Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bijna....

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

Chezzies
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Chezzies »

Ragverp schreef:
Eastmoor schreef:Op de hoeveelste dag zit je nu dan met Beertje????
Christa van mij ging van 3 naar 13 hoor van maandag op dinsdag dusseee ik zou nu elke dag willen prikken.
Groetjes Angela
11e dag. Ik kan morgen echt niet dus dat risico moet ik dan maar lopen.
Mocht het vrijdag boven de 10 zijn kan ik meteen door naar de reu.

Ik zou het anders willen maar het is nu eenmaal zo.
Komt wel goed, weet het gewoon.
Afbeelding
zeta-jones
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Aantal honden: 9
Contacteer:

Ongelezen bericht door zeta-jones »

Wat spannend joh! En wat een prachtige combinatie!

Ik heb zelf zo'n turbostijger in huis. Bij het eerste nestje zijn we drie dagen op rij gaan prikken, maar ze bleef rond de 3 op die dagen. Toen besloten we een dag niet te prikken, maar ik vermoedde die dag dus dat ze eraan toe was en dus toch maar gaan prikken. Ze zat op 10, we konden meteen die avond naar de reu.
Bij het tweede nestje flikte ze dat weer. Twee keer gaan prikken, maar een hele lichte stijging, op vrijdag zat ze op 5.7 en dekadvies was zondagmiddag. Maar op zaterdagochtend was ze er zo waanzinnig klaar voor dat we toch elders (we waren toen alvast wat richting zuiden afgereist waar mijn ouders wonen, zij zouden op de honden passen terwijl wij voor de dekking gingen) zijn gaan prikken, bij de DA van mijn ouders, en die belden aan het einde van de ochtend dat we binnen 8 uur moesten dekken, ze zat zelfs al aan de hoge kant.

Het kan dus ineens waanzinnig snel gaan binnen een dag, maar aangezien er toch meestal meerdere dagen zijn waarop de teef dekrijp is, denk ik dat het wel goed zal komen :ok:
Ben heel benieuwd hoe ver ze morgen is!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”