Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraag over een Mechelse herder pup
Moderator: moderatorteam
- ErnstJan
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Witte herder
Vraag over een Mechelse herder pup
Een gollega van mij kwam vandaag met zijn Mechelse Herder pup op het werk. Hij heeft hem vrijdag bij de fokker weggehaald. Hij is volgens hem 5 weken oud. Nu komt dit op mij nogal jong over om zo jong een pup bij zijn moeder weg te halen.
Mijn vraag is mag dit wel? Iedereen schijnt vrijdag zijn pup mee gekregen te hebben.
Mijn vraag is mag dit wel? Iedereen schijnt vrijdag zijn pup mee gekregen te hebben.
Sinds 25-02-2010 trotse vader van Marcus Wilco.
Credo Ergo Sum
Credo Ergo Sum
-
beardie_fan
- nieuw lid
- ErnstJan
- Vaste gebruiker
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Aantal honden: 2
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- ErnstJan
- Vaste gebruiker
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Vraag over een Mechelse herder pup
mag niet, gebeurd welErnstJan schreef:Een gollega van mij kwam vandaag met zijn Mechelse Herder pup op het werk. Hij heeft hem vrijdag bij de fokker weggehaald. Hij is volgens hem 5 weken oud. Nu komt dit op mij nogal jong over om zo jong een pup bij zijn moeder weg te halen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
- Angelique25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old English Sheepdog
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
en de vaccinaties niet te vergetencrutz schreef:zal wel een of andere minder begane werkhonden fokker zijn....helaas zijn er nog genoeg mensen in die wereld die denken dat op een leeftijd van 5 wk de pup meegeven zorgt voor betere werkhonden (en ze kosten natuurlijk minder in de opfok voor de fokker)
- ErnstJan
- Vaste gebruiker
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
tuurlijk, helemaal vergeten....wat doen wij toch verkeerd, kan toch prima, 5 wk, niet enten...Angelique25 schreef:en de vaccinaties niet te vergetencrutz schreef:zal wel een of andere minder begane werkhonden fokker zijn....helaas zijn er nog genoeg mensen in die wereld die denken dat op een leeftijd van 5 wk de pup meegeven zorgt voor betere werkhonden (en ze kosten natuurlijk minder in de opfok voor de fokker)
ook wel eens die vraag gekregen hoor, van kan t niet met 5 wk, dan hoef je ze ook niet te enten en zijn ze vast goedkoper...je snapt vast wel dat ik met dat soort mensen niet meer praat...
- Angelique25
- Zeer actief
- Contacteer:
1x was wel genoegcrutz schreef:zal wel een of andere minder begane werkhonden fokker zijn....helaas zijn er nog genoeg mensen in die wereld die denken dat op een leeftijd van 5 wk de pup meegeven zorgt voor betere werkhonden (en ze kosten natuurlijk minder in de opfok voor de fokker)
Laatst gewijzigd door Angelique25 op 18 jun 2007 23:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
is het een met stamboom?ErnstJan schreef:Niks tegen te doen zeker?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Angelique25
- Zeer actief
- Contacteer:
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
jawel, het nestje van mijn teef was net voor ze 5 weken waren al gechiptAngelique25 schreef:Vast niet...normaliter is met 5 weken de chippert nog niet geweest.malinois schreef:is het een met stamboom?ErnstJan schreef:Niks tegen te doen zeker?

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
is behoorlijk uitzonderlijk..malinois schreef:jawel, het nestje van mijn teef was net voor ze 5 weken waren al gechiptAngelique25 schreef:Vast niet...normaliter is met 5 weken de chippert nog niet geweest.malinois schreef:is het een met stamboom?ErnstJan schreef:Niks tegen te doen zeker?
enne... de fokker is natuurlijk een minkukel, maar de koper ook zeker !!, die werkt er dus net zo hard aan mee, je ietwat verdiepen in het kopen van een pup lijkt me ook niet meer dan normaal.
eikels...
- malinois
- Zeer actief
- Contacteer:
het nest erna bij m'n fokker is wederom zo vroeg gechipt... schijnt in ieder geval bij de mechelaars steeds meer voor te komen dat ze vroeg gechipt worden... hoor het ook van andere fokkers....yamie schreef:is behoorlijk uitzonderlijk..malinois schreef:jawel, het nestje van mijn teef was net voor ze 5 weken waren al gechiptAngelique25 schreef:Vast niet...normaliter is met 5 weken de chippert nog niet geweest.malinois schreef: is het een met stamboom?![]()
enne... de fokker is natuurlijk een minkukel, maar de koper ook zeker !!, die werkt er dus net zo hard aan mee, je ietwat verdiepen in het kopen van een pup lijkt me ook niet meer dan normaal.
eikels...