Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Tejo schreef:Dit is met zekerheid een Cavalier King Charles Spaniël!
En te dik of niet te dik heeft met verschillende factoren te maken, zoals:
de aard van het beestje (moeder en vader), haren-structuur (zeer verschillend bij de Cavjes), bouw van het beestje (vb. teefje soms wat tengerder, maar ook weer afhankelijk van de voorgangers)...
Cavaliertjes zijn er zowiezo in verschillende 'maten', als ik het zo noemen mag. Je hebt de kleinere modelletjes en de iets bredere, struisere ... Deze hoeft dus zeker niet persé 'te dik' te zijn, je dient elke hond apart te bekijken en dan pas reageren hoor!
Maar met 200% zekerheid een Cavalier King Charles Spaniel!!!!
En, ik heb trouwens nog nooit gehoord dat er verschil is tussen een King Charles of een Cavalier King Charles!?!?!?
Ik check het nog na en laat zo vlug mogelijk nog iets weten, maar das in elk geval nieuw voor me dan!!!!!!!
Dit is duidelijk een veel te dikke cavalier
Ik heb er zelf jaren 1 gehad en weet dus wel een heel klein beetje waar ik over praat
**Tamara** schreef:Ik heb zelf maar 1 foto, die heb ik toevallig 2 weken geleden genomen tijdens de les, maar daar kan je het hondje heel slecht zien.
Heb wel de link van haar website: http://www.royaldesire.nl/
Dit is Ankie van de Berg Hage en zij heeft alleen King Charles, geen Cavaliers