Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mooie foto's!
Prachtige intocht met al die verschillende kledij.
Ik dacht trouwens nog iemand te zien,die ik "ken". Zou Jidde dan even moeten vragen of het klopt.
Wij zouden ook meedoen met een aanspanning met onze bijrijdpaarden, maar helaas is de eigenaar een paar weken geleden ergens vanaf gevallen en heeft daarbij scheurtjes opgelopen in zijn doornuitsteeksels. Een paar avonden 20 km op de bok hobbelen was er dus nog niet bij. Volgend jaar beter.
Gaaf! Moet maandag toch eens bij een collega informeren hoe het is gegaan. Bedenk mij dat zij n.l. ook met haar paard mee zou doen.
Lijkt mij echt geweldig om eens te doen, maar ook een hele zit.
Volgens mij rijdt Jes inderdaad met een hackamore en ik heb het geluk dat ik Myrthe een paar keer heb mogen rijden. Zowel met hackamore als met trensje. Moet zeggen dat ik een hackamore toch wel erg prettig vond rijden. Zo prettig dat ik bij Frío wil kijken hoe hij daarop reageert zodat ik buiten met hem ook met een hackamore kan rijden.
Inge O schreef:hé jessica, rijd jij met een hackamore?
(*ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers*........................................................................................................................
maar eigenlijk ben ik gewoon heel jaloers )
Wij zouden ook meedoen met een aanspanning met onze bijrijdpaarden, maar helaas is de eigenaar een paar weken geleden ergens vanaf gevallen en heeft daarbij scheurtjes opgelopen in zijn doornuitsteeksels. Een paar avonden 20 km op de bok hobbelen was er dus nog niet bij. Volgend jaar beter.
Moet je mazzel hebben dat je ingeloot wordt! Dit jaar waren er 550 inschrijvingen en er hebben er 450 mee mogen doen.
Branka schreef:Gaaf! Moet maandag toch eens bij een collega informeren hoe het is gegaan. Bedenk mij dat zij n.l. ook met haar paard mee zou doen.
Lijkt mij echt geweldig om eens te doen, maar ook een hele zit.
Het zijn wel lange ritten inderdaad, we hebben er 2 bij gehad van 26 kilometer. Heerlijk hoor!
Nee hoor, totaal niet. En ik heb ze ook erg los. Bliss heeft een andere, met een ander hoofdstal en met veel bredere neusriem:
Deze is nog zachter maar die kan niet zo los als die van Myrthe. Ik heb de hackamore met korte scharen al een jaar of 15 op verschillende paarden gebruikt en ik rij er op elk paard zo mee weg. Ideaal!