | Eye Dea Fotografie

Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Yunyah schreef:Suus is zelf het water in gelopen terwijl ze anders al wegrent als ik haar door een plas probeer te laten lopen. Het was blijkbaar écht te warm...en misschien omdat alle andere honden het ook deden? Ik was wel trots :mrgreen: maar nu heeft ze geen excuus meer om weg te rennen als ze eens onder de douche moet :neenee:

Op de terugweg was ze helemaal wild en ging door het zand en bladeren rollen. Dus ik zat uiteindelijk in de auto met een natte, zanderige broek en een natte, zanderige hond met wat blaadjes aan de zijkanten. Mijn vriend keek alsof hij de slag van Waterloo voor zijn ogen zag plaatsvinden :eek:

En Suus heeft ook een nieuw schatje :love: hoewel ik Kiefer wel een béétje jong voor haar vind! :mrgreen:
Hij was wel helemaal verliefd op haar! :N:
Afbeelding
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

Yunyah schreef:....En Suus heeft ook een nieuw schatje :love: hoewel ik Kiefer wel een béétje jong voor haar vind! :mrgreen:
maar geef toe, hij is zo prachtig die krachtige gespierde Kiefer :I:
Suus, ging heerlijk in het water. Dat is het voordeel van meerdere honden groot, klein, jong en oud ze doen elkaar gewoon na.
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
Angeniet
Erelid
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Angeniet »

MoniqueDM schreef:
fenneke schreef:die komen wel :mrgreen:

maar als ik weet dat er mensen komen met van die grote apparaten durf ik al geen foto's meer te maken :mrgreen:
Gewoon doen hoor! Laat je niet bang maken door Angeniet met haar witte toeter :N: :mrgreen: .
Het was maar een summier onopvallend telelensje :pffff: :mrgreen:
MoniqueDM
Zeer actief

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

Angeniet schreef:
MoniqueDM schreef:
fenneke schreef:die komen wel :mrgreen:

maar als ik weet dat er mensen komen met van die grote apparaten durf ik al geen foto's meer te maken :mrgreen:
Gewoon doen hoor! Laat je niet bang maken door Angeniet met haar witte toeter :N: :mrgreen: .
Het was maar een summier onopvallend telelensje :pffff: :mrgreen:
Welke Angeniet......., welke :mrgreen: ?
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
Dinah
Zeer actief
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dinah »

Hoi,

Volgende keer hoop ik wel mee te gaan. Alle foto's spreken voor zich en stralen veel plezier uit.

Groetjes van Esther
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”